IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Wat ik je Bram (Hiphop hip-hop rap deel 4) Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 19-06-2020 12:48 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Sowieso kutmuziek, maar die ene is wel teringhard.

Denkbeeldige smiley in de titel voor Ben.

Deel 3: https://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3843636/1

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 30-08-2020 21:44]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-08-2020 21:26 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Bart had beter moeten zoeken.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2020 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dit dus





[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-08-2020 20:21]


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-08-2020 20:47 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Sowieso kutmuziek



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 31-08-2020 22:32 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Tijd voor goede hip-hop. Er komt weer een nieuwe clipping.-plaat aan!



Visions of Bodies Being Burned verschijnt op 23 oktober via Sub Pop.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 09-09-2020 11:02 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oeh, nu alweer? Beter. Blijft echt een waanzinnige lyricist. De muziek is aanzienlijk minder van de noise-school op deze track. Is niet erg want: zegt niets over de plaat. En: ook dit klinkt tegek.



spectre
Usericon van spectre
Posted 11-11-2020 9:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht



White Horse, een nieuw project van Uncommon Nasa en Gajah.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-11-2020 10:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-11-2020 10:35]


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-12-2020 19:15 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Ik heb niet heel veel nieuwe hiphopplaten geluisterd dit jaar, maar deze vielen in de smaak:

Moor Mother & Billy Woods - Brass



R.A.P. Ferreira - Purple Moonlight Pages



Freddie Gibbs & The Alchemist - Alfredo



Clipping. - Visions of Bodies Being Burned



Backxwash - God Has Nothing to Do with This Leave Him Out of It



Denzel Curry & Kenny Beats - UNLOCKED



Run the Jewels - RTJ4




Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 28-12-2020 14:33 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht




"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-12-2020 15:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2020 19:15 schreef HierIsMike het volgende:
Ik heb niet heel veel nieuwe hiphopplaten geluisterd dit jaar, maar deze vielen in de smaak:



Mooi lijstje toch! Geen Armand Hammer?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 28-12-2020 16:43 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 28 december 2020 15:09 schreef iPim het volgende:
Mooi lijstje toch! Geen Armand Hammer?


Armand Hammer wil ik nog beluisteren. Wel al wat tracks van gehoord (waardoor die met Moor Mother) en die bevielen me wel.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2021 11:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kort door de bocht, margilooks, op flessentrekkend maar zo zo blij dat iemand als deze typ eindelijk deze mening brengt.

hij heeft het tegen twee kanten, ook fijn, is makkelijk verkeerd te interpreteren en staat op nr 1 in iTunes USA Hiphop.
zo




makkelijk te haten als je niet houdt van provocatie of als je een uitgesproken links of rechts persoon bent.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-02-2021 12:53]


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-02-2021 20:09 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Madlib heeft weer wat leuks uitgebracht met Sound Ancestors. Wel iets te rommelig (het blijft Madlib) en niet alles blijft plakken, maar wel weer typisch Madlib-goed. Productie van de plaat is overzien door Four Tet. Voor de fans van elektronisch getinte instrumentale hiphop die alle kanten op gaat.

Als je dan eerder gaat voor wat ze blijkbaar "rap noir" noemen (donkere, trage producties zoals uit de Griselda-stal): de samenwerking tussen Tha God Fahim en Your Old Droog gaat hard. Tha Wolf on Wall St.

Verder is ineens het kwartje gevallen met Pop Smoke. Brooklyn drill is zoals de Chicago-variant maar met meer energie. Vergeet zijn debuut-studioplaat en ga gewoon voor zijn Meet the Woo-tape.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 20-02-2021 13:58 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 03-04-2021 19:25 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-04-2021 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

deze passeerde






[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-04-2021 17:49]


signature


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 07-04-2021 14:01 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Die laatste: idee 8/10 uitwerking 6/10


[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 07-04-2021 14:06]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Machtig
Usericon van Machtig
Posted 09-04-2021 11:10 by Machtig Wijzig reactieProfiel van MachtigQuote dit bericht



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 10-04-2021 22:31 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht





"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 13-04-2021 17:00 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2021 11:02 schreef Hypnos het volgende:
kort door de bocht, margilooks, op flessentrekkend maar zo zo blij dat iemand als deze typ eindelijk deze mening brengt.

hij heeft het tegen twee kanten, ook fijn, is makkelijk verkeerd te interpreteren en staat op nr 1 in iTunes USA Hiphop.
zo




makkelijk te haten als je niet houdt van provocatie of als je een uitgesproken links of rechts persoon bent.


Op zich wel vet, maar hij laat zich wel verleiden om af en toe uit zijn objectiverende positie te komen en ineens een of andere conservatieve opmerking te brengen als waarheid. Dat vind ik wel jammer.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-04-2021 9:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik snap wat je bedoelt. Toch denk ik dat hij vooral bepaalde standpunten verdedigt omwille van het feit dat ze ook mogen bestaan. Vanuit het vrijheidsideaal.

Ik vind trouwens dat "links" Amerika een stuk conservatiever is dan rechts momenteel. MondmaskerPLICHT, Wapenbezit INPERKEN, ... niet dat dat per se goed of slecht is, ik stel gewoon vast. Zonder waardeoordeel.

en mensen die pro-vrijheid zijn, los van political stance, die lijken tegenwoordig vaak rechts(er)


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-04-2021 10:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-05-2021 14:16 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Misschien meer hip-hop-gerelateerd, al zou je het industrial hip-hop kunnen noemen: een knallende nieuwe track van Backxwash. Haar vorige werk vond ik al uitstekend, maar dit gooit er een schep bovenop!



Ook Little Simz is hoge verwachtingen aan het scheppen voor haar aankomende plaat, de twee singles zijn top:







Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 14-05-2021 11:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Die Backxwash klinkt interessant!

Zit zelf aan de nieuwe Yelawolf

Prima plaat ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 14-05-2021 11:46]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-06-2021 14:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



Moderne E-40 worship.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen