IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Israël wil graag toetreden tot de Europese Unie..... Vorige pagina | Volgende pagina
rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 22-11-2002 14:18 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 22 november 2002 12:52 schreef Dargull het volgende:

Als schijnt tegenwoordig te moeten doorspect met voorodelen, verkapte propaganda, of reclame...


is dit niet een idee voor een topic?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 26-11-2002 20:40 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 0:45 schreef ghoulliette het volgende:
ga eens discovery channel kijken.

echt werkelijk waar, heb jij uberhaupt wel geschiedenis gehad.

zoja dan zou je weten dat de russen in eerste instantie bond genoten waren
zo ja dan zou je weten dat er 3 keer zoveel russen massaal zijn afgeslacht in kampen en bossen (zie de massa graven aldaar)

echt sorry maar je bent gewooon echt te dom om er uberhaupt nog verder op in te gaan.

bovendien gaat dit topic over israel. en israel treed nog steeds niet toe tot de EU.


btw moraal is zeker niet objectief maar het is een algemeen streven en iets in de hersenen geeft aan wat goed of slecht is, "je goed voelen" etc. maar echt laat maar............. *zucht*



Mijn punt was simpelweg dat de Russen vergelijkbare methoden hanteerden (vandaar het "onderling belijd") EN een groot deel van de oorlog militaire vijanden waren. Verder waren het natuurlijk ideologische opponenten en in die zin vrijwel onvermijdelijk aartsvijanden, ondanks het feit dat dit door omstandigheden in eerste instantie werd uitgesteld. Mijn punt hier: het waren onvermijdelijk opponenten. Waar je het dan nog over loopt te mekkeren zijn simpelweg de methoden. En zoals ik al eerder zei hanteerden de Russen vergelijkbare methoden.

Op je geflame zal ik maar niet eens ingaan.

En om bij de hoofdzaak van mijn post te komen, die je uiteraard gemakshalve maar zoveel mogelijk links hebt laten liggen, die staat nog steeds als een huis overeind. Moraal als "algemeen streven" my ass. Moraal is niet iets universeels. "Je goed voelen" is echter HEEL iets anders dan moraal. Woorspelletjes kan iedereen spelen.

En dat noemt MIJ dom..


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-11-2002 14:26 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2002 2:16 schreef Jenje het volgende:
Hmmm, ik vind zeover het algemeen toch erg onzijdig, als je op die kleine dingetjes gaat letten dan is alles propaganda


Ik vind dat Discovery bijvoorbeeld net zo hard meedoet aan de ontkenning van de oud-Europese cultuur als de rest van de Judeo-Christelijke media. Met hun kut-Egypte en Griekenland altijd, gadverredamme! Maar samen met de publieke zenders blijft het het enigste kanaal waar ik meer als 5 minuten naar kan kijken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-11-2002 14:46 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 november 2002 14:26 schreef Heiden het volgende:
Ik vind dat Discovery bijvoorbeeld net zo hard meedoet aan de ontkenning van de oud-Europese cultuur als de rest van de Judeo-Christelijke media. Met hun kut-Egypte en Griekenland altijd, gadverredamme! Maar samen met de publieke zenders blijft het het enigste kanaal waar ik meer als 5 minuten naar kan kijken.

Zeer juist.. En vooral in het onderwijs stikt het van de christelijke propaganda. Ik weet niet hoe de geschiedenislessen in Nederland zijn, maar hier in België zuigen ze.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-11-2002 14:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 november 2002 14:46 schreef mislyd het volgende:
Zeer juist.. En vooral in het onderwijs stikt het van de christelijke propaganda. Ik weet niet hoe de geschiedenislessen in Nederland zijn, maar hier in België zuigen ze.

Juist, hier draait alles om dat Christelijke , andere culturen als de Kelten komen nooit aan bod, in de Middeleeuwen spreekt men ook enkel over dsat katholieke, andere culturen worden maar geweerd


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 14:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Wij hebben ook alleen de geschiedenis van de Romeinen, Grieken, het christenendom, Nederland in de gouden eeuw en de 1ste en 2e wereldoorlog gehad.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-11-2002 14:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 14:46 schreef mislyd het volgende:
Zeer juist.. En vooral in het onderwijs stikt het van de christelijke propaganda. Ik weet niet hoe de geschiedenislessen in Nederland zijn, maar hier in België zuigen ze.


In Nederland is het hetzelfde. Pure ontkenning van eigen voorchristelijke geschiedenis.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 27-11-2002 18:24 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

[achterlijk geblaat]

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-11-2002 22:34]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2002 18:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:24 schreef IceQueen het volgende:


Zeg blonde muts, kruip effe terug in de stront waar je de laatste tijd zat ...

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-11-2002 22:35]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-11-2002 18:31 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Icequeen staat iets terug in het topic, dat Israel al niet meer toetreedt tot de Europese Unie .

Had laatst een gesprek en de overheid bepaalt dus jammergenoeg wat ze bij geschiedenis lesgeven.
Ik heb nu het onderwerp Islam bij geschiedenis. Is toch wel handig, maar ik wil ook is wat van onze eigen pré christelijke geschiedenis horen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 18:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:31 schreef wladimir het volgende:
Icequeen staat iets terug in het topic, dat Israel al niet meer toetreedt tot de Europese Unie .

Had laatst een gesprek en de overheid bepaalt dus jammergenoeg wat ze bij geschiedenis lesgeven.
Ik heb nu het onderwerp Islam bij geschiedenis. Is toch wel handig, maar ik wil ook is wat van onze eigen pré christelijke geschiedenis horen
Juist, we krijgen alleen over culturen te horen die nou nog steeds in Nederland aanwezig zijn, zoals dus het Christenendom en de Islam. Het ergste is dan ook nog dat ze de Islam als een vredelievend geloof omschrijven!

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 27-11-2002 18:34]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


joeri
Usericon van joeri
Posted 27-11-2002 18:36 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:33 schreef Misanthrope het volgende:
Juist, we krijgen alleen over culturen te horen die nou nog steeds in Nederland aanwezig zijn, zoals dus het Christenendom en de Islam. Het ergste is dan ook nog dat ze de Islam als een vredelievend geloof omschrijven!



ik heb er vorig jaar met levensbeschouwing een heel hoofdstuk over gehad, dat zoog. ik weet er niet zo veel meer van, maar wel nog dat rechtvaardigheid hun belangrijkste waarde is.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 18:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:24 schreef IceQueen het volgende:

Zover ik weet zitten de meeste bruine apen in Europa in de dierentuin.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 27-11-2002 22:35]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 18:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:36 schreef joeri het volgende:
ik heb er vorig jaar met levensbeschouwing een heel hoofdstuk over gehad, dat zoog. ik weet er niet zo veel meer van, maar wel nog dat rechtvaardigheid hun belangrijkste waarde is.
Ja, dat heb ik ook gehad. En dat ze goed voor elkaar zorgen enz... (door geld van de Nederlandse belastingbetaler naar eigen land sturen om hun familie daar te onderhouden)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


joeri
Usericon van joeri
Posted 27-11-2002 18:37 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

nee hoor, ook in verschillende aziatische en afrikaanse landen kom je nog een bruine aap tegen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 18:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:37 schreef joeri het volgende:
nee hoor, ook in verschillende aziatische en afrikaanse landen kom je nog een bruine aap tegen
Maar Azie en Afrika liggen niet in Europa.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


joeri
Usericon van joeri
Posted 27-11-2002 18:39 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:38 schreef Misanthrope het volgende:
Maar Azie en Afrika liggen niet in Europa.


het ligt wel heel dichtbij....


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 27-11-2002 18:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:39 schreef joeri het volgende:
het ligt wel heel dichtbij....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-11-2002 19:26 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:36 schreef Misanthrope het volgende:
Zover ik weet zitten de meeste bruine apen in Europa in de dierentuin.
Hehehe, achter slot en grendel ja


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-11-2002 20:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 19:26 schreef Iskariot het volgende:
Hehehe, achter slot en grendel ja
de meeste wel ja


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-11-2002 20:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 18:36 schreef Misanthrope het volgende:
Zover ik weet zitten de meeste bruine apen in Europa in de dierentuin.


Allen op Gibraltar komen mogeblijk wilde apen voor in Europa.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 27-11-2002 21:36 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Als dit gebeurt ga ik verhuizen, ver van de EU af


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 21:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 21:36 schreef LordJohn_2 het volgende:
Als dit gebeurt ga ik verhuizen, ver van de EU af

Naar Israel of zo...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-11-2002 21:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 21:36 schreef LordJohn_2 het volgende:
Als dit gebeurt ga ik verhuizen, ver van de EU af
Dit gebeurt niet lees terug of neem de tip van dwaallicht


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2002 22:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2002 21:49 schreef wladimir het volgende:
Dit gebeurt niet lees terug of neem de tip van dwaallicht

ja idd, sommige mensen hoeren echt alleen maar wat ze willen horen: tsjakka


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen