IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Soulcrusher 2019
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-08-2019 13:32 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Zaterdag 5 oktober hult Doornroosje zich weer voor een dag in het zwart voor de vierde editie van Soulcrusher. Het festival voor liefhebbers van duistere apocalyptische riffs en zware experimentele klanktapijten. Dit alles met een lichtpuntje aan het einde van de tunnel.

Line-up: Triptykon (swi) + Daughters (usa) + Pelican (usa) + Mizmor (usa, eu exclusive) + Dopelord (pol) + Hell (usa, eu exclusive) + The Secret (ita) + Lingua Ignota (usa) + Cranial (ger) + Turia (nl) + Telepathy (uk) + 30.000 Monkies (be). Meer namen volgen.

Tickets: http://bit.ly/Soulcrusher2019

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 07-09-2019 20:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Line-up compleet

▷ TRIPTYKON (swi, nl exclusive)
▷ DAUGHTERS (usa, nl exclusive)
▷ PELICAN (usa, nl exclusive)
▷ MIZMOR (usa, eu exclusive)
▷ HELL (usa, eu exclusive)
▷ THE SECRET (ita, nl exclusive)
▷ LINGUA IGNOTA (usa)
▷ DOPELORD (pol)
▷ CRANIAL (ger)
▷ TURIA (nl)
▷ TELEPATHY (uk)
▷ DÖ (fin)
▷ 30.000 MONKIES (be)
▷ LEECHFEAST (slo)

Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 07-09-2019 20:33 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

Dit jaar voor het eerst afwezig. Te weinig black of iets waarin ik me kan vinden. Vorig jaar met Deafheaven / YOB / Inter Arma / Ultha en Wiegedood prima te doen. Nu zegt de line-up mij te weinig. Jammer....

an evil incarnation of DEATH!

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 10-09-2019 10:36 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ook afwezig. Had ook op meer black gehoopt. Nu net iets te 'experimenteel' allemaal voor mij.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 10-09-2019 11:28 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik vind dit juist een vettere line-up dan vorig jaar, omdat het minder voor de hand ligt. Weet nog niet of ik kan, maar interesse heb ik zeker.

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-09-2019 18:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja heel vette line-up, ik ben erbij!

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Ed
Usericon van Ed
Posted 10-09-2019 20:09 by Ed Wijzig reactieProfiel van EdQuote dit bericht

Zijn niet veel festivals waar ik nog blij wordt van een line-up maar dit is wel top!

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com