IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Groezrock 2019
williamblake
Usericon van williamblake
Posted 06-12-2018 11:04 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht



Voor One king down & Morning again zou ik nog wel eens naar Meerhout durven afzakken volgend jaar. Temeer omdat er ook nog andere leuke namen op de affiche staan.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-12-2018 12:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het is inderdaad wel erg net op de affiche. Benieuwd of Bold nog iets voorstelt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-12-2018 16:21 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Jawbreaker! Amenra! Backtrack! Morning Again! No Warning!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 07-12-2018 16:49 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ben er bij, meer voor de hangouts tot nu toe, maar best wat prima namen al.
Amenra altijd vet. Citizen vind ik ook een coole band.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 30-04-2019 14:19 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

+++ One King Down : Vette set. Sound was perfect en sfeer ook (ondanks de lage opkomst).
++ Defeater : Degelijke set. Nieuwe nummers klonken ook goed. Gewoonweg een sterke band live.
++ Slow crush : Worden iedere keer beter live. Vooral omdat de zangeres steeds minder last heeft van haar schuchterheid.
+ Brutus : Geluid viel tegen en daardoor geraakte ik er niet echt in. Heb ze al vaker veel beter gezien. Nieuwe nummers klonken alleszins goed. Benieuwd naar de zaalshow eind mei in Gent.
+ Morning again : vette nummers, matige uitvoering. Sfeer zat goed, helaas was het zeer rommelig. Ik heb ze verschillende keren gezien (zowel voor als na hun reünie) en dan waren ze toch altijd zeer strak.
+ Good riddance : punkrock is sowieso niet mijn ding, maar deze band is daar een uitzondering op. Is altijd degelijk live.
+/- Bold : Tegenvaller. Keek hier naar uit, maar de zanger mist de nijdigheid van de opnames. Kwam trouwens ook zeer ongemotiveerd over.
+/- Haester : Heb het eens kans gegegeven omdat vrienden van me het aanraden. Op zich wel goed gedaan, maar ik vind het iets te weinig identiteit hebben (13 in een dozijn postmetal band) en de screaming vocals storen me ook.
+/- Jawbreaker : het deed me weinig. Ook weinig show live. Ze hadden beter Amen Ra als headliner gezet die dag en Jawbreaker in een kleinere tent, want de marquee was hoogstens voor een kwart gevuld. Zij het dat de vrijdag sowieso een extreem lage opkomst was.

Los van dit alles een leuke editie omwille van the hangouts (pak volk teruggezien die ik al jaren niet meer gezien had) en het weer (slechts een uurtje regen op 2 dagen ondanks slechte voorspellingen).




Northward
Usericon van Northward
Posted 30-04-2019 19:14 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Was weer een vette editie! Hangouts super, weer viel goed mee, afterpartys zeer vermakelijk.

Amenra, als altijd intens! Brutus was weer vet.
Citizen prima show maar geluid erg matig.
Jawbreaker vond ik niet echt boeiend. Bold wel aardig.
Verder leuk om de wat grotere punkrock namen eens af te vinken.

De toevoeging van de kleinere Cockpit tent vond ik ook geslaagd. Veel toffe shows gezien daar die goed losgingen. Verrast door Spanish Love Songs, coole orgcore band.


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen