IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Bloodbath Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2014 20:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De eerste keer luisteren vond ik het ook tegenvallen, maar een paar keer herluisteren en het klinkt alweer prima. Idd gewoon een oldschool grunt


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2014 20:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het contrast van de oldschool realistische grunt en de geactualiseerde oldschool DM vloekt wat in mijn oren.


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-09-2014 20:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind het meer naar blackmetal neigen, die zang. Beetje weird, liedje klinkt wel naar meer.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 24-09-2014 21:40 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

uh tja. Ik denk dat als de stem er iets harder in gemixt zou zijn dat het dan wat beter had geklonken. Maar net zo goed kan ik de stem wel waarderen.

En je hoort nu ook hoe Dismember op muzikaal vlak had geklonken als Fred Estby drumles genomen had !


lampje


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-09-2014 0:20 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Saai nummer, maar met die grunt is helemaal niks mis imo. Ja, het is niet de zwaarste of diepste grunt, maar hoeft ook niet. Klinkt lekker smerig.

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 25-09-2014 0:20]


Faustian Spirit of the Earth


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 25-09-2014 8:13 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Lekker nummer.
Grunt is ff wennen maar achter de computer over een paar prima luidsprekers, in plaats van de oordopjes van mijn mobiele telefoon, doet wonderen!


bub


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-09-2014 13:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het is behoorlijk gênant wat die Holmes heer op plaat heeft gezet. Ik had het niet uitgebracht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 25-09-2014 14:14 by Grafhoer Wijzig reactieProfiel van GrafhoerQuote dit bericht

...wat een drama, dit klinkt echt helemaal nergens naar; zwaar teleurgesteld.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-09-2014 16:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

De zang is op zich niet slecht. Volgens mij zit iedereen daar te dicht met zijn neus op. De muziek zelf stemt mij juist niet erg gelukkig. Toch een streepje minder dan hun oudere werk.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-09-2014 19:48 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Volgens mij hadden ze beter Gregor Mackintosh kunnen vragen, die vind ik het een stuk beter doen bij Vallenfyre.

Desalniettemin: tof nummer wat mij betreft, moddervette productie en aan de zang stoor ik me ook niet heel erg.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 25-09-2014 19:51 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De zang qua geluid vind ik prima, maar ik heb vooral in het eerste stuk het idee dat ie net verkeerd inspringt.

Zal bij verdere luisterbeurten vast meevallen, hoop ik.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-09-2014 12:10 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2014 20:15 schreef Hypnos het volgende:
het contrast van de oldschool realistische grunt en de geactualiseerde oldschool DM vloekt wat in mijn oren.


Ja de combinatie is meer het probleem naar mijn idee. De grunt ansich kan ik wel waarderen, maar niet bij Bloodbath. Was beter geweest bij de New Wave of Occult oldschool Swedish Death Metal.

edit: overigens vind ik het muzikaal ook niet bijzonder sterk, die nieuwe track.

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 29-09-2014 12:12]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-09-2014 13:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2014 19:48 schreef M. het volgende:
Volgens mij hadden ze beter Gregor Mackintosh kunnen vragen, die vind ik het een stuk beter doen bij Vallenfyre.

Desalniettemin: tof nummer wat mij betreft, moddervette productie en aan de zang stoor ik me ook niet heel erg.

+1


I wish I was a butterfly


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2014 13:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gregor heeft een veel hesere strot, totaal ongeschikt voor Bloodbath.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-10-2014 13:30]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dimas
Usericon van Dimas
Posted 14-10-2014 13:38 by Dimas Wijzig reactieProfiel van DimasQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

Het nummer is dan ook veruit het zwakste nummer van de plaat. Persoonlijk vind ik de stem van Holmes niet storend, en bij opener 'Let The Stillborn Come To Me' zelfs uitermate passend.


Buried
Usericon van Buried
Posted 14-10-2014 14:23 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Nieuw nummer is best cool!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-11-2014 23:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ai ai ai die titeltrack klinkt wel echt monsterlijk. Traag, slepend, dreigend, en een ook nog een vette cameo van een oude bekende op het eind.

https://www.youtube.com/watch?v=8kuhGUOSsnw


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-11-2014 23:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Al met al kan ik zeggen dat ik zéér te spreken ben over de nieuwe. En ook over de vocalen van meneer Holmes. Minder dynamiek, diepte en gevoel dan voorgaande vocalisten, en je zou kunnen zeggen dat zijn uiterste houdbaarheidsdatum verstreken is, maar dat is nu juist het punt. Hij klinkt alsof die datum al een decennium of drie verstreken is: behoorlijk in verval en flink doorgerot. Alsof je een pak flink bedorven melk dat te lang in de zon heeft gestaan opentrekt, lekkerrrrrr 9~


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-11-2014 7:30 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 november 2014 23:45 schreef M. het volgende:
Al met al kan ik zeggen dat ik zéér te spreken ben over de nieuwe. En ook over de vocalen van meneer Holmes. Minder dynamiek, diepte en gevoel dan voorgaande vocalisten, en je zou kunnen zeggen dat zijn uiterste houdbaarheidsdatum verstreken is, maar dat is nu juist het punt. Hij klinkt alsof die datum al een decennium of drie verstreken is: behoorlijk in verval en flink doorgerot. Alsof je een pak flink bedorven melk dat te lang in de zon heeft gestaan opentrekt, lekkerrrrrr 9~
Zang is niet zo erg als verwacht, maar het had met een betere grunter zoveel bruter kunnen klinken...

Verder is de productie lekker, maar niet super.

Het songmateriaal is degelijk, maar er zit geen uitschieter tussen.

Al met al een gemiddeld album, waar je een geweldig album verwacht.


Boeiender


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-11-2014 7:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2014 23:45 schreef M. het volgende:
Al met al kan ik zeggen dat ik zéér te spreken ben over de nieuwe. En ook over de vocalen van meneer Holmes. Minder dynamiek, diepte en gevoel dan voorgaande vocalisten, en je zou kunnen zeggen dat zijn uiterste houdbaarheidsdatum verstreken is, maar dat is nu juist het punt. Hij klinkt alsof die datum al een decennium of drie verstreken is: behoorlijk in verval en flink doorgerot. Alsof je een pak flink bedorven melk dat te lang in de zon heeft gestaan opentrekt, lekkerrrrrr 9~


Helemaal mee eens.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 25-11-2014 13:02 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Na het horen van het eerste vrijgegeven nummer Unite In Pain was ik in eerste instantie teleurgesteld. Omdat ik de zang van Holmes niet kon waarderen maar na het luisteren van het volledige album vind ik het toch een erg vet album geworden.

De zang van Holmes komt op de overige nummers veel beter tot zijn recht dan in het nummer Unite In Pain.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 12-12-2014 18:35 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ik heb de nieuwe plaat nu 3x gehoord en ik vind hem erg tof. Ik moest even wennen aan de zang van Nick Holmes, maar ik moet mijn eerdere mening bijstellen, want ik vind het er prima bij passen.


5 Euro's? Op je muil!!


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 13-12-2014 0:10 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik vind de zang van Holmes juist perfect. Die kraak in z'n stem geeft een grimmige sfeer, wat erg goed aansluit bij de muziek. In mijn optiek dan natuurlijk.

De stem van Akerfeld staat me trouwens al een aantal jaren tegen, maar wat de reden daarvan is weet ik eigenlijk niet.


lampje


Mauser
Usericon van Mauser
Posted 14-12-2014 8:52 by Mauser Wijzig reactieProfiel van MauserQuote dit bericht

heerlijke plaat, mooi drumwerk, knetter strak scandinavisch deathmetal geluid. Strakke gitaarlagen.
Al vind ik al het eerste werk van Bloodbath nog het vetst, lekker rauw, maar Fathomless Mastery is zekers ook een meesterwerk.

De zang van Holmes op nieuwe plaat... ik ben geen meeloper, maar ook ik vind die matig. Al met al geen ramp, maar mis diepte en agressie. Sinister zijn de vocals zeker, maar de muziek knalt vaak hard, energiek en snel dus beetje rare combi in mijn optiek.

Al met al prima release hoor




[Dit bericht is gewijzigd door Mauser op 14-12-2014 8:53]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-09-2018 22:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen