IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Auteur:
Topic : Rookverbod op concerten ?????!?!?! Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-06-2002 22:50 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik ben nog steeds zeer blij met dit voorstel, en hoop echt dat het aangenomen wordt (of is het al aangenomen?).



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2002 22:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dan sta je in je eentje bij een concert man.

wat heeft het nou voor zin?
als mensen zo graag willen paffen, gaan ze hun gang maar lekker.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-06-2002 22:53 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Denk dat ik niet in mijn eentje zal staan hoor.

En dan nog: Lekkere schone lucht, kan altijd vooraan staan, geen pit, en het beste; geen wachttijden bij de tap!



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2002 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

geen kaartjes verkocht: geen band




winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-06-2002 22:57 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

lang leven de zwarte markt


My madness, my sadness


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2002 22:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat heeft dan dus ook geen zin kerel.

als je met een kaartje van de zwarte markt aan komt zetten, mag je ook niet roken


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-06-2002 23:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Denk je echt dat al de die-hard metalfanaten niet op komen dagen omdat zer niet in de zaal zouden mogen roken? Dus: NOOIT meer een band zien?

Lijkt me sterk. IK kom toch ook naar die optredens, terwijl mijn lucht vervuild wordt? Ik wil die band gewoon zien, en ja, dan moet ik die smerige lucht maar ademen. Is niet anders, gaat al jaren zo. En nu zou de situatie omgedraaid worden en dan zijn ineens de poppen aan het dansen? Bah, stelletje egoisten.

Verder duurt een optreden niet superlang, dus tussendoor kunnen ze beste een smoking break nemen, net al ze bij o.a. bedrijven doen.



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2002 23:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

natuurlijk geloof ik niet, dat als je het roken verbied, dat er dan niemand meer komt opdagen.

maar ik denk niet dat er iemand is die zich daar aan houdt. Misschien dat een paar gasten zich er aan houden, maar zeker niet allemaal.

Het maakt me niet erg veel uit, je krijgt iig geen peuken meer op je kop vanaf het balkon


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 16-06-2002 23:05 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 16 juni 2002 23:02 schreef Vargen666 het volgende:
Denk je echt dat al de die-hard metalfanaten niet op komen dagen omdat zer niet in de zaal zouden mogen roken? Dus: NOOIT meer een band zien?

Lijkt me sterk. IK kom toch ook naar die optredens, terwijl mijn lucht vervuild wordt? Ik wil die band gewoon zien, en ja, dan moet ik die smerige lucht maar ademen. Is niet anders, gaat al jaren zo. En nu zou de situatie omgedraaid worden en dan zijn ineens de poppen aan het dansen? Bah, stelletje egoisten.

Verder duurt een optreden niet superlang, dus tussendoor kunnen ze beste een smoking break nemen, net al ze bij o.a. bedrijven doen.


Helemaal mee eens
Zo alleen zal je dus niet zijn bij concerten.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2002 23:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar realiteit is dat rookvrije feesten ook niet werken, en aangezien de wereld om geld draait zullen mensen wel 2 keer nadenken voordat ze zo'n verbod invoeren


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 16-06-2002 23:26 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 16 juni 2002 21:38 schreef attila_de_hun het volgende:
je hoort wel erg weing over de vervuiling via auto's en de industrie.

daar wordt ook veel aan gedaan .
veel kiezers hebben echter de laatste verkiezingen op de partijen gestemd die hier weinig aan willen doen .dit zal ook consequenties hebben voor het oplossen van deze problemen .



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-06-2002 23:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 23:26 schreef Vinay het volgende:
daar wordt ook veel aan gedaan .
veel kiezers hebben echter de laatste verkiezingen op de partijen gestemd die hier weinig aan willen doen .dit zal ook consequenties hebben voor het oplossen van deze problemen .



idd geldzuchtige maniaken aan de macht met hun onzinnige rijkdommen, wie denkt nou echt dat een minder bedeeld iemand in de vvd top zit????


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-06-2002 23:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 23:11 schreef ghoulliette het volgende:
maar realiteit is dat rookvrije feesten ook niet werken, en aangezien de wereld om geld draait zullen mensen wel 2 keer nadenken voordat ze zo'n verbod invoeren


Hehehe... vergeet niet dat de grootste partij in het kabinet het CDA is... die lui zijn compleet retarded... het zijn diezelfde lui die ook streven naar een maatschappij waarin het verboden is om thuis een stickie te roken ...

Maar ze zijn niet alleen dus zo'n regel zal idd wel niet snel worden ingevoerd...


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-06-2002 23:43 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

ik hoop het niet. Ik moet er toch echt ff niet aan denken


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 23:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 23:11 schreef ghoulliette het volgende:
maar realiteit is dat rookvrije feesten ook niet werken, en aangezien de wereld om geld draait zullen mensen wel 2 keer nadenken voordat ze zo'n verbod invoeren
Rookvrije feesten? Nog nooit bij mij geweest denk ik? Ik heb een balkon en het werkt prima.

Enne Vargen: netjes gesproken zonder mensen te beledigen. Mooi! En ik denk dat je mij ook wel vooraan zal vinden. En wel meer mensen ook. Denk niet dat er veel echte metals zullen zijn die hun peukjes belangrijker gaan vinden dan hun favo band. No way.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-06-2002 23:24]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 23:47 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 23:43 schreef rajackar het volgende:
ik hoop het niet. Ik moet er toch echt ff niet aan denken
Ga anders stoppen voor de 6e keer? Het is je de vorige keren toch ook gelukt? Miste je het nou echt...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-06-2002 23:48 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 22:58 schreef aerodis het volgende:
dat heeft dan dus ook geen zin kerel.

als je met een kaartje van de zwarte markt aan komt zetten, mag je ook niet roken
had het eigelijk over et feit dat die kerel zei van max 2 pakkies per week
( ik weet et ik had moeten quoten )


My madness, my sadness


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-06-2002 23:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm.... ik merk het wel..

Ik vind het niet echt fijn ofzo, die lucht tijdens concerten, maar als er een beetje goede afzuiging is heb je nergens last van (zoals in 013) .. bij kleine zaaltjes wordt het al erger, maar dan nog heb ik er niet echt problemen mee ofzo..
Ik zou het wel relaxed vinden een zaal zonder sigarettenrook, maar als die rokers daardoor niet meer komen opdagen dan laat ik het toch liever zoals het is..

Verder vind ik het ietswat bizar dat een paar honderd mensen die toevallig een stoeltje in een kamer hebben bemachtigd denken zomaar even zo'n beslissing te nemen waardoor miljoenen mensen geraakt worden...



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2002 23:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2002 23:49 schreef Valorian666 het volgende:
Verder vind ik het ietswat bizar dat een paar honderd mensen die toevallig een stoeltje in een kamer hebben bemachtigd denken zomaar even zo'n beslissing te nemen waardoor miljoenen mensen geraakt worden...


Ja, net als juf en meester die even beslissen gaan welke opleiding en wat voor baan je later gaat doen. Hallo?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 17-06-2002 1:11 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 16 juni 2002 23:49 schreef Valorian666 het volgende:
Verder vind ik het ietswat bizar dat een paar honderd mensen die toevallig een stoeltje in een kamer hebben bemachtigd denken zomaar even zo'n beslissing te nemen waardoor miljoenen mensen geraakt worden...



ik denk dat je zo'n maatregel met een referendum of met een dialoog met gemeentebesturen beter kan invoeren .



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-06-2002 1:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 juni 2002 23:49 schreef Valorian666 het volgende:
...Verder vind ik het ietswat bizar dat een paar honderd mensen die toevallig een stoeltje in een kamer hebben bemachtigd denken zomaar even zo'n beslissing te nemen waardoor miljoenen mensen geraakt worden...




Euh...dat noemen ze gewoon alledaagse politiek hoor, net als anders...

Ik ben dus absoluut voor die regel, niet alleen omdat voor mensen die iets met hun longen hebben ventilatie absoluut niet genoeg is en dus altijd door tijdens een concert rokende mensen buitengesloten worden, maar ook omdat rokende mensen vaak suf & stilstaand publiek is; slammen zul je!!!! Brullen & bangen goddamn it!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2002 1:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 17-06-2002 12:33 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 0:40 schreef Mutilator het volgende:
Weet je wat het is; mensen met astma e.d. kunnen ook niet een klein beetje rook verdragen; daar kan geen ventilatiesysteem tegenop. Samen oplossen betekent dus binnen in een zaal niet roken.
Zolang er ook maar een beetje gerookt wordt wordt die groep dus buitengesloten.

Daarom vind ik het wél egoistisch.


Mensen met astma kunnen vaak ook niet tegen de rookmachines op het podium. Maar daar wordt toch ook nix aan gedaan.


bla...bla...bla...


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 17-06-2002 13:03 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2002 12:33 schreef Lady Rose het volgende:
Mensen met astma kunnen vaak ook niet tegen de rookmachines op het podium. Maar daar wordt toch ook nix aan gedaan.



daar gaan al die shows van de black metal bandjes.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-06-2002 14:12 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 juni 2002 13:03 schreef soepkoeltoer het volgende:
daar gaan al die shows van de black metal bandjes.
Haha, lol. Toedeloe Cradle, toedeloe Dimmu!



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 17-06-2002 14:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Ik ken mensen met lichte astma die zelf ook af en toe blowen, en dan heb je natuurlijk de mensen met zware astma, wat heel kut is uiteraard, die kunnen weinig hebben. Maar dit is wel een heel kleine percentage, dus je kan je afvragen of je voor die twee mensen die dan wel kunnen komen dit soort veranderingen moet doorvoeren. Hmmz ja ik ben egoistisch, oh oh ik denk echt nooit aan me medemensen en blah.

En dan iets wat ik niet helemaal begrijp, het passief roken schijnt ongeloofelijk slecht voor mensen te zijn. Maar wat ik dan niet snap, ik rook 30 jaar lang voordat ik de pijp uit ga, en dan mensen die passief roken, die dus in verhouding iets van 1/1000e (als het niet minder is) binnen krijgen van wat ik rook? ook met bosjes tegelijk de pijp uit gaan? Yeah right, dit riekt dus naar "massa-misleiding". Ik ben dus ook zeer sceptisch over dit soort onderzoeken. Ik denk (weet niet zeker, ik doe geen onderzoeken) dat een uurtje in de file staan vele malen ongezodner is dan een concertje bekijken waar een paar mensen roken. Ik heb een sterk vermoeden dat de ministerie van volksgezondheid (of een soortgelijjke instantie wanneer dit soort onderzoekem in het buitenland gedaan worden, zoals Amerika waar er met ziekelijke paranoide oog tegen roken aan wordt gekeken) een grote vinger in de pap heeft wanneer dit soort onderzoeken gedaan worden.

Ik wil niet beweren dat roken gezond is, ik raad je het ook niet aan. Ik wil zelf zo snel mogelijk stoppen omdat ik weet dat ik langzaam invalide word. Maar dat "passief roken verhaal" is volgens mij niet objectief.



Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen