IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Welke stereo heeft de zm'er? Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-12-2007 9:37 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 december 2007 9:36 schreef Jenje het volgende:


Ik heb wel eens naar zo;n 100 cd wisselaar staan kijken, maar ik weet dan zeker dat ik cd's of hoesjes ga kwijt raken ..


Hehehe, het is hier ook wel eens een zooitje qua cd's, moet mezelf ertoe dwingen om ze ook direct weer op te ruimen als ik ze verwissel....

Volgens mij heeft Verlepte Theedoek een 100 cd wisselaar, voor 25 euro gekocht bij een muziekzaak, kwam uit een café.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2007 9:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook, daarom dat ik het noet gedaan heb.

Maar de set die ik nu heb is nog steeds erg goed ... maar wel beetje veroudert


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-12-2007 9:48 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 december 2007 9:39 schreef Jenje het volgende:
Ik ook, daarom dat ik het noet gedaan heb.

Maar de set die ik nu heb is nog steeds erg goed ... maar wel beetje veroudert


Och, als het maar goed klinkt toch? Ik ben niet zo iemand die altijd de laatste shit wil hebben.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2007 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach, nieuwste hoeft ook weer niet, maar deze set heeft 2 hele grote luidsprekers, en zou wel wat kleinere speakers willen die er ook wat mooier uitzien.

Set is wel pislelijk namelijk ..


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-12-2007 10:22 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik hou niet van gelikte producties. Daarom speel ik alles af over het goedkoopste 5.1 DVD-setje dat ik in de mediamarkt kon vinden



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-12-2007 10:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Goed verhaal.
Je had dus gewoon niet genoeg geld voor wat beters?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2007 10:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Pioneer setje. Wharfedale boxen. Plastic CD's.


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 21-12-2007 11:07 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik heb gisteren net een nieuwe voorversterker gekocht:
Rotel RC 06
Perfect geluid voor een dergelijke prijs.

Voor de rest heb ik:

Marantz cd7300 cd speler

Philips Mfb 544 die het na ruim 30 jaar nog perfect doen. Prachtige boxen uit de jaren 70.

Dual 731Q platenspeler met de originele naald er nog bij. Een oudje, maar wel een hele dure oudje.

Panasonic cassette deck, moet nog vervangen worden.

Vrij prijzig setje voor een student, maar voor een degelijk prijs een prachtig geluid.



[Dit bericht is gewijzigd door istharol op 21-12-2007 11:08]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-12-2007 11:43 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 11:07 schreef istharol het volgende:
Rotel





Kost dat dingetje nou?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 21-12-2007 11:46 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2002 16:48 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ouwe rommel met 4 400 watt boxen


nog steeds, en het werkt prima.



istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 21-12-2007 12:15 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 11:43 schreef XXL het volgende:


Kost dat dingetje nou?


Ik heb er 450 euro voor betaald, de normale advies prijs van Rotel.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-12-2007 12:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2007 18:37 schreef Valorian het volgende:
Speakers: KEF Q55.2 series
Versterker: NAD Integrated Amplifier 317
Cd speler: NAD CD-speler C540
Tuner: Stereo tuner C440

Ben enorm blij met deze combinatie, zowel voor metal als andere genres. En esthetisch vind ik NAD ook een van de fraaiere ontwerpen, lekker functioneel en strak en zo min mogelijk knoppen en ledjes
Deze dus..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-12-2007 12:26 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik heb een Denon versterker en een Marantz CD spelert.
Boxen Kenwood. Had ooit Bose, maar de basspeakers hebben het na 20 jaar begeven.

De CD spelert gebruik ik amper, omdat ik mijn mediacenter vol mik met alles wat ik regelmatig draai hehe (mediacenter hangt dus aan die Denon).

Verder luister ik voornamelijk in de auto en met het geluid daarvan ben ik ook erg tevreden moet ik zeggen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-12-2007 12:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 12:26 schreef renYek het volgende:


De CD spelert gebruik ik amper, omdat ik mijn mediacenter vol mik met alles wat ik regelmatig draai hehe (mediacenter hangt dus aan die Denon).


hier ook idd.. zo'n beetje alles gedigitaliseerd en vanaf de pc afspelen. Ideaal.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-12-2007 12:32 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Alleen is het dan jammer dat je (ik ook!) dan (waarschijnlijk) mp3's afspeelt die door de compressie toch een hoop uit het geluid halen. Juist de dingen die je met goede apparatuur wel hoort.

Naja, zolang je het maar lekker vindt klinken is het dikke prima natuurlijk!

edit: ik heb een dedicated laptop zonder beeldscherm aan mijn tv hangen daarvoor. Erg stoer! Handig met feestjes en bezoek. Wat slideshows op de achtergrond enzo

[Dit bericht is gewijzigd door renYek op 21-12-2007 12:33]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-12-2007 12:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 12:32 schreef renYek het volgende:
Alleen is het dan jammer dat je (ik ook!) dan (waarschijnlijk) mp3's afspeelt die door de compressie toch een hoop uit het geluid halen. Juist de dingen die je met goede apparatuur wel hoort.

Naja, zolang je het maar lekker vindt klinken is het dikke prima natuurlijk!
ja klopt! Maar het verschil met onze oude set is dan nóg zoooo veel beter. Ik zette laatst een oudje van limbonic art op.. ik hoorde ineens allerlei bliepjes en geluidjes die ik daarvoor nog niet eerder had ontdekt. Als je er echt voor gaat zitten, is het natuurlijk beter om het orgineel op te zetten, maar als de muziek toch meer als achtergrond speelt, is het via de pc prima te doen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-12-2007 12:37 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 12:35 schreef Cadaveria het volgende:
ja klopt! Maar het verschil met onze oude set is dan nóg zoooo veel beter. Ik zette laatst een oudje van limbonic art op.. ik hoorde ineens allerlei bliepjes en geluidjes die ik daarvoor nog niet eerder had ontdekt. Als je er echt voor gaat zitten, is het natuurlijk beter om het orgineel op te zetten, maar als de muziek toch meer als achtergrond speelt, is het via de pc prima te doen!


Klopt helemaal Thuis luister ik zelden echt muziek moet ik zeggen. Meestal opstaan als achtergrond. Of op aardig volume als ik aan het stopfzuigen of koken (met afzuigkap erdoorheen) ben. Dan valt niks op eigenlijk


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-12-2007 12:39 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 12:37 schreef renYek het volgende:
Klopt helemaal Thuis luister ik zelden echt muziek moet ik zeggen. Meestal opstaan als achtergrond. Of op aardig volume als ik aan het stopfzuigen of koken (met afzuigkap erdoorheen) ben. Dan valt niks op eigenlijk
ik luister de hele dag door.. maar ook als achtergrond bij de dagelijkse dingen. Bij het stofzuigen klinkt zelfs gare black erg goed door onze nieuwe set


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-12-2007 12:40 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Dat gaat niet op mijn werk
En gare black heb ik niet (ook geen niet gare black hehe).

Ik ben erg van het groovewerk. Soilwork, Cannibal Corpse, Drum n Bass etc.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-12-2007 12:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 12:40 schreef renYek het volgende:
Dat gaat niet op mijn werk
En gare black heb ik niet (ook geen niet gare black hehe).

Ik ben erg van het groovewerk. Soilwork, Cannibal Corpse, Drum n Bass etc.
[offtopic] hier ook niet echt.. heb vaak avond diensten dus overdag de radio aan en daarna mijn podje aanzwengelen!

Je zou toch Immortal eens moeten proberen met stofzuigen.. geweldige stofzuiger muziek [/offtopic]

Ik heb de slaapkamer nog zo'n compact dingetje staan. Dat klinkt meteen weer alsof alles ingezongen is in een blik bruine bonen..(helemaal in verhouding met onze nieuwe set) Dat ik daar zo'n 10 jaar naar heb kunnen luisteren


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-12-2007 12:59 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 12:47 schreef Cadaveria het volgende:
[offtopic] hier ook niet echt.. heb vaak avond diensten dus overdag de radio aan en daarna mijn podje aanzwengelen!

Je zou toch Immortal eens moeten proberen met stofzuigen.. geweldige stofzuiger muziek [/offtopic]

Ik heb de slaapkamer nog zo'n compact dingetje staan. Dat klinkt meteen weer alsof alles ingezongen is in een blik bruine bonen..(helemaal in verhouding met onze nieuwe set) Dat ik daar zo'n 10 jaar naar heb kunnen luisteren



Ik vind Immortal sowieso al als een stofzuiger klinken


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-12-2007 13:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2007 12:59 schreef renYek het volgende:
Ik vind Immortal sowieso al als een stofzuiger klinken
gaat prima samen dus!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 21-12-2007 17:47 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

NAD 7240PE receiver
Harman Kardon TD262 tapedeck
Technics SL PG 320A cd spelert
Dual 505-2 ploatenspelert
ASW luidsprekers

Ben d'r erg tevreden mee Speel hier naast metal, ook veel jazz en fusion. Klinkt als een klok.

[Dit bericht is gewijzigd door enlil op 21-12-2007 17:53]


Signature


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 21-12-2007 17:51 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Denon nogwat versterker
bose 301 (ouwe III-serie) speakers die zwaar aan vervanging toe zijn
philips cd-spelert

en een PC/DAW met;
yamaha mg10/2 mixer
terratec dmx6fire 24bits/96kHz
KRK RP6 actieve monitors

maar het meeste luister ik nog op deze internet/pruttel-pc, over cheapass trust-speakersetje.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-12-2007 18:33 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 december 2007 10:43 schreef XXL het volgende:
Goed verhaal.
Je had dus gewoon niet genoeg geld voor wat beters?


Ik ben inderdaad ook gewoon een arme student, maar ik geef dat beetje geld dat ik heb liever aan andere zaken uit dan duur stereospul. Net als wat FRNK hier boven mij zegt luister ik nog het meeste via de PC op kutspeakers die bij een klein beetje bass al beginnen te kraken. Het gaat mij er om wat er gespeeld wordt, niet hoe het klinkt. Ik heb het veel vaker dat ik muziek te gelikt vind klinken dan dat ik muziek niet kan aanhoren omdat het zo'n brakke productie heeft.



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen