IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Helfró
Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 15-02-2020 16:41 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Nummer van de aankomende debut full length [24-04-2020].
Ik snap echter de M-A pagina niet, want daar staat een [self titled] full length vermeld uit 2018. Bovenstaand nummer staat niet op de tracklist van dat album. Het is overigens wel te vinden via neerlaadkanalen.

Ragnar Sverrisson [kortharige dude in de video] is het brein achter de hele boel en heeft tevens live dingen gedaan voor Svartidauði trouwen [drums].

Kachelt lekker aan 1 stuk door. Benieuwd naar het volledige album. Zowel die uit 2018 als het aankomende "debut".


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 11-03-2020 20:49 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-03-2020 23:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Van het weekend eens beluisteren.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 12-03-2020 19:40 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2020 16:41 schreef Zwelglichaam het volgende:
Ik snap echter de M-A pagina niet, want daar staat een [self titled] full length vermeld uit 2018. Bovenstaand nummer staat niet op de tracklist van dat album.

Altijd even onder het tabblad 'Other Versions' spieken. Dan zie je, naast de oorspronkelijke Bandcamp-uitgave van de band uit december 2018, de entries voor de aanstaande heruitgaves van SoM Underground Activists, welke één extra nummer bevatten ten opzichte van de oude uitgave. Drie keer raden welk nummer dat is.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 12-03-2020 19:54 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Last modified on: 2020-02-06 07:41:00


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Diarrepelsteeltje
Usericon van Diarrepelsteeltje
Posted 12-03-2020 20:00 by Diarrepelsteeltje Wijzig reactieProfiel van DiarrepelsteeltjeQuote dit bericht

De albumversies met het bonusnummer zijn op 12 februari toegevoegd, drie dagen voor je bericht.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 12-03-2020 20:05 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Kut :')

Anyway, siked voor het album, al vind ik dat bonusnummer tot nu toe wel lekkerder dan de 2e teaser die dus representatiever is voor het gehele album.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-03-2020 23:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik zie alleen maar die tong van die zanger voor me. Oef...

Clips... Je moet het eigenlijk niet doen.

Metallica - one was de eerste, imh.

In mijn herinnering.

Live clips kunnen dan weer wel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 07-04-2020 13:37 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-04-2020 16:31 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

En we zijn live!



En als nou echt niemand het leuk vintd mag er gewoon een slotje op.


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen