IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Judgement Day MCD "march of the apocalypse" Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-04-2003 13:07 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 12:59 schreef webblaster wim het volgende:
uhhh, neen. heb je die misschien nog???

we hebben ook ooit een recensie van die single in de aardschok gehad, 'kheb me de ziekte gezocht in m'n ouwe uitgaves, maar kan het niet meer vinden.

eenieder die nog recensies vind en/of knipsels/plaksels uit de libelle, margriet of mijn geheim van/over Judgement Day, gaarne naar wvb@judgementday.nl sturen.


Wel cool om te zien hoe die oude gelimiteerde single steeds weer opduikt bij obscure mailorders enzo..


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-04-2003 13:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 april 2003 13:05 schreef Shun Sacer het volgende:
hehehe ik heb er een, maar die is niet al te positief. Tis in de Mindview van 1 maart 2003.


niet positief???

ik dacht dat de mindview niet meer bestond, ff op die site loeren.



Oud Vuil.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-04-2003 13:08 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Judgement day "To conjure conjoint confusion 7" EP"

I bet they had been smoking a lot of grass when they made up this title..!
"Doom hippies fuck off" it says on the back of the cover for this 7", so I actually expected this band to be REALLY doomy, but I was proven wrong. This band is REALLY fast and has nothing to do with doom metal.This is actually death fucking metalat an insane speed. The only song on the EP, which is not fast, is their cover of the old canadian cult band Slaughter's Fuck of death. The other wto songs, "Clouds of Mordor"and the titletrack, are really like a kick in the face. Judgement day play at times at the speed of some newer black metal bands, but still I swould call them death metal. It's like if you take a few parts from sadus, kreator and hexx and put in somehting really fast and angry, then you get judgement day. The production may not be the most expensive one in metal history, but there's nothing wrong with it really. Only the drum sound is a little boring and could need some more power. But I see no reasons not to check out one of Hollan's better bands as these guys have lots of energey and I bet the must be really intense live. Find out yourself.


Ik, Wil Schuurman


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 12-04-2003 13:10 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 12 april 2003 13:07 schreef webblaster wim het volgende:
niet positief???

ik dacht dat de mindview niet meer bestond, ff op die site loeren.




tis nummer 96.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-04-2003 13:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 april 2003 13:07 schreef Valorian666 het volgende:
Wel cool om te zien hoe die oude gelimiteerde single steeds weer opduikt bij obscure mailorders enzo..


toch zijn er echt maar 500 stuks gedrukt en die zijn allemaal al lang weg, tenminste, bij ons.


heeej, bedankt snagger!!!!!


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-04-2003 13:22 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 april 2003 13:10 schreef Shun Sacer het volgende:
tis nummer 96.


on-line is het niet te vinden op hun site, ben zelfs ff lid geworden, staat niet in het maart gedeelte.

was de recensie dus slecht? dat zou de eerste dan zijn.

*bastards* !!!


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-04-2003 13:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 april 2003 13:01 schreef Snagger het volgende:
Wacht, ik zal em even overtikken


heb je asteblieft ook jaargang/nummer van dat blad, kan ik het erbij zetten en op onze site pletteren.


Oud Vuil.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-04-2003 13:38 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Tornado nummer 3, jaargang geen flauw idee

www.tornadomagazine.com wil misschien helpen


Ik, Wil Schuurman


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-04-2003 13:56 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

thanx, snagger.


Oud Vuil.


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 12-04-2003 14:16 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 12 april 2003 13:22 schreef webblaster wim het volgende:
on-line is het niet te vinden op hun site, ben zelfs ff lid geworden, staat niet in het maart gedeelte.

was de recensie dus slecht? dat zou de eerste dan zijn.

*bastards* !!!


Op 1 maart 2003 schreef RM het volgende in Mindview 96 :
quote:


Judgement Day
March of the Apocalypse

Ik snap niet echt goed hoe het zit met alle ledenwisselingen en inteelt in Nederland,en dan vooral wat betreft Sinister, Thanatos, Houwitser en deze Judgement Day, het zal me eerlijk gezegd worst wezen. Judgement Day maakt nu al sinds 1988 muziek en nu brengen ze een mini in eigen beheer uit.'March of the Apocalypse' heeft vijf hakkende death metalnummers die me inderdaad doen denken aan de oude death metal waar Nederlanders vroeger zo goed in waren. Ik moet wel bekennen dat deze schijf me maar matig weet te boeien, enkel dat lekkere oude sfeertje houdt het geheel stevig recht. Het kon me niet echt schelen of deze band nog verder deed na alle tegenslagen die ze kenden maar deze mini mag er al bij al toch zijn. Gemengde gevoelens dus maar uit respect voor het lange bestaan van deze band toch het voordeel van de twijfel. (RM)



Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-04-2003 14:37 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Dat is belachelijk, en als het dus om een band met een bestaan van 2 jaar ging?


Ik, Wil Schuurman


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-04-2003 14:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 14:37 schreef Snagger het volgende:
Dat is belachelijk, en als het dus om een band met een bestaan van 2 jaar ging?

Tja, maar je weet toch dat het percentage homo's onder reviewers van metaltijdschriften veel hoger is dan gemiddeld?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 17:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hey Snagger, waar komt die recensie van jou vandaan? Altijd leuk als iemand Hexx kent.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 12-04-2003 17:51 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 17:44 schreef Voice Of Doom het volgende:
Hey Snagger, waar komt die recensie van jou vandaan? Altijd leuk als iemand Hexx kent.


uit Tornado magazine, goed lezen...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 12-04-2003 19:26 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

heeej, sun shacer, bedankt voor het hier neer pletteren van de mindview recensie!

waarom die rm nou zo loopt te zemelen over de ledenwisselingen en tegenslagen etc. stuur je een biografie mee, is het ook niet goed...

naja, ik zet 'em toch gewoon op de site.


Oud Vuil.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 12-04-2003 20:35 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 14:53 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, maar je weet toch dat het percentage homo's onder reviewers van metaltijdschriften veel hoger is dan gemiddeld?


Erm, die gast van die review is echt geen homo btw


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-04-2003 21:03 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 20:35 schreef Asherah het volgende:
Erm, die gast van die review is echt geen homo btw

Zo zo, da's duidelijk.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-04-2003 21:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 19:26 schreef webblaster wim het volgende:
heeej, sun shacer, bedankt voor het hier neer pletteren van de mindview recensie!

waarom die rm nou zo loopt te zemelen over de ledenwisselingen en tegenslagen etc. stuur je een biografie mee, is het ook niet goed...

naja, ik zet 'em toch gewoon op de site.


Wim, ik heb die mini van jullie gehoord en ik vind'm steengoed!!!!!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 12-04-2003 22:20 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2003 17:51 schreef NecRomantica het volgende:
uit Tornado magazine, goed lezen...

Ik moest snel handelen dus ik had er over heen gelezen. Maar bedankt.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 11-07-2003 20:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

JJJJJAHHHHHOOOOR, ze zijn er weer,



DE SUMMER SALE MAANDEN



ook Judgement Day gaat hier aan mee doen.

ivm met de matige economie en het lekkere weer gaat Judgement Day voor haar mini-ceedee "March Of The Apocalypse"

geen....1 euro van de prijs afdoen!!!

geen....2 euro van de prijs afdoen!!!

geen....3 euro van de prijs afdoen!!!

maar....2 en een half euro van de prijs afdoen.

!!!geen 7 euro maar 4 euro 50!!!

Nederland gaat uit z'n metalen dak deze zomer!

* kleine lettertjes-mode *
personen die de ceedee reeds in hum bezit hebben, komen niet in aanmerking voor deze prijzenknaller.

p.s. deze aktie is nodig, om een deel van de kosten van onze aankomende full-length ceedee te kunnen bekostigen.

zie ---> http://www.judgementday.nl


Oud Vuil.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 11-07-2003 20:46 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

o...kan ik hem eindelijk cheap bestellen...over 10 dagen als de studiefinanciering is gestort


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 17-07-2003 22:27 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

was met me vriendin vandaag in de dollhouse in arhem vandaag en zag ,\march of the apocalypse liggen , dus meteen geluisterd en na betoverd te zijn door deze wonderlijke klanken meteen aangeschaft ofc


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-07-2003 22:42 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dattt mag ik graag horen!

oja, tip, spoel liedje 1 vanaf het begin terug, zit nog een hidden track, oud nr v/d 1ste demo opnieuw gespeeld, SGP weg ermee.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-07-2003 22:43]


Oud Vuil.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-07-2003 22:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Zeg Wim, beginnen jullie nu al sell-outs te worden


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 17-07-2003 22:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2003 22:42 schreef webblaster wim het volgende:
dattt mag ik graag horen!

oja, tip, spoel liedje 1 vanaf het begin terug, zit nog een hidden track, oud nr v/d 1ste demo opnieuw gespeeld, SGP weg ermee.
Wat? Staat die er ook op? Is me nog nooit opgevallen!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen