IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Welke stereo heeft de zm'er? Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-07-2004 12:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2004 0:39 schreef webblaster wim het volgende:
Hej, Tormented soul, de dag dat ik een 30' monitor heb, dan laat ik het je weten.

Resizen, ken je dat?


bij mij past die bijna in beeld....


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-07-2004 13:38 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Een bijeengeraapt zootje van ouwe grijze bakken waarvan de helft het niet meer (naar behoren) doet, en een sony 5cd-wisselaar die ik wel nieuw gekocht heb.


Touché, pussycat!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-07-2004 14:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Lol.. nog altijd de stereo die ik toen ik een jaar of 18 was 2ehands gekocht heb.. Moet maar eens wat nieuws kopen; inmiddels wordt deze radio te gammel:

- elastiekje cd-speler is geknapt, moet hem dus met de hand open en dicht doen (vandaar dat er nu zo'n plak-haakje op zit waar je hem kan vastpakken. (vervolgens moet je overigens nog 2x op open/close drukken zodat de cd-speler ook weet dat er een andere cd in zit..
- cassettedeck is aan gort..
- radio display is aan gort (erg handig bij een digitale radio .... )

eigenlijk het enige wat vaak kapot gaat bij cd-spelers, namelijk de laser, doet het bij mij nog prima ..

Ik denk dat ik straks maar voor een 2ehands kwaliteitset ga, van NAD ofzo..


testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 02-07-2004 15:03 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht



tape is kapot gegaan laatst hehe
+ 2 speakers 80 watt
goed zat hehe


zzz


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-07-2004 15:07 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

VORTEX



testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 02-07-2004 15:08 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

crimson steel


zzz


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 11-11-2004 12:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Wat voor LP slepers hebben de zetemmers eigelijk? ik heb een goedkope Technics (10 euro bij de kringloop, zonder kap dus hij moet vaak afgestoft worden:





Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2004 12:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Geen.

Ik rijd ook niet meer met paard en wagen en ben niet in bezit van een stoommachine. Verder zijn mijn boeken gedrukt en niet met de hand beschreven. Ik kan koken op inductie i.p.v. vuur en heb mijn berenvellen laatst ingeruild voor katoenen, wollen en zijden stoffen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-11-2004 12:35 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

mijn lp speler



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Katablaster
Toxobasher
Usericon van Katablaster
Posted 11-11-2004 12:45 by Katablaster Wijzig reactieProfiel van KatablasterQuote dit berichthttp://www.toxocara.com

jammer van je centjes(JVC),kenwood en JBL



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-11-2004 12:54 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 11 november 2004 12:45 schreef Katablaster het volgende:
jammer van je centjes(JVC),kenwood en JBL


nieuwe shi-at?


yamaha man..


Suck my piss


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 13:01 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik heb deze:



Belangrijkste specificaties
• Uitgangsvermogen: 2 x 78 W, max.
• 5-disc wisselaar
• Fluorescerend display met heldere achtergrond en LCD met achtergrond verlichting
• Bronnen: CD, CD-R/RW, MP3 (CD-R/RW), tuner
• Actieve Hyper-Bass PRO (2 standen)
• Elektronische hoog/laag regeling
• CD geprogrammeerd afspelen (32 nummers), random en repeat play
• Roterende encoder volumeregeling
• (Tijd)klok (dagelijks/opnemen/inslapen)
• Wekvolume
• 2-weg basreflex: 12 cm conus woofer, 4 cm conus tweeter
Overige specificaties
Algemeen
• COMPU PLAY
• Display dimmer
• Hoofdtelefoon uitgang
• AUX ingang
CD-speler
• 1-bit D/A converter
Tuner
• RDS Tuner (PS/PTY/RT, PTY Search)
• Enhanced Other Network (TA/NEWS/INFO)
• Geheugen voor 30 FM en 15 AM zenders
Luidsprekers
• Afneembare grille

Lekker ding


Kankerlul


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-11-2004 13:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar... maar... dat setje is toch heels nie troe??


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 11-11-2004 13:05 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2004 13:03 schreef Mark het volgende:
Maar... maar... dat setje is toch heels nie troe??


Ik heb schijt aan troe of niet troe, zolang dat ding lekker speelt vind ik alles best.


Kankerlul


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-11-2004 13:18 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

ik gebruik mijn stereo eigenlijk amper
in de auto heb ik altijd cd's op staan en thuis zit ik meestal op mijn muziekkamer herrie te maken oppe gitaar


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 11-11-2004 13:20 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik heb een hele oude hightone-versterker (incl. tape), een oude philips cd speler en 2 40 watt sony boxen. Ben allang blij dat ik weer fatsoenlijk cd's kan afspelen.



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-11-2004 13:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 november 2004 12:30 schreef Tormented soul het volgende:
Wat voor LP slepers hebben de zetemmers eigelijk? ik heb een goedkope Technics (10 euro bij de kringloop, zonder kap dus hij moet vaak afgestoft worden:

[ig]http://img.photobucket.com/albums/v365/nakur/lpspeler.jpg[/img]




Deze:


[Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 11-11-2004 13:50]


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Orion
Usericon van Orion
Posted 11-11-2004 13:54 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

de bekabeling netjes weggewerkt


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 11-11-2004 13:59 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Orion, hest mail

Ontopic: Ik heb een goedkope Sony radio met c.d speler en cassettedeck


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-11-2004 14:00 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 11 november 2004 13:54 schreef Orion het volgende:
de bekabeling netjes weggewerkt


Hehe, t gaat mij om het geluid he.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 11-11-2004 15:23 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

itunes en creative speakers

70 % van mn cd's in de computer.. dikke djoekboks




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-11-2004 15:49 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Deze;



spelfout weggehaald...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-11-2004 17:29 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Een of ander goedkoop merkloos ding, gaat nu al bijna 10 jaar mee.

*Edit, volgens mij is het een Akai.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 11-11-2004 17:29]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 11-11-2004 22:00 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

gewoon een akai van een jaar of 15 oud. Als ik echt nog een keer geld heb, een mooie buizenversterker.....


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 11-11-2004 22:07 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Een B&O uit 1976!!! (uit een erfenis van een bevriend stel van mijn moeder)

En hij doet het nog steeds!

Toen de radio het een keer niet meer deed heb ik hem weggebracht. Toen zei die man: "Ik weet niet of ze deze nog kunnen maken, dit is inmiddels een collectors item"
Maar ze hebben hem gemaakt en hij doet het nog steeds

Moet alleen nog even een naaldje voor de pick-up kopen voordat die niet meer verkrijgbaar zijn (á EUR 75 ofzo... )

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 11-11-2004 22:08]


Hatsjikidee!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen