IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : You're only living on borrowed time from your FATE.. fate.. fate.. [Mercyful Fate deel 2] Vorige pagina | Volgende pagina
Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 07-05-2020 19:51 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ik heb alleen de officiƫle Black Border en de bootleg pic. l.p. uit 2013 van de mini.
De Bertus bestaat inderdaad ook nog, ik ken er wel een aantal die alledrie de persingen in huis hebben.
The Beginning heb ik natuurlijk ook op vinyl.
Nu dan ook de digipack besteld bij de large en 1 kleur vinyl van de Nuns have no Fun op vinyl van de Metal Blade serie erbij.
Op zich boeien me die kleuren niet echt, vooral splatter vinyl is een carnavalsfeest aan kleuren wat ik niet echt bij cult satanic (black) metal bands vind passen.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 08-05-2020 19:43 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zo, dat ging hard met de verkoop van al dat vinyl
https://eu.kingsroadmerch.com/metal-blade/artist/?id=1002

Vrijwel alles uitverkocht in de voorverkoop.
Alleen nog zwart vinyl van de Nuns ep en Melissa.

Mocht je nog een kleurig stukkie vinyl willen kopen of Don't Break The Oath op vinyl.
Large heeft nog wel.


bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 08-05-2020 21:31 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ja, zag het ook.
De zakken zijn gevuld.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 08-05-2020 21:42 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-05-2020 21:43 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Prima, toch. Mensen willen het blijkbaar graag hebben. Aan die behoefte is voldaan, iedereen blij.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-05-2020 22:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Al MF bierglazen besteld, Meneer Jacobse?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-05-2020 22:18 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nee, ik ben niet zo'n verzamelaar qua metal spullen. Gelukkig.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 08-05-2020 22:32 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

Af en toe, om de zoveel tijd, haal ik deze show weer tevoorschijn. Toch best trots erop dat Dynamo/Eindhoven deze gasten toen hebben mogen verwelkomen. Ik was slecht een pukkie van 7 aan de andere kant van de oceaan, toen.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-05-2020 22:37 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik had een collega bij de marine die bij deze show was, hij deed lege bierglazen ophalen oid als vrijwilliger. Damn!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 08-05-2020 22:47 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

Ze waren echt zo fantastich scherp, op dreef, bezeten (be-satan? ) ...wat je het ook wil noemen. WAT EEN FUCKING OPTREDEN!!!!!
En lekker een houten kruis in de fik steken in een kelder in het midden van de stad Try to do that shit today...

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 08-05-2020 22:50]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 08-05-2020 23:28 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik was toen 2 dagen 14.

Toen kende ik ze trouwens ook nog helemaal niet, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-05-2020 7:15 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2020 22:18 schreef F.Jacobse het volgende:
Nee, ik ben niet zo'n verzamelaar qua metal spullen. Gelukkig.





Nou zou ik willen zeggen dat je altijd bierglazen nodig hebt.

In jouw geval zit je dan vermoedelijk als een soort Sheldon achter je buro naar dat ding te staren alsof je een Spock action figure uit de originele verpakking moet halen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-05-2020 11:27 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Jij hebt the big bang theory lopen kijken, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 11-05-2020 20:07 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Joepie de poepie.

Deze was vanochtend even in de verkoop in de metal blade shop.
In eerste instantie was deze de 1e dag al uitverkocht.
En ik had alleen die rode besteld welke gelimiteerd is tot 100 stuks.
Deze is gelimiteerd tot 200. Achteraf spijt dat ik hem niet gelijk had gekocht want hij ziet er gewoon gaaf uit imo.

En vanochtend was hij weer even te verkrijgen.
Gelijk besteld!



bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-05-2020 17:32 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Nog meer pret.
The Beginning en Return Of The Vampire worden 19 juni uitgebracht.

Op cd en verschillende kleurjes.
De volgende 2 versies gelimiteerd tot 100 stuks.






bub


MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 24-05-2020 21:42 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht



Schoooooop...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 05-06-2020 20:37 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Morgen belangrijk nieuws uit het Mercyful fate kamp?

Deze foto werd gepost op de facebook site van Mercyful Fate



En even later deze video.

[


Eindelijk de dvd nieuws?


bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-06-2020 22:31 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Voordat iedereen van de band dood is...

Serieus, kom maar op.

Ondertussen, wat doet die man daar? Met z'n mondkapje half op en nep tieten makende met z'n armen?






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 05-06-2020 22:46 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Het optreden van Mercyful Fate in de Paradiso Amsterdam op 21-01-1984 op DVD uitbrengen om Timi Hansen te eren?

Volgende week verschijnt er een special in de Deaf Forever over Mercyful Fate.

https://www.deaf-forever.de/


KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 05-06-2020 23:17 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 24 mei 2020 21:42 schreef MBMarduk2 het volgende:


Schoooooop...
"Curse of the Pharao" wordt best vet gedaan.



MBMarduk2
Usericon van MBMarduk2
Posted 06-06-2020 0:57 by MBMarduk2 Wijzig reactieProfiel van MBMarduk2Quote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 06-06-2020 0:58]


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-06-2020 16:47 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2020 20:37 schreef Bub het volgende:
Morgen belangrijk nieuws uit het Mercyful fate kamp?


Eindelijk de dvd nieuws?


Geen nieuws.

Blijkbaar ging het alleen om de video.

Toffe video, maar ik had liever de gehele show.


bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 07-06-2020 13:33 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Vrijdag dan de re-release persing van het Don,t Break the Oath album ontvangen op golden yellow marbled vinyl.
Het origineel uit 1984 van Roadrunner er eens naast gelegd.
De frontcover is donkerder dan die van 1984.
Persoonlijk vind ik het enige minpunt dat ze zich er makkelijk hebben van af gemaakt met de lyric sheet.
Roadrunner had op de insert nog prachtige foto,s van alle leden om de teksten heen geplaatst.
Die zijn verdwenen nu.
Het geluid is wel kraakhelder overigens.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-06-2020 14:04 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2020 13:33 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Persoonlijk vind ik het enige minpunt dat ze zich er makkelijk hebben van af gemaakt met de lyric sheet.
Roadrunner had op de insert nog prachtige foto,s van alle leden om de teksten heen geplaatst.



Dit viel mij ook al op.
Bij de andere re-releases zijn de inserts wel gelijk.
Met uitzondering verder van King Diamond - Abigail.
Het origineel is zwarte tekst op wit. Nu wit op zwart.
En de foto is in negatief beeld in plaats van een normale foto.
Mogelijk een rechten kwestie of iets dergelijks want die foto ziet er nu niet uit.

Wel weer een leuke touch is de insert van de Nuns EP waar de teksten op dezelfde manier zijn geprint als op het a4 velletje destijds.


bub


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 07-06-2020 17:33 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2020 14:04 schreef Bub het volgende:
Dit viel mij ook al op.
Bij de andere re-releases zijn de inserts wel gelijk.
Met uitzondering verder van King Diamond - Abigail.
Het origineel is zwarte tekst op wit. Nu wit op zwart.
En de foto is in negatief beeld in plaats van een normale foto.
Mogelijk een rechten kwestie of iets dergelijks want die foto ziet er nu niet uit.

Wel weer een leuke touch is de insert van de Nuns EP waar de teksten op dezelfde manier zijn geprint als op het a4 velletje destijds.


Ja klopt met de vinyl versie van Abigail van Metal Blade is er geknoeid met de bandfoto op de lyric sheet.
De uitdrukking die de 5 heren op die foto van de Roadrunner persing daar met z,n alle de middelvinger opsteken komt bij mij eerder over als een stel jonge honden die worden losgelaten.
Of daar rechten zijn aan verbonden?
Misschien vond King zich nu te oud om daar nog achter te staan.
Nu ziet het wel nog minder uit bij de Metal Blade persing dat ben ik met je eens.
Of we hebben hier weer te maken met de Amerikaanse bekrompenheid.
En wat ook nog kan is dat de plaat verboden wordt in sommige landen vanwege deze foto.
Het heeft ongetwijfeld weer met zakken vullen te maken gehad.

De Nuns have no Fun m.l.p. moet ik nog ontvangen, gewoon op zwart vinyl.
De lyric sheet zal me benieuwen van deze persing dan.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen