IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Linux Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-01-2009 14:38 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik zat wat te kloten met de audio drivers. ik kan ze dus allebij gebruiken

mijn usb en onboard.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 14-01-2009 17:48 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER??

-BLACK JEW


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 17-01-2009 12:45 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER??

-BLACK JEW
-HELVETE


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-01-2009 12:51 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik ben net weer teruggestapt op windows xp, maar ubuntu werkt best fijn.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 17-01-2009 19:56 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER??

-BLACK JEW
-HELVETE
-BARABAS


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-01-2009 14:14 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

heb behoorlijk zitten kloten met wifi drivers voor mijn nieuwe netbook..

Ik kwam op EEEBUNTU uit. eigenlijk voor een eeepc maar alles doet het nu prima.

ik wil natuurlijk wel mn myspace kunnen checkken als ik op de trein sta te wachten.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-01-2009 14:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Nee man, das niks. Myspace kijk je als je zit te schijten en niet anders.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-01-2009 17:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

word!


ik meen iets gelezen te hebben dat het hebbem van een swap file niet goed is voor een netbook onder eeebuntu. ik kan alleen de link niet meer vinden.

Kan me ook niet zo goed voorstellen dat je snel met software je hardware kunt vernueken

iemand met kennis in de zaal??


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 31-12-2009 7:48 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 19:56 schreef BARABAS het volgende:
HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER??

-BLACK JEW
-HELVETE
-BARABAS


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 31-12-2009 9:31 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2009 17:07 schreef Black Jew het volgende:
word!


ik meen iets gelezen te hebben dat het hebbem van een swap file niet goed is voor een netbook onder eeebuntu. ik kan alleen de link niet meer vinden.

Kan me ook niet zo goed voorstellen dat je snel met software je hardware kunt vernueken

iemand met kennis in de zaal??

Als een netbook is uitgerust met een SSD harde schijf dan zou het kunnen dat wanneer er veelvoudig schrijf acties(wat dus bij het swappen) worden gedaan de SSD sneller door zijn levensduur is dan wanneer je geen swapfile hebt.

Bij een installatie van een op Linux gebaseerde besturingssysteem is het verstandig om geen swapfile aan te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 31-12-2009 9:35]


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-03-2010 19:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Sinds een tijd ook Ubuntu op mijn pc, eigenlijk uit noodzaak omdat ik de XP-cd niet meer kon vinden en een nieuwe installatie toch echt wel nodig was.
Maar het werkt prettig, al heb ik er nog niet veel mee gewerkt. Ik hoop er een ontwikkelbak van te maken inclusief web en ftp server, om een beetje te nerden.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 16-03-2010 20:26 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 17 January 2009 19:56 schreef BARABAS het volgende:
HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER??

-BLACK JEW
-HELVETE
-BARABAS
-NATURENS GALLERI


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 17-03-2010 21:15 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

Een paar jaar Kubuntu gedraaid, maar nu weer terug naar Windows (Windows 7) ivm teh gaymz .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-04-2010 20:09 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Hopelijk straks ook Android Rowboat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2010 20:11 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2010 21:15 schreef Filth Lucre het volgende:
Een paar jaar Kubuntu gedraaid, maar nu weer terug naar Windows (Windows 7) ivm teh gaymz .
Dualboot?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2010 20:13 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Ik gebruik nu voornamelijk weer Windows vanwege een paar problemen in Linux (Ubuntu) die ik echt niet op kan lossen.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-04-2010 20:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Daar zit ik nu ook aan te denken voor op mijn laptop, heb het er even op gehad, maar snel weer weggedaan (ik was bang voor instabiliteit). Ubuntu naast W7Ultimate. Ubuntu is voor sommige ontwikkelomgevingen prettiger en ik denk ook makkelijker steeds schoon te krijgen.
C programmeren in Eclipse met gcc op windows werd al afgeraden.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-04-2010 20:17 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 20:13 schreef Helvete het volgende:
Ik gebruik nu voornamelijk weer Windows vanwege een paar problemen in Linux (Ubuntu) die ik echt niet op kan lossen.


Wat voor problemen?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2010 20:34 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 20:17 schreef Nimbus het volgende:
Wat voor problemen?
Ik heb het geluid niet goed werkend gekregen, de helft van de tijd deed het het, de andere helft weer niet, en het verschilde ook per programma. Iets met PulseAudio / Alsa waarschijnlijk. Hier ben ik dagen mee bezig geweest, maar het lukt me echt niet.

Bestandsoverdracht naar usb-sticks die met hoge snelheid begint, maar waarvan de snelheid zo snel afnam dat ik er nauwelijks nog een film op kon zetten.

Gebrek aan goede woordenboeken (hier heb ik niet uitgebreid naar gezocht en het is ook wel mogelijk om wat via WINE te installeren).

Toetsenbordindeling die ik niet helemaal goed kreeg. Ik wil graag wel een é kunnen typen door ' + e maar geen ś, de standaard toetsenbordindelingen voldeden hier niet aan, en met even zoeken nog geen resultaat.

En nog wel meer van dit soort dingen.
Voor de rest vind ik Ubuntu wel fijner dan Windows.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-04-2010 20:39 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 20:34 schreef Helvete het volgende:
Ik heb het geluid niet goed werkend gekregen, de helft van de tijd deed het het, de andere helft weer niet, en het verschilde ook per programma. Iets met PulseAudio / Alsa waarschijnlijk. Hier ben ik dagen mee bezig geweest, maar het lukt me echt niet.


Ah, daar kwam ik net al wat over tegen ivm Android.

quote:

Toetsenbordindeling die ik niet helemaal goed kreeg. Ik wil graag wel een é kunnen typen door ' + e maar geen ś, de standaard toetsenbordindelingen voldeden hier niet aan, en met even zoeken nog geen resultaat.

En nog wel meer van dit soort dingen.
Voor de rest vind ik Ubuntu wel fijner dan Windows.

Ook geprobeerd taal en regio etc. in te stellen, in Windows wil dit ook nog wel eens helpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 13-04-2010 20:39]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2010 20:42 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 20:39 schreef Nimbus het volgende:
Ook geprobeerd taal en regio etc. in te stellen, in Windows wil dit ook nog wel eens helpen.
Ja, maar dat werkte alsnog niet. Steeds was het ' + e = 'e, of ' + s = ś. Het is vast goed mogelijk dit te verhelpen, maar voor een Linuxnoob als ik wel lastig.

edit: Mochten mensen oplossingen hebben voor deze problemen hoor ik het graag. Als Ubuntu 10.04 uit is doe ik nog een poging alles werkende te krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 13-04-2010 20:51]


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-04-2010 23:15 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 20:11 schreef Helvete het volgende:
Dualboot?


Mwoah, ben daar niet zo kapot van.
Daarbij bevalt Windows 7 mij ook prima .


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 13-04-2010 23:16 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 23:15 schreef Filth Lucre het volgende:
Daarbij bevalt Windows 7 mij ook prima .
Mooi zo, moet ik ook maar eens proberen.


Filth Lucre
Ja, maar Satan dan?
Usericon van Filth Lucre
Posted 13-04-2010 23:19 by Filth Lucre Wijzig reactieProfiel van Filth LucreQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2010 23:16 schreef Helvete het volgende:
Mooi zo, moet ik ook maar eens proberen.


Is zeker een aanrader !


Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle.


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 14-04-2010 10:03 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 19:56 schreef BARABAS het volgende:
HOE VEEL UBUNTU GEBRUIKERS ZITTEN HIER??

-BLACK JEW
-HELVETE
-BARABAS


Primair Windows, maar ik heb hier een PC met Ubuntu staan.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen