|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook de mini is zeer het beluistern waard |
|
Ik heb die cd nog niet gehoord, maar ik ben zeer benieuwd! Mensen die die cd al thuis hebben liggen (of Breeding Death, hun EP uit 2000) mogen hem op een bepaalde FTP zetten! |
|
ja, Bloodbath is zeker een vette StarCraft map ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: De cd komt geloof ik de 25e pas uit, dus nog niet al te veel mensen zullen die thuis hebben liggen hehe Zenial |
|
quote: Ben ik dan met je eens . Ik had al een poster zien hangen bij de Sounds Venlo, maar die is er blijkbaar een stuk eerder dan de cd . Hmmz, maar JIJ hebt hem dus wel beluisterd... Waar? mp3's? [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 08-11-2002 21:00] |
|
De mini-cd beviel me donders goed, dus de nieuwe zal ik binnenkort ook wel aanschaffen. Klasse oldschool!! |
|
Minicd is idd supergaaf; lekker vet geluid ook...heb maar een paar nummers geluisterd van de nieuwe maar ik vind de sound een stuk dunner; jammer, maar misschien een kwestie van ff wennen. Dan Swanö zit er dit keer niet bij meen ik te weten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
"k heb de nieuwe bloodbath weten de downloaden, moet zeggen, erg goed ! Ik vind hem persoonlijk beter dan de vorige mini cd. www.bloodbath.biz ps een super mooie site The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: ahum, over die bepaalde server gesproken. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: soulseek, en als je hem daar niet kan vinden, voeg je Meulen35 toe... dan heb je hem zeker // sorry, ik heb hem gebrand zo te zien, kan hem wel ff er op zetten... als je dat wilt tenminste // [Dit bericht is gewijzigd door Meulen35 op 09-11-2002 10:55] The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
klinkt wel lekker ja moet ik zeggen... maar ik heb toch eventjes meer de behoefte aan potje blastbeats [Dit bericht is gewijzigd door noisy op 09-11-2002 21:52] how can we expect anyone to listen if we're using the same old voice? we need new noise! |
|
Breeding Death klinkt erg lekker! voor degene die hem op den server geplaatst heeft! |
|
quote: oe, dat is het beluisteren waard. maar alle mensen die zeiden dat ik me moest schamen omdat ik de band niet kende (ja die 2 hele mensen) ik vind hier nog maar 5 anderen die ze wel kennen, en dit topic bestaat pas sinds een maand, dus ik ben er nog vrij snel bij al zeg ik het zelf |
|
waw!!!!! ik ben overtuigd dit heerst!!!!!! (kazaa ook, dank u!) |
|
quote: Hij zit er toch nog gewoon bij? |
|
quote: ja tuurlijk, check www.bloodbath.com The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ik had het al opgemaakt uit een recensie. |
|
RRRAAAAAAAAAAHHHHHH, Bloodbath is dikke vette HEERSCH!!! Heerlijk brute muziek met geweldige teksten. En ook met invloeden van zowel Katatonia, Edge of sanity en Opeth die zo af en toe op de achtergrond doorschemeren. Ik ben helemaal verslaafd aan dit album! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
joh mensen, jullie kennen misschien wel Nightingale wel, weer een projectje van Dan Swanö,just like bloodbath . Ze hebben een nieuwe cd, Alive Again - Black Mark - 2002 ik kan hem alleen nog nergens krijgen, hebben jullie hem al www.nightingale.com //12 oct Message from Andreas (The End Records): Release date for "Alive Again" in North America is January 14th, 2003// maar toch je weet het niet The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Moet je maar eens luisteren naar het nummer The soulcollector voor de Katatonia invloeden. En het riff uit het nummer Cry my name had zo op Crimson van Edge of sanity kunnen staan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: jep je hept gelijk " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
In December had ik de full-length nog niet. Nu wel en het is alles behalve een miskoop. Verplichte kost!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Natuurlijk! Zenial |
|
Kheb em inmiddels ook in bezit, fijn cd'tje hoor, heerlijk die botte agressie Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Vind het spijtig genoeg na enkele luisterbeurten vrij saai worden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |