IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Rock Herk, 17 en 18 juli '20
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-03-2020 9:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

https://rockherk.be/

Ik ga alvast vrijdag, met Godflesh, Author en Punisher, Danko Jones, Black Box Revelation.
Zaterdag o.a. Raketkanon en Goose.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-03-2020 14:39 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Wow, ben dit festival wat uit het oog verloren. Maar zeer mooie lineup al.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-03-2020 12:35 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Ik was van plan vrijdag te gaan omwille van een band die nog bevestigd moet worden, maar ik ga ondertussen voor Gent Jazz gaan die dag + die band die er nog gaat bijkomen speelt ook op de Gentse feesten een paar dagen later.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-03-2020 13:08 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En over welke band hebben we het dan?

Gent Jazz is ook tof, erg mooie locatie. Ik ben er met het John Zorn-jaar geweest.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 11-03-2020 15:11 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Gent Jazz is idd leuk. Ik pik ieder jaar wel altijd minstens een dagje mee, gezien het op wandelafstand van mijn deur is. Hetgeen ook de doorslaggevende reden is waarom ik voor Herk ga passen. En die band die er bijkomt is niet echt een exclusieve band (maar wel een goeie band). Zal de komende dagen/weken wel bekend gemaakt worden.



Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen