IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-07-2008 12:34 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 4 juli 2008 12:29 schreef XXL het volgende:
Als we er klaar mee zijn stel ik voor dat je gewoon een slotje op dit topic laat gooien of anders je jankwaffel gewoon houdt en dit topic vanaf nu negeert.


Van mij mag dat ook hoor, een slotje. Zinloos gezever om het zeveren.

Verder heb ik niets persoonlijks tegen je, trouwens, maar je zit hier wel zo raar tegen beter weten in eigenwijs te zijn dat de lol er snel af is.

Edit: je bent niet de enige, trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 04-07-2008 12:35]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 04-07-2008 12:36 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 12:34 schreef Jenje het volgende:
Ken wel een kroeg met een voorkant van een auto in de toko .. hmm .. zou die ook aanstaan soms dan?


hier in de ozzy ook, voorkant én achterkant..
en nog wat brommers aan de bar en een motor als tap. en of dat verwoestend is voor je gezondheid!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2008 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh dear, ik zie een proefproces komen door de Nationale Rook Liga.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2008 12:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
festivalinfo.nl schreef het volgende:

Vol met nicotinepleisters, stiekem roken in de toiletten, elektrische sigaretten of toch echt gewoon een avond zonder? Festivalinfo ging dinsdag- en woensdagavond op onderzoek uit. Met een bruine jas, gleufhoed en verrekijker waren wij o.a. in Melkweg, Ahoy, Paradiso, Tivoli en Westerpark.

We vinden meteen de eerste gaten in de wet; het blijkt dat vrijwilligers (waar de meeste podia gebruik van maken) geen officiële werknemers zijn. Bij een concertzaal/festival die puur op vrijwilligers draait is het dus alsnog toegestaan om jezelf te voorzien van een sigaret. Een andere bijkomstigheid is voor de die-hard fakkeldragers, een joint zonder tabak is namelijk geen probleem! Dit mits softdrugs überhaupt zijn toegestaan op het festival of in de concertzaal.

In Tivoli loopt de eerste week een antirook-brigade door de zaal, dit om mensen er op aan te spreken als ze toch roken in de zaal, een waarschuwing dus, in plaats van de mensen gelijk eruit te zetten. Het blijkt te werken; tijdens Vampire Weekend is de zaal volledig rookvrij. Ook tijdens The Raconteurs in een uitverkochte Melkweg blijft het publiek braaf. In de gang hangt een brief dat het roken helaas verboden is en dat de mensen alleen op de brug (buiten) mogen roken.

Zoals gevreesd hebben we nu geen sigarettenrook meer om de zweetlucht te maskeren. De sterke geur van sommige enthousiaste bezoekers is dan ook sterk aanwezig tijdens de dansnacht van 5 Days Off. Wellicht is wat extra deodorant geen overbodige luxe...

Tijdens Jay-Z in Ahoy blijkt het rookverbod niet veel te helpen, wanneer eenmaal de eerste sigaretten zichtbaar zijn volgen er steeds meer. Het blijkt al snel gedoogd te worden op deze hip-hopavond. Ook tijdens 5 Days Off in Paradiso is de controle niet erg streng, de brandende sigaretten zijn op verschillende plekken zichtbaar!

Opvallend blijft dat veel bezoekers na de concerten niet wisten hoe snel ze naar buiten moesten, bij de uitgang kreeg je dan ook een gordijn van rook in je gezicht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-07-2008 12:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 12:05 schreef Rotzak het volgende:
Rokers moeten zich aanpassen aan niet rokers, waarom? Omdat ze niet rokers vergiftigen, waarom zou ik naar een niet rokers cafe gaan? Omdat daar geen rokers zijn? Hebben rokers een voorrecht ofzo? Ik ga gewoon naar een kroeg wie ik leuk vind.



anderen iets aandoen is wel niet consequent als regelgevingsargument.

vetzakken die zich volproppen met fastfood en weetikwat hebben later veel meer ziekenhuiskosten en behandelingen nodig dan gezonde mensen. Maar de andere mensen draaien wel een stuk mee voor de kosten via de belastingen!

fair??


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2008 12:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 12:45 schreef Hypnos het volgende:
anderen iets aandoen is wel niet consequent als regelgevingsargument.

vetzakken die zich volproppen met fastfood en weetikwat hebben later veel meer ziekenhuiskosten en behandelingen nodig dan gezonde mensen. Maar de andere mensen draaien wel een stuk mee voor de kosten via de belastingen!

fair??


Lees ff het topic terug.

Daar staat ergens dat gezonde mensen juist de meeste kosten maken omdat ze langer leven.

Scheelde geloof ik over een heel leven iets van 50.000 euro aan zorgkosten.

Fair dat wij als ongezonde mensen daar voor op moeten draaien?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 04-07-2008 12:49]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-07-2008 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 12:48 schreef XXL het volgende:
Lees ff het topic terug.

Daar staat ergens dat gezonde mensen juist de meeste kosten maken omdat ze langer leven.

Scheelde geloof ik over een heel leven iets van 50.000 euro aan zorgkosten.

Fair dat wij als ongezonde mensen daar voor op moeten draaien?



VOILA! dat is mijn punt! laat mensen roken, vallen ze sneller dood, minder kosten aan de ziekteverzekeringen!
Gezonde mensen profiteren zo! ?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2008 13:00 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 juli 2008 12:48 schreef XXL het volgende:
Lees ff het topic terug.

Daar staat ergens dat gezonde mensen juist de meeste kosten maken omdat ze langer leven.

Scheelde geloof ik over een heel leven iets van 50.000 euro aan zorgkosten.

Fair dat wij als ongezonde mensen daar voor op moeten draaien?


juist, 50.000 op iets van op iets van 270.000, erg veel dus.

het lijkt me ook een stuk fijner als je kort binnen een paar jaar aftakeld, ipv jaren lange aftakeling hebt dat na een tijdje lichaam te dement is om af te takelen.

Longkanker is misschien wat minder tof, maar volgens mij ga je als roker vaker dood aan hart en vaat ziekten, en die zijn imho wel wat fijner. Zeker de hartstilstand.

maargoed ik rook toch niet echt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-07-2008 13:01 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 12:45 schreef Hypnos het volgende:
anderen iets aandoen is wel niet consequent als regelgevingsargument.

vetzakken die zich volproppen met fastfood en weetikwat hebben later veel meer ziekenhuiskosten en behandelingen nodig dan gezonde mensen. Maar de andere mensen draaien wel een stuk mee voor de kosten via de belastingen!

fair??


In nederland is daar een vet tax op he


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-07-2008 13:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 12:48 schreef XXL het volgende:
Lees ff het topic terug.

Daar staat ergens dat gezonde mensen juist de meeste kosten maken omdat ze langer leven.

Scheelde geloof ik over een heel leven iets van 50.000 euro aan zorgkosten.

Fair dat wij als ongezonde mensen daar voor op moeten draaien?


Vergeet niet dat die mensen ook langer belastig betalen.
Het verschil in kosten/jaren zal dus anders uitpakken...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-07-2008 13:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Zoals gevreesd hebben we nu geen sigarettenrook meer om de zweetlucht te maskeren. De sterke geur van sommige enthousiaste bezoekers is dan ook sterk aanwezig tijdens de dansnacht van 5 Days Off. Wellicht is wat extra deodorant geen overbodige luxe...


Die Kejjedieband komt óók overal...


Bareuh...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2008 13:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 juli 2008 13:02 schreef Argus het volgende:
Vergeet niet dat die mensen ook langer belastig betalen.
Het verschil in kosten/jaren zal dus anders uitpakken...


bullshit, gemiddelde levensverwachting is rond de 77, de laatste 12 jaar werken de meeste niet. Beetje leeftijd eraf kan geen kwaad in dat opzicht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2008 13:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 13:02 schreef Argus het volgende:
Vergeet niet dat die mensen ook langer belastig betalen.
Het verschil in kosten/jaren zal dus anders uitpakken...


Dat compenseert dan weer mooi met de oudedagvoorziening en alle 65+kaart kortingen die ze krijgen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2008 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

godskolere wat een gejank .. rook jezelf dan gewoon goed te pletter, sigaretten met bitumen erin


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2008 13:16 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Aldus de zwaarlijvige.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2008 13:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Touché.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2008 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



Zeggen de twee criminelen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2008 13:41 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

zegt een andere crimineel(ambtenaar)

Was hier niet een topic voor?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-07-2008 13:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-07-2008 16:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 4 juli 2008 12:45 schreef Hypnos het volgende:
anderen iets aandoen is wel niet consequent als regelgevingsargument.

vetzakken die zich volproppen met fastfood en weetikwat hebben later veel meer ziekenhuiskosten en behandelingen nodig dan gezonde mensen. Maar de andere mensen draaien wel een stuk mee voor de kosten via de belastingen!

fair??



Pffff voor de laatste keer, iemand die zich helemaal volpropt met fastfood is geen gevaar voor degene die er naast zit, dat is bij een roker wel zo.

Wat betreft de belasting, van mij part laten ze die mensen meer betalen.


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 04-07-2008 16:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Dan betalen we straks ook nog meer belasting over ongezond eten, op die manier bepaalt de overheid al helemaal hoe we moeten leven.

Maak dan gewoon de deur van de ziekenhuizen kleiner zodat dikke mensen er niet meer naar binnen kunnen.


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2008 16:41 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 16:34 schreef Rotzak het volgende:


Wat betreft de belasting, van mij part laten ze die mensen meer betalen.


Beetje het Noorwegen idee. Als je wilt roken moet je er ook goed voor betalen qua BTW.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-07-2008 16:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik vind schaep zn idee stukken doeltreffender. Hongeren totdat je in de ambulance past, of de deur in kan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2008 16:47 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2008 16:43 schreef ElitE het volgende:
Ik vind schaep zn idee stukken doeltreffender. Hongeren totdat je in de ambulance past, of de deur in kan.


Roken maakt slank, toch?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-07-2008 16:47 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 4 juli 2008 16:37 schreef Schaep het volgende:
Maak dan gewoon de deur van de ziekenhuizen kleiner zodat dikke mensen er niet meer naar binnen kunnen.





[edit]
Gisteravond voor het eerst naar m'n kroeg geweest nadat het rookverbod is in gegaan. Was wel wennen moet ik zeggen!
Zitten, biertje erbij en een shaggie draaien, automatisme. Maar nee hoor, nu mag je lekker naar buiten verkassen.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-07-2008 16:50]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen