IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Wacken 2021
smallie
Usericon van smallie
Posted 04-10-2020 13:36 by smallie Wijzig reactieProfiel van smallieQuote dit bericht

Omdat er zoveel liefhebbers van Wacken zijn op dit forum leek het mij wel leuk om dit topic alvast te openen. En ook om te melden dat ik, ijs, weder en COVID-19 dienende, van de partij zal zijn. Hoewel ik in 2019 aangaf een jaartje over te slaan kruipt het bloed waar het niet gaan kan. Ik kon via de wachtlijst (teruggestuurde of niet betaalde kaartjes) alsnog aan kaartjes komen voor het uitverkochte festival. Het virus van Wacken blijkt ook sterk.....
Bovendien om Slipknot daar te zien, naast o.a. Judas Priest, At The Gates, enz. lijkt mij geen straf.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-10-2020 16:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Voor de 18e keer sla ik over, bijna een jubileum!

Je moeder.

Negatieveling
I don't mean to impose, but I am the ocean
Usericon van Negatieveling
Posted 04-10-2020 16:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2020 16:33 schreef karnivoor het volgende:
Voor de 18e keer sla ik over, bijna een jubileum!

Hear, hear!

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

XXL
Gecensureerd!
Usericon van XXL
Posted 04-10-2020 17:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Mijn tickets en campingplek zijn inmiddels omgezet naar 2021.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 09-10-2020 16:48 by Schweinhein Wijzig reactieProfiel van SchweinheinQuote dit bericht

Doorzetten naar 2022 was niet mogelijk?

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com