IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : STRIEMEN (Netflix, HBO, Amazon Prime Video, Hulu, e.a. on demand streaming services) Vorige pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2024 14:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 13:55 schreef spectre het volgende:
Fallout is niet verkeerd, echt niet.. Maar als ik het even naast soortgelijke moderne post-apocalyptische series (die toevallig ook de oorsprong in games hebben) zoals Twisted Metal of Last of Us leg dan is Fallout toch de mindere imho. Wel siked voor seizoen twee natuurlijk.

Twisted Metal niet gezien, geen idee.

Last of Us is vreselijk goed, en ontstijgt juist het genre (post-apocalyptisch) omdat dat de achtergrond is van wat ze willen vertellen en niet het punt is. Drama is hier meer het punt, wat betekent dit voor de mensen?

Fallout heeft dat ook wel wat, vanuit game en serie, maar wil liever in het genre dan het verhaal blijven hangen dan TLOU. En gaat ook meer voor het absurdisme, om zo te laten zien wat ze over willen brengen. Waar TLOU het realistisch houdt, drijft Fallout het juist op de spits.

Het zijn duidelijk andere series. TLOU wat mij betreft de betere van de twee, maar beiden doen het goed.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2024 14:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 13:55 schreef spectre het volgende:
en Fleabag, ik kwam niet verder dan 15min herkenbaar! "Dit is toch alom geprezen?"



Ik ga oprecht nog een poging wagen, maar ik was echt flink geïrriteerd Heb niet eens de eerste aflevering afgemaakt zie ik nu


I wish I was a butterfly


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 29-04-2024 14:29 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Ha, idem hier. Eerste aflevering met groeiende tegenzin uitgezeten en daar laat ik het bij. Niet best.

Net begonnen aan het vierde seizoen van True Detective. Gaaf.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2024 14:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 14:16 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Twisted Metal niet gezien, geen idee.

Last of Us is vreselijk goed, en ontstijgt juist het genre (post-apocalyptisch) omdat dat de achtergrond is van wat ze willen vertellen en niet het punt is. Drama is hier meer het punt, wat betekent dit voor de mensen?

Fallout heeft dat ook wel wat, vanuit game en serie, maar wil liever in het genre dan het verhaal blijven hangen dan TLOU. En gaat ook meer voor het absurdisme, om zo te laten zien wat ze over willen brengen. Waar TLOU het realistisch houdt, drijft Fallout het juist op de spits.

Het zijn duidelijk andere series. TLOU wat mij betreft de betere van de twee, maar beiden doen het goed.


Je hoeft mij niets te mansplainen hoor, het was me wel duidelijk. Ik gooide ze bij elkaar omdat ze in het post-ap genre vallen. Wat dat betreft is Twisted Metal veel meer die absurditeit die Fallout ook probeert te doen, maar daar veel beter in slaagt imho

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 29-04-2024 18:27]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2024 14:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 14:29 schreef zodiac lung het volgende:

Net begonnen aan het vierde seizoen van True Detective. Gaaf.


Ja! Waar ik ook van heb genoten, en hier komt een random lijst:

The Bear
The Old Man
Fargo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 29-04-2024 14:44 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

The Old Man ken ik niet; ga ik zeker checken aangezien ik The Bear en het laatste seizoen van Fargo allebei geweldig vond.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2024 14:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ojee, nu ga je af op mijn mening


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2024 18:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2024 14:37 schreef spectre het volgende:
Je hoeft mij niets te mansplainen hoor

Laat me nou. Het is alles wat ik heb.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2024 18:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vieze vuile hoogopgeleide!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2024 18:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zeer hoogopgeleid, aub.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2024 18:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

typisch


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-04-2024 15:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Dat ben ik!

Weledelzeergeleerde heer/vrouwe, om het helemaal correct te maken.


I wish I was a butterfly


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 30-04-2024 16:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Je identificeert jezelf als heer/vrouwe?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-05-2024 9:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2024 16:21 schreef F.Jacobse het volgende:
Je identificeert jezelf als heer/vrouwe?




Ik hoef mezelf niet te identificeren

Maar ik weet dat er hier mensen zijn die heel erg in de stress raken als mensen zeggen hoe ze aangesproken willen worden, dus ik liet de optie maar open


I wish I was a butterfly


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-05-2024 9:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En de correcte optie niet eens noemen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-05-2024 9:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2024 9:47 schreef Natural Disaster het volgende:
En de correcte optie niet eens noemen.



Die correcte optie is nog niet doorgedrongen in de formele aanspreekvormen, nazi's dat het zijn


I wish I was a butterfly


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 03-05-2024 19:30 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Ik heb Skyshowtime en Rakuten TV. Op SST kan je Frasier kijken dus dat is op zich ok, Rakuten gebruik ik nooit.


Follow the freezing moon...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen