IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : nog meer die wapens verzamelen? Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-06-2002 12:20 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 12:12 schreef ghoulliette het volgende:
sorry hoor mar ik vind hier niets mooi aan, is alleen maar zielig echt onzin zulke wapens geeft maar aan dat de mens een dom wezen is. wapens zoals deze zijn er slechts om mee te doden en te verwonden, ik ben daar principieel tegen, enige wapens die ik heb is mijn spike armband. agressie leid tot agressie bah, wapens zijn echt waardeloos

Elkaar koud maken zit in ons bloed, het enige wat we anders doen (deden) dan beesten is het feit dat het doden en vechten verheven werd tot een 'kunst',
Tegenwoordig gaat t terug naar af, geen kunst aan
Kan morbide klinken maar t is mijn idee


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2002 12:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

elke lijpo kan tegenwoordig iemand doodmaken, is idd geen kunst aan. daarom vind ik wapens ook helemaal niets, kan dan in handewn komen van zulke lijpo's


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-06-2002 12:30 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik ben het 200% eens met Ghoulliette.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-06-2002 12:31 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maar zo'n antieke degen of zwaard is toch cool om boven je schouw te hangen??


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2002 12:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zeker als kunst voorwerp heeft het zeker zijn waarde


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-06-2002 12:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 12:32 schreef ghoulliette het volgende:
zeker als kunst voorwerp heeft het zeker zijn waarde

Ik had t ook helemaal niet over de wapens van nu, vroeger waren wapens kunst,
vuurwapens vin k klote. Mn nick verwijst daar o.a. naar op een min of meer (geslaagde?) sarcastische manier.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 14-06-2002 12:39]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-06-2002 12:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2002 12:39 schreef Gunman het volgende:
Mn nick verwijst daar o.a. naar op een min of meer (geslaagde?) sarcastische manier.

Niet zo duidelijk dan...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 14-06-2002 12:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Oja, zwaarden enzovoort kan ik erg appreciëren als kunstvoorwerpen, maar niet die Rambo-messen van linknl..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 14-06-2002 13:04 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 14 juni 2002 12:49 schreef mislyd het volgende:
Oja, zwaarden enzovoort kan ik erg appreciëren als kunstvoorwerpen, maar niet die Rambo-messen van linknl..


Dat heb ik dan juist andersom. Ik vind zwaarden en messen alleen maar mooi als ze gemaakt zijn om mee te vechten. Dat zijn namelijk mooie strakke ontwerpen zonder poespas die uit zichzelf al een bepaalde sierlijkheid hebben. Al die franjes en nutteloze versieringen die aan die fantasy zwaarden zitten vind ik echt niks...



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-06-2002 13:04 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Tja die hele collectie is gratis in mijn bezit gekomen, weggooien is ook zonde en er ligt ook een hand-gesmeed Viking mesje tussen
Het is gewoon zo Zwaarden zijn mooier maar ook niet te betalen als je de echte neemt, die art deko kan iedereen betalen, maar die vindt ik weer niet mooi.
Ik koop wel een keer een setje zwaarden als ik in japan ben.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-06-2002 16:29 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik heb trouwens ook nog een ouwe speer
kan je op de helft uit elkaar schroeven en dan als knuppel gebruiken


My madness, my sadness


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-06-2002 13:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



Deze ziet er ook wel cool uit.. kan me alleen niet voorstellen dat het echt kwaliteit is (wordt namelijk voor 15 Euro ofzo op ebay aangeboden, wat mij vrij weinig lijkt voor een mes van 18,5 inch, oftewijl een mes van een kleine 40 CM!



Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 16-06-2002 14:19 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
Op 14 juni 2002 12:07 schreef mislyd het volgende:
Ja dat is waar van die kerfjes. Gezien op de Antiques Roadshow trouwens..

Misschien kan ik 'em verkopen aan een fervent Arisch persoon



Ik vind die "rambo"-messen wel iets hebben, "geil" ( ) om het zo te zeggen, en ergens... Sjah niet echt kunst, maar toch wel mooi



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 18-06-2002 18:42 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik spaar wel wat militairia, paar helmen, oja nog een duitse gekocht laatst, heb een sierdolk, een indisch degen, en een geweer uit 1500


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 18-06-2002 19:01 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Ikzelf verzamel tigertanks, granaatbommen, pistolen, buksen, geweren en atoombommen


sebinsagoil


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 18-06-2002 19:08 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 13 juni 2002 1:11 schreef Count het volgende:
hmz ik wil/ga ook op een schiet klup

t schijnt aardig duur tezijn ...


na een jaar heb je je vergunning en mag je 1 wapen koopen dan moet je daar stuk of 12 keer mee zijn geweest opde schietbana is ie van jou...


vrij duur ja.. en als je een wapen wil hebben, moet je 25 keer geschoten hebben met dat kaliber en minstens 18 zijn



linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 18-06-2002 19:34 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

join een schietclub na een jaar en goed gedrag en een schoon strafblad kan je dan een vergunning aanvragen deze vergunning krijg je alleen als je een wapen koopt. het wapen wordt op nummers gecontroleerd en de aankoop wordt gemeld bij de politie, is dat gebeurt dan kan je je gun ophalen en nogmaals langs de politie gaan om het nummer te laten controleren.
Op een WM4 mag je max 5 wapens hebben.
1 wapen min 12 schietbeurten in een jaar (1 beurt per dag)
2 wapens min 18 beurten
3 wapens 24 beurten.
3 en meer wapens 25 en meer beurten.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 18-06-2002 19:38 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 18 juni 2002 19:34 schreef linknl het volgende:
join een schietclub na een jaar en goed gedrag en een schoon strafblad kan je dan een vergunning aanvragen deze vergunning krijg je alleen als je een wapen koopt. het wapen wordt op nummers gecontroleerd en de aankoop wordt gemeld bij de politie, is dat gebeurt dan kan je je gun ophalen en nogmaals langs de politie gaan om het nummer te laten controleren.
Op een WM4 mag je max 5 wapens hebben.
1 wapen min 12 schietbeurten in een jaar (1 beurt per dag)
2 wapens min 18 beurten
3 wapens 24 beurten.
3 en meer wapens 25 en meer beurten.


jah t is wel na een jaar, maar je moet nog steeds 18 zijn...



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-06-2002 15:31 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Vandaag gekocht (weken op gewacht)


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-06-2002 15:33]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-06-2002 15:38 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Mijn ex zijn pa verzamelde geweren in zijn werkhuis.
Door het optreden van kortsluiting in zijn slijpschijf begon dat boeltje te fikken.Leuk vuurwerk dat dat gaf!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-06-2002 15:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2002 11:54 schreef Jenje het volgende:
Ik heb geen wapens nodig.

Ik heb een heel sterk vriendinnetje


Heeft Gunman ook,dat sterke vriendinnetje!!!Ben een wapencollectie op zich!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-06-2002 15:43 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

*offtopic* hey hey geen 2 posts achtereen, gebruik 'wijzigen *
*ontopic*
Explosieven verzamelen da's oerdom wat heb je daar aan? tenzij je zo'n leuek zelfmoordaanslag wilt plegen ofzo


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-06-2002 15:46 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2002 15:43 schreef Gunman het volgende:
*offtopic* hey hey geen 2 posts achtereen, gebruik 'wijzigen *
*ontopic*
Explosieven verzamelen da's oerdom wat heb je daar aan? tenzij je zo'n leuek zelfmoordaanslag wilt plegen ofzo


het waren ook oerdomme mensen!!!Hun huis stond bijna mee in de fik!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-06-2002 16:00 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik ben geen echte verzamelaar maar hebw el belachelijk veel messen en een deel zwaarden.
Heb ook een aantal originele krissen gehad maar die heb ik aan een echte verzamelar afgegeven. En ik heb nog een originele kapmes liggen ook heel handig om te hebben.......om mee te stappen hahahahaha


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 19-06-2002 16:04 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Ik verzamel geen wapens,maar ik ben af en toe moordlustig.Wat dus duidelijk laat zien dat je niet meteen gewelddadig moet zijn om wapens te verzamelen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen