IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : modelbouw Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2004 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-11-2004 21:11 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 november 2004 21:09 schreef Jenje het volgende:
www.airfix.com

Die had ik ook gevonden ja.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2004 21:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

www.revell.de is ook handig ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-11-2004 21:13]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2004 13:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

A20 Havoc gekocht Italeri 1:48 ...

Zit er nice uit

Nu eerst Hs-129 afmaken (waarvan ik godver een tweetal onderdelen van kwijt ben, zijn opgezogen door de stofzuiger )


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-11-2004 16:16 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Als ik een Sherman 1/72 van Airfix vergelijk met die van alle andere merken blijkt dat deze te klein is.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


invictis
Usericon van invictis
Posted 24-11-2004 17:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ubertip voor iedereen;


www.armorama.com


en waar waren al de modelbouwfreaks een paar weken geleden in Nieuwegein met de grootste modelbouwbeurs van Europa, nou?nou?...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 27-11-2004 17:36 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2004 17:35 schreef invictis het volgende:
ubertip voor iedereen;


www.armorama.com


en waar waren al de modelbouwfreaks een paar weken geleden in Nieuwegein met de grootste modelbouwbeurs van Europa, nou?nou?...


Erg cool


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Flurk
Usericon van Flurk
Posted 28-11-2004 1:37 by Flurk Wijzig reactieProfiel van FlurkQuote dit bericht

Ik heb me er ooit proberen op te concentreren maar ik had er het geduld niet voor. Mijn vingers gingen plakken en mijn kop deed zeer van de lijm.


Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 29-11-2004 19:05 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2004 1:37 schreef Flurk het volgende:
Ik heb me er ooit proberen op te concentreren maar ik had er het geduld niet voor. Mijn vingers gingen plakken en mijn kop deed zeer van de lijm.


Dat heb ik ook vaak. Wacht maar totdat je de verf open maakt.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2004 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 19:05 schreef goblinjester het volgende:
Dat heb ik ook vaak. Wacht maar totdat je de verf open maakt.
raampje open
of verf verdunnen met thinner snif snif woohoo


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-12-2004 21:00 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2004 19:55 schreef Jenje het volgende:
raampje open
of verf verdunnen met thinner snif snif woohoo



Beter dan de beste joint


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-12-2004 21:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2004 21:00 schreef goblinjester het volgende:
Beter dan de beste joint
Ik blow dus ook niet


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 01-12-2004 21:13 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2004 21:06 schreef Jenje het volgende:
Ik blow dus ook niet




Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 26-12-2004 11:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Net nieuw:


[Dit bericht is gewijzigd door goblinjester op 27-12-2004 14:38]


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jenjofiel
Alleen homo's verkopen Jenjes
Usericon van Jenjofiel
Posted 26-12-2004 12:02 by Jenjofiel Wijzig reactieProfiel van JenjofielQuote dit bericht

Modelbouw is gaaf, Jenje doet het namelijk


Dode Boom


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2004 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ben ook gruwelijk gaaf, aangezien er elke week wel weer een sukkel stoer probeert te doen door mij te dissen ..

En je bent pas echt populair als mensen een hekel aan je hebben ...

Dank u, dank u.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-12-2004 12:21 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-12-2004 12:22 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 12:12 schreef Jenje het volgende:
Ik ben ook gruwelijk gaaf, aangezien er elke week wel weer een sukkel stoer probeert te doen door mij te dissen ..

En je bent pas echt populair als mensen een hekel aan je hebben ...

Dank u, dank u.


Je wete niet hoe hard ik heb gelachen nadat ik dit las. Als er iemand hier alleen maar zit om mensen te dissen die NIET bereid zijn je reet te likken ben jij het wel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2004 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 12:22 schreef Tormented soul het volgende:
Je wete niet hoe hard ik heb gelachen nadat ik dit las. Als er iemand hier alleen maar zit om mensen te dissen die NIET bereid zijn je reet te likken ben jij het wel.



ROFLMAO

Dank je dank je
Dat je me zoveel eer toedicht vind ik gruwelijk fantastisch!

Graag nu weer over modelbouw.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 26-12-2004 12:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Oke, als jij het zegt

vroegah nogal wat River modellen in elkaar geflanst, voornamelijk auto's. maar vanwege het gebrek aan goede lijm en verfspuiten was het nooit echt bijzonder geworden.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-12-2004 12:44 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

juistum;

schilderburo is klaar; m.a.g. dat ik vandaag weer eens verder ga painten. Ik heb nog wat 1/16 modellen staan die bijna af zijn nu. En daarna moet ik nog een D-Day beachlanding 1/35 diorama afmaken (ook bijna klaar). En dan naar een diorama met een neergestorte Stuka, hier kijk ik enorm naar uit.
1/35 is een hele mooie schaal, maar met al die diorama's wordt je ruimte in je huis toch lichtelijk beperkt


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 27-12-2004 14:38 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb de koepel in elkaar zitten. Hij wordt erg cool en alles past erg goed tot nu toe.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


invictis
Usericon van invictis
Posted 27-12-2004 16:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2004 14:38 schreef goblinjester het volgende:
Ik heb de koepel in elkaar zitten. Hij wordt erg cool en alles past erg goed tot nu toe.


1/72?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-12-2004 19:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2004 11:24 schreef goblinjester het volgende:
Net nieuw:



Ja dus Invictis


Vind Tankjes dan zo ommeunig klein .. nu bezig met een Thunderbolt op 1:32 lekker grof en groot zoals het hoort!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 28-12-2004 12:55 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2004 19:39 schreef Jenje het volgende:
Ja dus Invictis


Vind Tankjes dan zo ommeunig klein .. nu bezig met een Thunderbolt op 1:32 lekker grof en groot zoals het hoort!


Ja, het vorige plaatje deed het eerst niet. En trouwens dit tankje is niet klein Hij is inmiddels af geplakt. Nu nog even schilderen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen