IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : nog meer die wapens verzamelen? Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2002 16:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 15:01 schreef Zenial het volgende:
Mooi =)


hey die heeft mijn broerte ook. maar dat is een brieven opener.

ik heb een 17 delig messen set (voor in de keuken williswaar)
en ik heb hier een zwaard staan + 2 scalpels..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 13-06-2002 16:29 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 16:24 schreef Cadaveria het volgende:
ik heb een 17 delig messen set (voor in de keuken williswaar)
Ja, zoiets ik heb ik ook wel. Net toevallig vanmiddag een nieuw keukenmes gekocht.


No regrets and no remorse...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 13-06-2002 16:42 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

klein deel collectie
over de jaren heen gekregen of vergaard in het buitenland.


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 13-06-2002 17:08 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

zwaarden en dolken


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2002 17:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik wil nog meer zwaarden, maar die zijn zooo duur . ik zag laatst een hele mooie maar die kost wel even 800 euro


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2002 19:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

http://arms2armor.com/Bayonets/ger8498a.jpg
Bajonet van een Kar 98k, het meest gebruikt geweer van de Duitsers in WO II. Zo eentje ook thuis. Zo goed als nieuw wil ik niet zeggen, maar wel nog goed in de olie, geen kantjes eraf enzo. En welke mafkees heeft kerfjes op dat ding lopen maken? Die horen niet!!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 13-06-2002 22:35 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 13 juni 2002 19:00 schreef Greycloak het volgende:
En welke mafkees heeft kerfjes op dat ding lopen maken? Die horen niet!!!

Aantal kerfjes = aantal gedode mensen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2002 22:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Okee, maar toch, het kan nooit goed zijn voor je mes.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-06-2002 22:38 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

[quote]Op 13 juni 2002 16:42 schreef linknl het volgende:
klein deel collectie
over de jaren heen gekregen of vergaard in het buitenland.

-plaatje-

Ik ben jaloers, dat zijn strakke messen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2002 22:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hey linknl, is dat ding linksonder geen US M-16 bajonet of zie ik dat verkeerd? (ken die dingen alleen maar van de modelbouw...)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 13-06-2002 22:47 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

kheb een oud antiek roestig zeis achtig ding


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2002 22:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dat is een zeis.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 13-06-2002 22:50 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

nee niet echt, het metaal is iets anders minder lang en hij is aan de buiten kant scherp


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-06-2002 22:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Buitenkant? Dus aan de kant waar je bij het zeisen nix aan hebt? Vaag? Die dingen zijn ontworpen om aan één kant snelheid mee te maken, vandaar ook de unieke vorm... Geen idee...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 13-06-2002 22:52 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb een litteken van een zeis in mijn linkerhand!

En nee, ik verzamel geen wapens. Ik heb alleen een vleesmes en diverse schilmesjes in mijn keuken. Alhoewel een samoerai-zwaard niet verkeerd zou staan in mijn woonkamer. Jammer genoeg zijn echte samoerai zwaarden niet te betalen.


the only pleasure is pain


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-06-2002 23:00 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik heb me kleine hakbijl
voor me broekzak
me middelgrote hakbijl voor me hak en tak werk
me grote hakbijl voor het leuke werk


en dan nog wat mesjes


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 13-06-2002 23:01 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 22:51 schreef Greycloak het volgende:
Buitenkant? Dus aan de kant waar je bij het zeisen nix aan hebt? Vaag? Die dingen zijn ontworpen om aan één kant snelheid mee te maken, vandaar ook de unieke vorm... Geen idee...

ja het ius een heel faag ding kweet eigenlijk ook nie waar ie vandaan komt en hoe lang ie is ook nie er is een struk vanaf gebroken lang lang geleden waarschijnlijk voor mijngeboorte


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 13-06-2002 23:11 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb 2 messen, lijken veel op het linker mes van linknl's foto.
Ik heb een kleine en een grote bijl.
Ik heb een korte metalen honkbalknuppel (ja dat valt bij mij onder wapens ).
ik heb een seis, wel bekend hier geloof ik .
Ik heb een zus.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 13-06-2002 23:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb ooit een kruisboog gehad, maar ik vond dat ding veels te gevaarlijk..(Ik ben nogal lomp en ongelukjes zijn nooit uitgesloten). Stom idee van die kruisboog, want je kan er niks mee doen, zonder anderen in gevaar te brengen..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 13-06-2002 23:34 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

quote:
Op 13 juni 2002 16:42 schreef linknl het volgende:
klein deel collectie
over de jaren heen gekregen of vergaard in het buitenland.




ZEKER MASTERLIJK!...


fear me! why?..just do it!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 14-06-2002 9:58 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

quote:
Op 13 juni 2002 22:52 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik heb een litteken van een zeis in mijn linkerhand!

En nee, ik verzamel geen wapens. Ik heb alleen een vleesmes en diverse schilmesjes in mijn keuken. Alhoewel een samoerai-zwaard niet verkeerd zou staan in mijn woonkamer. Jammer genoeg zijn echte samoerai zwaarden niet te betalen.


een beeje goedkoop samoerai zwaard is zo'n beetje 100/150 E..


fear me! why?..just do it!


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-06-2002 10:13 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik heb onlangs een te gek sierzwaard besteld in zo'n 'curiosa-winkel'. Hadden ze eerst het verkeerde, en nu wil dat juiste maar niet aankomen

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-06-2002 10:14]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 14-06-2002 11:58 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
Aantal kerfjes = aantal gedode mensen.

*neemt bajonet vast en kijkt*

Er staan er 7 op elke kant van het handvest, zeker dat het geen versiering is?
If not... 14 van de onzen dood



mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-06-2002 12:07 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ja dat is waar van die kerfjes. Gezien op de Antiques Roadshow trouwens..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2002 12:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 16:42 schreef linknl het volgende:
klein deel collectie
over de jaren heen gekregen of vergaard in het buitenland.



sorry hoor mar ik vind hier niets mooi aan, is alleen maar zielig echt onzin zulke wapens geeft maar aan dat de mens een dom wezen is. wapens zoals deze zijn er slechts om mee te doden en te verwonden, ik ben daar principieel tegen, enige wapens die ik heb is mijn spike armband. agressie leid tot agressie bah, wapens zijn echt waardeloos


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen