IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 19:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 19:53 schreef lord of darkness het volgende:
ach ja het zuigt allemaal
ik rook ik drink en ik rij auto en die k*t overheid maar klagen
terwijl ze met de boven genoemde dingen veeel geld verdienen .
Als heel nederland zou stoppen met roken,drinken en auto rijden moeten we een hoog percentage belasting meer betalen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 15-06-2002 20:02 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 15 juni 2002 19:56 schreef Cadaveria het volgende:
terwijl ze met de boven genoemde dingen veeel geld verdienen .
Als heel nederland zou stoppen met roken,drinken en auto rijden moeten we een hoog percentage belasting meer betalen.

je kan het ook anders zien . we hebben dan een gezondere en productievere bevolking als .
meer onstpanning vind ik wel een goed punt ,maar roken heeft meer nadelen dan de ontspanning die het brengt . er zijn betere alternatieven voor ontspanning waaruit men zelf kan kiezen .
als je rookt beperk je je keuze vrijheid op de lange duur en is er ook geen sprake van echt jezelf zijn , omdat roken een verslavende werking heeft .



ozzy
Usericon van ozzy
Posted 15-06-2002 20:13 by ozzy Wijzig reactieProfiel van ozzyQuote dit bericht

als ze zo nodig de niet rokers tegemoet willen komen dan houd rook vrije concerten en niet rook vrije concerten dan is de keus als je een kaartje koopt bij de persoon zelf waar die heen gaat en wordt er niks opgelegd lijkt me een veel beter plan



[Dit bericht is gewijzigd door ozzy op 15-06-2002 20:14]


vergeef me, heb dislectie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 2:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 19:15 schreef Cadaveria het volgende:
duurdere kaartjes voor de rookcoupes?
Dan willen veel minder mensen daar zitten, tot gevolg dat er bij een lange treinreis de echte verslaafden in dat halletje gaan staan te roken.
In dat halletje mag je niet roken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 2:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 19:41 schreef Cadaveria het volgende:
Weet je hoeveel meer stress het gaat opleveren als mensen op hun werk niet meer mogen roken. Nu stoppen mensen af en toe om een peukie te roken en dat is legaal, maar niet rokers blijven doorwerken en nemen hooguit een slok koffie als ontspanning.
Uit onderzoek is gebleken dat er zo ontzettend veel tijd op het werk verkloot wordt door roken, dus niet alleen het roken zelf maar ook het constant opzoeken van een plekje om te kunnen roken. Scheelt op jaarbasis al gauw een hele werkweek aan tijd. Lekker bij mekaar gespaard zo.
En stress? Ik vraag me af in hoeverre rokers stressig worden van hun werk of van het verlangen naar het volgende peukje. Geloof me als ik zeg dat ik als rij instructeur best een stressvol beroep heb, maak lange dagen, neem bijna geen pauzes (niet nodig, eten kan ook in lesbak) maar behoefte aan een peuk heb ik nog niet echt gehad. Collega's van me wel, vind dat zo raar...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 2:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 20:13 schreef ozzy het volgende:
als ze zo nodig de niet rokers tegemoet willen komen dan houd rook vrije concerten en niet rook vrije concerten dan is de keus als je een kaartje koopt bij de persoon zelf waar die heen gaat en wordt er niks opgelegd lijkt me een veel beter plan

Niet lullig bedoeld maar lees het nog eens rustig door die post en bedenk zelf waar de gaten in je plan zitten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-06-2002 3:26 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 19:41 schreef Cadaveria het volgende:
Weet je hoeveel meer stress het gaat opleveren als mensen op hun werk niet meer mogen roken. Nu stoppen mensen af en toe om een peukie te roken en dat is legaal, maar niet rokers blijven doorwerken en nemen hooguit een slok koffie als ontspanning.
Ik voel me bij dit soort klote dingen echt zo ongelooflijk machteloos alles wordt ongemerkt voor je beslist en wat kan je er tegen doen? Tegen de draad in en toch roken waar het niet mag, maar dan heb je weer een probleem als je gesnapt wordt.


bij mij op me werk is sinds kort ook een rookverdod en zoals je waarschijlijk wel weet is dat niet echt goed voor de productieviteit geweest :D (goh raar he dat mensen opeens 5 minuten op de wc staan zoon 6 keer per nacht... om nog maar niet over de gesloopte rookmelders te praten :D)
zelf begint me werk sinds dat rookverbod ook behoorlijk verneukt te worden (niet dat ik nou echt een hemelse baan heb :D)


My madness, my sadness


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 16-06-2002 9:00 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 16 juni 2002 2:41 schreef Greycloak het volgende:
En stress? Ik vraag me af in hoeverre rokers stressig worden van hun werk of van het verlangen naar het volgende peukje. Geloof me als ik zeg dat ik als rij instructeur best een stressvol beroep heb, maak lange dagen, neem bijna geen pauzes (niet nodig, eten kan ook in lesbak) maar behoefte aan een peuk heb ik nog niet echt gehad. Collega's van me wel, vind dat zo raar...


En toch, ik ben programmeur-analist, soms als ik vast zit met een probleem zou ik echt een peukje willen roken, gewoon om ff je gedachten leeg te maken en zo de oplossing te vinden. Maarjah ik rook niet he. Ik heb nog geen alternatief kunnen vinden voor zo'n moment, tenzij ff meelopen met de rokers en ff teuten met ze, dat komt in de buurt.



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 16-06-2002 10:04 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 16 juni 2002 9:00 schreef elessar het volgende:
. Ik heb nog geen alternatief kunnen vinden voor zo'n moment, tenzij ff meelopen met de rokers en ff teuten met ze, dat komt in de buurt.

meditatie , of sport/fitness ruimte is misschien een idee . dansen schijnen veel mensen ook leuk te vinden . het is ideaal omdat de strekbewegingen die je dan maakt ,precies de bewegingen zijn die je lichaam aangeeft en nodig heeft om wat soepeler en ontspanner te worden . ook wat 'huiselijker ' inrichten van je kamer/kantoor/laboratorium ( meer hout ,steen ,water ) zou kunnen helpen .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 16-06-2002 10:11]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 12:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 9:00 schreef elessar het volgende:
En toch, ik ben programmeur-analist, soms als ik vast zit met een probleem zou ik echt een peukje willen roken, gewoon om ff je gedachten leeg te maken en zo de oplossing te vinden. Maarjah ik rook niet he. Ik heb nog geen alternatief kunnen vinden voor zo'n moment, tenzij ff meelopen met de rokers en ff teuten met ze, dat komt in de buurt.
Wederom niet lullig bedoeld, maar kep een stressballetje in de lesbak. Ontspant en nog goed voor je handspieren ook. Mee doorgaan totdat je voelt dat je kramp gaat krijgen!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ozzy
Usericon van ozzy
Posted 16-06-2002 12:28 by ozzy Wijzig reactieProfiel van ozzyQuote dit bericht

is Creycloak een vervent niet roker??????



[Dit bericht is gewijzigd door ozzy op 16-06-2002 12:30]


vergeef me, heb dislectie


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2002 12:34 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Boeien, ik rook toch niet
maarrrrr, het is natuurlijk wel van de zotte dat rokers steeds verder weggedrukt worden wat betreft het roken wat sigaretten.
Toevallig gister een stukje van Hans Teeuwen hierover gehoord waar hij zijn angst uitspreekt dat ze in kampen gestopt gaan worden ooit, komisch stukje, maar met de zotheid van mevrouw borst zal het me nix verbazen.


Life doesn't get much better than this!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 16-06-2002 12:38 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 16 juni 2002 12:16 schreef Greycloak het volgende:
Wederom niet lullig bedoeld, maar kep een stressballetje in de lesbak. Ontspant en nog goed voor je handspieren ook. Mee doorgaan totdat je voelt dat je kramp gaat krijgen!


Ook allemaal geprobeerd. Het gaat erom dat je ff je hoofd kunt leegmaken denk ik. Heen en weer lopen doe ik genoeg (water halen, nog meer water halen, naar de WC, weer water halen...) maar dat is het gewoon niet. Ff met collega's kletsen helpt tot nu toe het beste, liefst op een andere plek dan achter je bureau.

Ik had trouwens meelmannetjes, dat zijn een soort stressballetjes, maar dan gevuld met meel. Ze gaan alleen na een week of twee vaak al stuk... dat geeft dan wel weer de goede afleiding! (slappe lach als collega onder het meel zit)

Maar ik bedenk me net dat ik me er nog niet om heb druk gemaakt of er niet meer gerookt mag worden tijdens concerten... waarschijnlijk omdat ik verwacht dat het toch niet gaat gebeuren omdat dat niet werkt.

Een andere vraag is of mensen die niet tegen rook kunnen recht hebben op rookvrije concerten - ik denk van niet. Het is fijn als het er is, maar een recht is het niet.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-06-2002 13:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 2:35 schreef Greycloak het volgende:
In dat halletje mag je niet roken.
vertel mij wat.. het gebeurt toch heel erg vaak. Erg vervelend vooral als dat nog de enige plek is waar je kunt zitten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 16-06-2002 13:33 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 15 juni 2002 1:06 schreef wladimir het volgende:
daarom heb ik nu ook een wondje op me arm
dus een litteken..




tsja
das minder


11.45: restate my assumptions


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 16-06-2002 14:15 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 16 juni 2002 12:38 schreef elessar het volgende:
Een andere vraag is of mensen die niet tegen rook kunnen recht hebben op rookvrije concerten - ik denk van niet. Het is fijn als het er is, maar een recht is het niet.

dat is wel waar ,maar als je tegenwoordig uit gaat, heeft het altijd te maken met drugs , roken ,drank etc .ik denk dat deze zaken niet zo vanzelfsprekend hoeven te zijn als het nu lijkt .( uitgaan en roken )
Borst heeft wel een stap gezet in de goede richting ,vind ik . mischien zijn de maatregelen te extreem om praktisch uit te voeren .



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 14:56 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 12:28 schreef ozzy het volgende:
is Greycloak een vervent niet roker??????


Bekijk mijn eerdere posts nog eens en zoek je antwoord. Ik rook idd niet, maar ben zeker niet te beroerd om vooral voor alle problemen die het met zich meebrengt een oplossing te zoeken. Vervent klinkt zo fanatiek...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Seth Abominae
Usericon van Seth Abominae
Posted 16-06-2002 16:27 by Seth Abominae Wijzig reactieProfiel van Seth AbominaeQuote dit bericht

Wat een KUT gezeik zeg! Hebben ze niks anders om zich druk over te maken! Roken moet toch kunnen op een concert, dat is al jaren zo en nu gaan ze ineens zeiken.


On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!!


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 16-06-2002 21:13 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

Leeftijdscontrole op sigarettenautomaten? Ja lekker, straks krijg je nog dat je maar 2 pakjes sigaretten in de week mag kopen want dat is gezonder.

Ik heb nog nooit last gehad van de rook tijdens concerten, in een cafe is het vaak een stuk erger maar mij hoor je niet klagen. Een concertzaal is vaak groot genoeg om alle rook te verspreiden. Rook ze. De waarschuwingen op de pakjes vind ik trouwens wel leuk. Spaar ze allemaal. Nu twee waarschuwingen voor de prijs van een.


TotZiens


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2002 21:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 21:13 schreef Ajakkes het volgende:
Leeftijdscontrole op sigarettenautomaten? \.


jahoor, dit apparaat schat jou zo'n 16 jaar dat krijgen ze nooit rond, id kaartjes kun je bovendien zo lenen, wat een onzinnigheid kunnen zich beter anders druk over maken, rokers zijn btw goedkoper voor de maatschappij, gaan sneller dood


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2002 21:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Over een paar weken, komt er toch een ander mens voor haar in de plaats???

toch?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2002 21:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

voor mijn part paffen jullie rokers je longen helemaal paars. mij kan het niet schelen. en die hetze tegen rokers snap ik niet. je hoort wel erg weing over de vervuiling via auto's en de industrie. zodra die ergste bronnen van kanker en andere nare ziekten zijn gezuiverd moeten we maar eens over rokers gaan nadenken.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 16-06-2002 21:41 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik vraag me meer af hoe ze dat voor elkaar willen krijgen met zo'n verbod.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-06-2002 22:46 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 21:13 schreef Ajakkes het volgende:
waarschuwingen op de pakjes vind ik trouwens wel leuk. Spaar ze allemaal. Nu twee waarschuwingen voor de prijs van een.


die van rokers sterven een langszame en pijnlijke dood is echt wreed :D

die van "roken veroorzaakt impotentie"
is echt te debiel voor woorden :D


My madness, my sadness


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2002 22:49 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



wat een gelul allemaal.
Straks moet je in drievoud je pakje sigaretten aan gaan vragen.

en waar moet ik dan mijn Skullfucker Sigaar oproken!!


Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen