IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Random playlist Volgende pagina
Freduk
Usericon van Freduk
Posted 10-11-2002 4:25 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Voor de mensen hier die mp3'tjes of een cd wisselaar hebben: Gebruiken jullie de shuffle-opties wel eens?
Ik weet dat veel mensen gewoon AL hun mp3s in winamp ketsen en dan gewoon random muziek gaan luisteren, iets wat voor mij botweg onvoorstelbaar is want ik wil altijd persee een bepaald nummer horen en zoek in geval van nood een kwartier voordat ik de juiste cd gevonden heb.
Ik heb wel al eens geprobeerd om random te draaien, maar wordt daar persoonlijk GESTOORD van.


Follow the freezing moon...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-11-2002 4:34 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 4:25 schreef Freduk het volgende:
...iets wat voor mij botweg onvoorstelbaar is want ik wil altijd persee een bepaald nummer horen en zoek in geval van nood een kwartier voordat ik de juiste cd gevonden heb...

Mee eens, ik kan dat ook niet. Gewoonweg niet.
Mijn playlist is nooit langer dan ong. 45 files lang.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-11-2002 10:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Support the war against random play!!

Een band zet niet voor niets de nrs. achter elkaar. Ik luister bijna altijd hele CD's; mocht ik iets op mp3 hebben, dan luister ik alle nrs. die op de betreffende CD staan. Of het moet om een sample van het een of het ander gaan.

Die playlistmeuk vind ik in feite een devaluering van de muziek.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 10-11-2002 10:44 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik zet me winamp zovaak in random!
*duikt weg achter een grote steen*

*lig er natuurlijk wel aan wat ik aan het spelen ben, in winamp gaat ie op random als de volgorde me de keel uitkomt, een cd gaat eigenlijk nooit op random. (behalve verzamel en zelf samengestelde cd's)

[Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 10-11-2002 10:45]


My madness, my sadness


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 10-11-2002 12:45 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

natuurlijk is random oke, vooral met 3 cd wisselaar.. lekker afwisseling



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 10-11-2002 12:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Blegh! Random playlists zijn een uitvinding van goedkope DJs die niet kunnen mixen en een bijprodukt van een maatschappij met televisiekindertjes die hun aandacht nog geen minuut ergens bij kunnen houden!

Ik heb bijna alleen maar CDs waarvan de nummers gewoon achter elkaar horen. Ze staan in de volgorde die de muzikant bedoeld heeft en als ze daaruit gehaald worden is het een stuk minder mooi.


I'm not being rude. You're just insignificant.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 10-11-2002 12:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 12:49 schreef helmet het volgende:
Blegh! Random playlists zijn een uitvinding van goedkope DJs die niet kunnen mixen en een bijprodukt van een maatschappij met televisiekindertjes die hun aandacht nog geen minuut ergens bij kunnen houden!

Ik heb bijna alleen maar CDs waarvan de nummers gewoon achter elkaar horen. Ze staan in de volgorde die de muzikant bedoeld heeft en als ze daaruit gehaald worden is het een stuk minder mooi.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-11-2002 13:07 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Cd's zet ik nooit op random, om de bovengenoemde redenen. Mijn mp3-lijst staat altijd in zijn geheel op shuffle, beetje afwisseling en verrassing wat er nu weer komt en ik heb toch geen hele cd's in die lijst staan waarvan de muzikant die speciale volgorde bedoeld heeft..duss

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 10-11-2002 13:08]


I spy with my little and verrry evil eye.....


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-11-2002 13:23 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

jezus,wat een dom gezeik......
ga lekker topics openen met de vraag of je wel eens shuffle gebruikt....


No meat is sweater


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-11-2002 13:49 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Jah, elke ochtend is het weer *DE* reden dat ik te laat op school kom: het uitzoeken welke cd er in mijn discman gaat

Daarom vind ik het wel welkom dat mijn WinAmp de *mogelijkheid* heeft om zelf deze keuzes voor mij te maken. Dit is wel fijn als ik ergens mee aan het werk ben, en ik toch eigenlijk niet goed naar de muziek luister. Daar komt bij dat je zo wel veel gevarieerdere muziek hoort.



Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


IzMe
Usericon van IzMe
Posted 10-11-2002 14:16 by IzMe Wijzig reactieProfiel van IzMeQuote dit bericht

CDs zet ik nooit op random maar mijn winamp playlist altijd.

Op die manier hoor je ook weer eens nummers die je lang niet geluisterd hebt en dan denk je opeens van "he dat is wel leuk, laat ik die cd weer eens luisteren"


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 11-11-2002 11:53 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Ik speel mijn MP3s altijd random af, maar meestal druk ik toch steeds op "Next" totdat ik een nummer heb wat ik op dat moment wil horen


Hakkuh


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-11-2002 12:02 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 12:45 schreef collision-tammi het volgende:
natuurlijk is random oke, vooral met 3 cd wisselaar.. lekker afwisseling

1: Random play zuigt
2: Random in een cd-wisselaar?? Heb ik eens een paar keer geprobeerd om respectievelijk mn stereo in huis, en die in mn auto te testen:
de helft van de tijd *BZZZZZTklik, klak ,
BZZZZZZ*LOL hoor

Random is leuk op een metalfuif ofzo, als je zelf niet draait en dan liefst niet te veel verschillende genres helemaal door elkaar ik doe bv. nooit black-->heavy-->death-->heavy-->goth-->black..-->nu.. (Yeah right! dat draai k gewoon niet).da's irritant en verkloot de sfeer.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 11-11-2002 12:04]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-11-2002 12:08 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 10 november 2002 13:07 schreef WickedKimmie het volgende:
Cd's zet ik nooit op random, om de bovengenoemde redenen. Mijn mp3-lijst staat altijd in zijn geheel op shuffle, beetje afwisseling en verrassing wat er nu weer komt en ik heb toch geen hele cd's in die lijst staan waarvan de muzikant die speciale volgorde bedoeld heeft..duss
vala dit is ook mijn antwoord



Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 11-11-2002 12:20 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Mijn playlist is 500 files lang maar ik weet bijna uit mn kop wat er allemaal instaat en ik heb alles perfect geordend per band.
Als ik een nieuw nummer download save ik ook altijd.


"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-11-2002 12:25 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

shuffle heerscht



Styhn
Usericon van Styhn
Posted 11-11-2002 12:25 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

kheb m gewoon op random play staan


11.45: restate my assumptions


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 11-11-2002 12:38 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

standaard shuffle voor mij
maar ik heb dan ook een playlist van 2000+ mp3's


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-11-2002 12:43 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik heb nu 30 gig aan mp3's zijn ene stuk of 3500 geloof ik.
ik maak gewoon altijd een lijsje en sla die op.
zo weet ik wat ik te horen krijg.

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 11-11-2002 12:51]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 11-11-2002 12:49 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik heb misschien 100 mp3 s en heb het downloaden al een tijdje stilgelegd



Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 11-11-2002 17:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 11:53 schreef RdP het volgende:
Ik speel mijn MP3s altijd random af, maar meestal druk ik toch steeds op "Next" totdat ik een nummer heb wat ik op dat moment wil horen


Heb ik ook..

CD's speel ik altijd gewoon op de normale volgorde af.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 11-11-2002 17:06 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

met mijn Winamp Playlist wel Random maar met een gewoon audio-cdtje neem ik gewoon de normale volgorde


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-11-2002 17:13 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 10:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Support the war against random play!!

Een band zet niet voor niets de nrs. achter elkaar. Ik luister bijna altijd hele CD's; mocht ik iets op mp3 hebben, dan luister ik alle nrs. die op de betreffende CD staan. Of het moet om een sample van het een of het ander gaan.

Die playlistmeuk vind ik in feite een devaluering van de muziek.
\

daar drink ik op
en op zo veel anderen die ditzelfde vinden:



METAL


Useless
Usericon van Useless
Posted 11-11-2002 17:31 by Useless Wijzig reactieProfiel van UselessQuote dit bericht

Random/shuffle heerscht. Sommige CD's zijn opgebouwd als een verhaal [black seeds...] en zijn dus niet echt geschikt voor random/shuffle, maar CD's waarbij alle nummers los van elkaar staan wel. En dat is leuk!


joeri
Usericon van joeri
Posted 11-11-2002 18:23 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

als ik een cd draai gebruik ik nooit random. als ik naar mn winamp luister (in principe) altijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 11-11-2002 18:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2002 18:23 schreef joeri het volgende:
als ik een cd draai gebruik ik nooit random. als ik naar mn winamp luister (in principe) altijd.
Gebeurt hier ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 11-11-2002 18:24]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen