IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : It’s a-me, Mario! (Gaming-topic) Vorige pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-02-2020 11:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-02-2020 10:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2020 10:10 schreef Ethereal het volgende:
Tijdje terug Trials Rising gekocht, nieuwste deel uit een van de meest geniale pick-up-and-play-gameseries ooit. Trials HD en Trials Evolution al helemaal grijsgespeeld dus tijd voor een nieuwe.

Gave spellen ja. Ik heb Trials Fusion (PC) maar ben er niet zo goed in. Het begin gaat wel maar de latere levels met van die precisie jumps. Pittig.

Ik ben zelf niet zo'n fanatieke gamer meer sinds kort nu met Outland bezig na eens wat spellen in mijn Steam bibliotheek te bekijken. Een mooie uitziende platformer, het speelt heerlijk en toffe eindbazen. Dus daar zo nu en dan mee bezig.

bub

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-02-2020 13:17 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 15 februari 2020 10:36 schreef Bub het volgende:
Gave spellen ja. Ik heb Trials Fusion (PC) maar ben er niet zo goed in. Het begin gaat wel maar de latere levels met van die precisie jumps. Pittig.

Hehe, inderdaad, maar wel lekker als het dan na achtmiljoen keer proberen wél lukt. In de editor gaan mensen overigens nog een paar tandjes verder met moeilijkheidsgraad 'Ninja'.

Fusion is overigens de enige die ik nooit gekocht heb. Om de een of andere reden trok dat futuristische me niet.

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com