IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Monty python maraton op net 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 14-06-2002 0:23 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

gewoonweg heerschend!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 0:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juni 2002 23:08 schreef MBMarduk het volgende:
Vindt 99,9% van ZM-ers die Monty Python gast zo leuk?
Ik snap geen ene fuck van, van dat hele "engelse humor" gedoe ook niet.
"Engelse humor" lijkt voor mij een contradictio-in-terminis (sp?).


Dit snap ik dan weer niet. Wat vind jij grappig dan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-06-2002 0:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

't is wel grappig, maar om de een of andere reden vindt men het altijd nodig om die hele films tegen elkaar te gaan quoten... wat is dat toch .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 0:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 0:43 schreef Dwaallicht het volgende:
't is wel grappig, maar om de een of andere reden vindt men het altijd nodig om die hele films tegen elkaar te gaan quoten... wat is dat toch .


Makkelijk te verklaren: Monty python staat vol met ijzersterke one liners/ sketches om te quoten..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-06-2002 0:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, het is veel erger, je noemt monty python en meteen gaat men tegen mekaar op bieden van NI NI NI tot fleshwounds . Het zal wel .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 0:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juni 2002 23:10 schreef Greycloak het volgende:
The tale of Brave Sir Robin...


die driekoppige reus waarbij die koppen ruzie krijgen; "You SNORK!!!"

Op het laatst zijn ze het eensgeworden met hun gekibbel: "Let's kill him anyway!"

Robin allang weer slim verdwenen...komt die minstreel aan: "Brave sir Robin ran away away, bravely ran away away...en Robin nog happend ontkennen ook: "No I did not!!! Oh lie!"



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2002 0:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 juni 2002 0:50 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, het is veel erger, je noemt monty python en meteen gaat men tegen mekaar op bieden van NI NI NI tot fleshwounds . Het zal wel .


Het behoort gewoon een essentieel onderdeel te zijn van je culturele kapitaal.

Te gek man!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-06-2002 0:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-06-2002 8:11 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

z'n neus verkracht, z'n darmen eruit...

Brave brave BRAVE Sir Robin...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2002 8:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sjit ben ik niet thuis argh, moet ik leren hoe ik mijn video recorder kan progameren


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 14-06-2002 8:50 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

And there was much rejoicing!

Monty Python heerscht!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-06-2002 8:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

it's just a fleshwound


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-06-2002 11:31 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

The machine that goes *bing*


bla...bla...bla...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-06-2002 11:48 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

kan er een Belg dit opnemen op een nieuwe videocassette, of twee, die zal vergoed worden op Graspop.

Dank bij voorbaat


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 14-06-2002 12:18 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Hebben jullie in Belgie een ander systeem dan?


bla...bla...bla...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-06-2002 13:06 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Monty python
.... nee daar zap ik snel langs wat een bagger


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 14-06-2002 17:51 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Monty Python...zeker leuk maar ik moet optreden en genieten van gratis bier

GRATIS BIER



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 14-06-2002 17:55 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb net een 4 uurs band gekocht dus dat gaat helemaal goedkomen


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 15-06-2002 21:12 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

meanwhile Sit Arthur and Sir Bedevere, not more than a swallowflight away...
a unloaden swallow that is, or maybe two loaden swallows, or 4 with a string..

[Dit bericht is gewijzigd door Phaestus op 15-06-2002 21:12]


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 15-06-2002 21:16 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Monthy Python heerscht

Balen dat ik het eerste kwartier heb gemist (door de NS)


MuayThaigerrr!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-06-2002 21:17 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Monty Pyhon


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-06-2002 1:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ni! meesterlijk


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 3:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juni 2002 22:17 schreef Lady Rose het volgende:
Zoals de titel al zegt zent net 5 as zaterdag een Monty Python maraton uit.

En zo ziet het programma er uit:

...
Net 5 23:20-00:30 Monthy Python's flying circus: Live in Aspen




Allemaal sketches die ik nog niet kende Te gek!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-06-2002 5:12 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

dat stkje in ...holy grale op die brug me die zwaluw vraag...
ik heb me echt ziek zitten lachen!
voor de rest vind ik monty python meestal alleen maar grappig niet echt kick


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 5:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Denk er maar eens over na; het is echt geniaal; ook die opmerking achteraf over dat "What do you mean? An African or a European?"

"You have to know these things when you're a king"

Dat uiteinde van een gesprek als ze in dat dorp aankomen met die witch...

"..so that proves the earth is actually banana-shaped"


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-06-2002 7:09 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 5:17 schreef Mutilator het volgende:
Denk er maar eens over na; het is echt geniaal; ook die opmerking achteraf over dat "What do you mean? An African or a European?"

"You have to know these things when you're a king"


dat stuk bedoelde ik juist!
had gewoon pijn in mn buik van et lachen
echt zo droogkloterig er achteraan You have to know these things when you're a king


My madness, my sadness


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen