IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Welke stereo heeft de zm'er? Vorige pagina | Volgende pagina
Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 25-10-2003 22:20 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht



respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-10-2003 22:22 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Een kutsanyo die ik toch al een tijd heb (een jaar of 7, 8?), en die de laatste twee jaar geen enkele CD meer heeft willen afspelen. "No disc" is zijn favoriete uitspraak.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-10-2003 22:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 22:15 schreef Heiden het volgende:
Zo'n apparaat verwacht je eerder op de schouder van een neger waar je je kwaad om ligt te maken op een willekeurig treinstation in Nederland.


YO!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-10-2003 22:24 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Shake your black ass, biatch!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-10-2003 22:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

versterker:

Rotel RA 921

CD-speler:

Denon DCD 1420

Boxen: zelfbouw door een kennis van me uit B&W onderdelen

Goede platenspeler wordt de volgende aanschaf..



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-10-2003 22:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik heb een Sony alles-in-één doosje waar nog best een vet geluid uitkomt...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 25-10-2003 22:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Op mijn slaapkamer heb ik ook nog een stereo staan, een Sharp alles in één apparaat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-10-2003 22:55 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Sinds 4 jaar een JVC. Met mijn fossiele Sanyo heb ik zo'n 9 jaar gedaan (en die is dan wel letterlijk ontploft, vraag me niet hoe...)


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-10-2003 22:58 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 22:55 schreef madeline usher het volgende:
Met mijn fossiele Sanyo heb ik zo'n 9 jaar gedaan (en die is dan wel letterlijk ontploft, vraag me niet hoe...)

Ha, dan zal die van mij het niet meer lang trekken. Komt me dat effe goed uit... meer plaats voor mijn boeken!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-10-2003 23:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb sinds kort een Yamaha AX-496 versterker waar ik wel blij mee ben (ik vind Yamaha mooi spul hebben). Ah, hierzo:



De CD-speler is nog een Sony CDP-XE330, ik ben verbaasd dat-ie het nog steeds doet. 300 Watt JBL-boxen zorgen voor de nodige trillingen. Ik kan m'n studentenkamertje het huis uit laten dreunen als ik wil (vooral dankzij die nieuwe versterker) maar als ik eindelijk eens groter ga wonen moet er wel wat nieuws komen (beginnende bij CD-speler & speakers).


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 25-10-2003 23:06 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 november 2002 23:03 schreef webblaster wim het volgende:
heeee, ik heb ook zo'n kutding

bij mij doet alles het nog wel, heb er ook meer boxen bij(dolby surround)




alles doet het nog wel, maar ik heb ondertussen wel door, dat het ding prima voor het geluid van dvd's weer te geven, maar voor gewone ceedee's vind ik hem 3X nix.

m'n ouwe set, die hier op de pc-kamer staat, klinkt dus duidelijk 3X beter.


Oud Vuil.


Prime Evil
Usericon van Prime Evil
Posted 25-10-2003 23:11 by Prime Evil Wijzig reactieProfiel van Prime EvilQuote dit berichthttp://www.forcefield.tmfweb.nl/

quote:
Op 25 oktober 2003 23:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb sinds kort een Yamaha AX-496 versterker waar ik wel blij mee ben (ik vind Yamaha mooi spul hebben).


Yamaha rules! Ik had dus een natural sound versterker die was heel goed alleen niet in combinatie met Tannoy. De prijs-kwaliteit verhouding van yamaha is meestal dik in orde!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-10-2003 1:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmmf.. heb zo'n 5 jaar geleden een Phillips midi-set met losse cd-speler en lp-speler aangeschaft, 2e hands, en dat werkte allemaal heel aardig.. tot een week geleden hadden alleen de tuner (display) en het cassettedeck (mechanisch defect) het begeven, maar die gebruikte ik toch niet.. CD-speler werd wel gaarder, maar speelde nog wel alles... helaas heeft de cd-speler het begeven (hij wil niet meer open , waarschijnlijk een elastiekje of tandwieltje, want het motortje hoor ik wel als ik 'open' indruk...)

Anyway.. tijd voor iets nieuws dus.. om met een relatief klein budget toch veel kwaliteit te krijgen ga ik denk ik maar voor 2ehands losse componenten.. liefst NAD of YAMAHA ofzo, maar als dat te duur wordt dan wordt het gewoon Phillips/JVC/Sony/o.i.d.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 1:49 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik heb 5 verschillende speakers van verschillende vergane stereo-installaties aan mijn PC hangen.


this user is dead


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 1:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 1:49 schreef JFrost het volgende:
Ik heb 5 verschillende speakers van verschillende vegan stereo-installaties aan mijn PC hangen.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-10-2003 2:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 1:48 schreef Valorian het volgende:
Hmmf.. heb zo'n 5 jaar geleden een Phillips midi-set met losse cd-speler en lp-speler aangeschaft, 2e hands, en dat werkte allemaal heel aardig.. tot een week geleden hadden alleen de tuner (display) en het cassettedeck (mechanisch defect) het begeven, maar die gebruikte ik toch niet.. CD-speler werd wel gaarder, maar speelde nog wel alles... helaas heeft de cd-speler het begeven (hij wil niet meer open , waarschijnlijk een elastiekje of tandwieltje, want het motortje hoor ik wel als ik 'open' indruk...)

Dan zou ik hem eerst even openschroeven om te kijken waarom hij niet meer opengaat. Het is een redelijk overzichtelijk mechaniek. Als het slechts een kapot tandwieltje of elastiekje is moet er iets te regelen zijn met een onderdelenzaak .


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 26-10-2003 2:03 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 1:57 schreef Voice Of Doom het volgende:



Wrong topic


this user is dead


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-10-2003 2:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 2:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Dan zou ik hem eerst even openschroeven om te kijken waarom hij niet meer opengaat. Het is een redelijk overzichtelijk mechaniek. Als het slechts een kapot tandwieltje of elastiekje is moet er iets te regelen zijn met een onderdelenzaak .


Ja, heb ik ook aan gedacht. Heb er alleen hier de juiste sleutel niet voor (geen normale schroeven namelijk) ,, eerst even langs ouders dan maar .

NB (offtopic): Mijn Ting-tang-tong codes van girotel zijn nog steeds weg, dus ik regel het MDB-geld wel contant t.z.t. ok? (ben onlangs nog even langsgeweest, toen ik toch in de buurt was, maar toen was je net (of nog) weg.



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 26-10-2003 10:11 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2003 22:58 schreef Lies het volgende:
Ha, dan zal die van mij het niet meer lang trekken. Komt me dat effe goed uit... meer plaats voor mijn boeken!


Heeft me wel één van m'n favo cd's gekost...kloteding!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Dennis
n00!!!!
Usericon van Dennis
Posted 26-10-2003 10:27 by Dennis Wijzig reactieProfiel van DennisQuote dit berichthttp://hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ik heb 1 of ander ding van Yamaha
ding was toen der tijd aardig duur
meer dan 1000 gulden volges mij


*zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 26-10-2003 14:17 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Eentje die het doet... op één box na dan, maar dat komt omdat Stimpy het kabeltje doorgebeten heeft


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 26-10-2003 14:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

STIIIIMPY!!! YOUUU IDIOT!


Oud Vuil.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 26-10-2003 14:22 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Ja, dat zei ik ook, maar ik geloof niet dat dat veel indruk gemaakt heeft.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-10-2003 15:49 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

hele oude vierboxen versterker (geen idee welk merk)
drie eltax boxen van 100 wat
technics platenspeler
philips cd-speler


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-10-2003 15:51 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Een oude technics versterker
Zo mogelijk 2 nog oudere boxen (wel goede)
Sony Minidisc - cd component



Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen