IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : MSN Messenger users kijk hier Vorige pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-06-2002 12:14 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

God gloeiende

Bij mij was het dus ook aangevinkt


bla...bla...bla...


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-06-2002 12:47 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Bij mij ook, beiden. Ik ben benieuwd hoezeer de 20 junkmails per dag teruggedrongen worden...


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-06-2002 12:48 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Idem hier...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-06-2002 12:50 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com



wow, zoveel hotmail users ....



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-06-2002 12:55 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 11:34 schreef TNightmare o.a. het volgende:
"Lees en je zult zelf zien dat Microsoft misbruik maakt van je e-mailadres en informatie op je Net.Passport misbruikt.

Ikzelf heb gedaan wat hieronder in het Engels staat en het klopt! Ik heb die 3 extra opties nog nooit gezien en ze stonden aangevinkt! Microsoft zit de boel te belazeren....

Het is in het Engels maar neem de moeite om het even te lezen.

In het kort staat er dus dat Microsoft waarschijnlijk een paar maanden geleden het slimme idee in zich had om je informatie op je Microsoft Passport door te geven aan derden door op een sluwe wijze "extra aanklikopties" te creƫren en die vervolgens ook aan te vinken. En dit natuurlijk niet door heeft gegeven en waar wij duzz
niks van af weten

Om te controleren of je ook belazerd bent (ik wel en volgens mij iedereen), kan je dit zelf controleren door op "Options" te klikken (naast "Adress Book bovenaan je scherm) en klik vervolgens linksboven op "Personal Profile". Scroll naar beneden en als je de>opties "Share my e-mail address" en "Share my other registration
information" aangevinkt ziet staan, dan ben je dus zonder dat je t weet, genaaid want eerder heb ik die opties nog nooit gezien.
Haal die vinkjes weg.

Dit is ook de reden waarom je de laatste tijd zoveel reclame krijgt!"


Nog nooit gezien die vinkjes (ik heb dat adres al een paar jaar) Wat een @!#$!@#$!@# honden bij Micro$choft

Ze staan nu uit, hopen dat het iets uitmaakt..


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-06-2002 12:56 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Neej hoor, ze hebbenu al een paar jaar je email gedrag bestudeerd, en de mail adres is al aan 1000-en bedrijven verkocht. Inclusief het, marketing technische gezien, waardevolle email gedrag.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 14-06-2002 12:57]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-06-2002 12:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Yep, als je eenmaal aan de spam zit is je emailadres al opgenomen in diverse databanken. Leuk hoor.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-06-2002 13:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Fuckers bij Microschoft..

Gelukkig heb ik gewoon een POP-adres, alleen dat adres gebruik ik nog voor zenden. Op me hotmail komt toch niets meer binnen (afgezien van die irritante spam!)

Maar het gaat om het principe

Toch maar aan de Mac dan misschien


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-06-2002 22:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gedaan, bedankt ook dat er zo snel gereageerd werd op mijn vraag...


Je moeder.


Cees
Usericon van Cees
Posted 28-06-2007 19:21 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ik dacht even op msn te kunnen, doet msn het niet. Maar tegelijketijd doet hotmail het ook niet! Iemand hier nog meer last van op dit forum?


The trend is dead.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 28-06-2007 19:23 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

Zonet ook last van, nu werkt het weer


She Said Destroy in Black New York


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 28-06-2007 19:23 by Erbrechen Wijzig reactieProfiel van ErbrechenQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

Mijn msn doet t relaxt



Cees
Usericon van Cees
Posted 28-06-2007 19:26 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Haha, oke! Altijd kut he als je even snel wilt email/msn chekken en hij doet het weer niet... Maar ik w8 rustig af!


The trend is dead.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen