IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Consume to Exhume (gekocht topic) Vorige pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 06-10-2019 10:56 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Op CD (voor maar drie euro):

The Angelic Process - Weighing Souls With Sand

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 06-10-2019 15:01 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2019 10:56 schreef HierIsMike het volgende:
Op CD (voor maar drie euro):

The Angelic Process - Weighing Souls With Sand

DePil
Dawn of infinite fire
Usericon van DePil
Posted 10-10-2019 15:25 by DePil Wijzig reactieProfiel van DePilQuote dit bericht

Ook iets gekocht, nou min of meer gratis eigenlijk. Het registreren op Zware Metalen.

Pure Holocaust

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-10-2019 8:51 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Met een AB-waardebon die ik van m'n collega's gekregen heb voor m'n veertigste, ticket (+ drankbonnen ) voor
https://www.abconcerts.be/nl/agenda/evenementen/wolvennest/21483/

(Optreden Wolvennest, maar ik ga vooral om The Ruins Of Beverast eindelijk eens live te kunnen zien)

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 15-10-2019 9:11 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit bericht

Saturnalia Temple niet missen, machtige band is dat.
En gefeliciteerd, natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 15-10-2019 9:12]

One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 16-10-2019 7:53 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Merci

En gisteren nog dit:

Zal weer voor een fijn avondje leesplezier zorgen. Hoop alleen dat ik nog kan volgen, want het is al een tijd geleden dat ik het vorige deel gelezen heb.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-10-2019 16:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Op CD:

Blood Red Throne - Fit To Kill
Entombed A.D. - Bowels Of Earth
Bodyfarm - Dreadlord
Exhumed - Horror
Imperium Dekadenz - When We Are Forgotten

Op DVD:

Star Wars - The Last Jedi
Fantastic Beasts 2: The Crimes Of Grindelwald
Chernobyl (serie)

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 20-10-2019 16:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

'Corpse Flower', een zoveelste Mike Patton-project, samen met ene Jean-Claude Vannier. Niets spectaculairs, maar wel zeer aangenaam en leuk.

PandroidJack
The Paranoid Android
Posted 21-10-2019 6:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Het gehele White Ward-pakket gisteren; 2 c.d.'s en deze:

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2019 9:50 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Muziek:

Boek:

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Pilsener
Henk Meeuwsen
Usericon van Pilsener
Posted 21-10-2019 12:06 by Pilsener Wijzig reactieProfiel van PilsenerQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2019 9:50 schreef Count Usher het volgende:
Muziek:

Iedereen op ZM vind dit een pracht plaat. Ik hoor alleen maar ruis, matige muziek, drumcomputer die niet goed is afgesteld en een zanger die verkouden is en op AngryMetalGuy wordt de plaat met de grond gelijk gemaakt met een dikke 0 uit 5.

[Dit bericht is gewijzigd door Pilsener op 21-10-2019 12:12]

Henk Meeuwsen

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 21-10-2019 13:47 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Over smaak valt niet te twisten, toch? Mij doet het aan LLN denken, maar die bands vallen eveneens binnen jouw omschrijving. Dus ja...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 21-10-2019 18:23 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 21 oktober 2019 6:29 schreef PandroidJack het volgende:
Het gehele White Ward-pakket gisteren; 2 c.d.'s en deze:

Gaaf dat je ze live hebt gezien! Ik hoop dat ze spoedig eens in Tilburg komen spelen.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com