IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : sportieve tieners vaker veilig vrijen dan jeugdige kerkgangers
Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-06-2002 9:28 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Onderzoek in Australie toont aan dat sportieve tieners vaker veilig vrijen dan jeugdige kerkgangers.

Susan Moore van de Swinburne Universiteit in Melbourne zegt dat ze verbaast is over de uitslag. Een verklaring zou kunnen zijn dat sportverenigingen en fitness clubs over het algemeen een gezonde levenstijl promoten waaronder ook het gebruik van condooms.

Voor het onderzoek werden 220 studenten ondervraagd in de leeftijd van 17-19 jaar. Een derde van de studenten was nog maagd, een derde had "safe sex" en een derde gebruikte geen voorbehoedmiddelen.

"Gelovige tieners die naar de kerk gingen, bleken over het algemeen nog maagd. Waren ze dat echter niet dan had ongeveer de helft safe sex en de andere helft niet. Van de sportieve groep tieners, die geen maagd meer waren had het overgrote deel safe sex" aldus Susan Moore.

WHAAAAAAAAAAAhahahahahahahahaha

Die kerkgangers denken zeker dat god hun beschermd

Van de site http://www.sexynieuws.nl/article_692.html

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 15-06-2002 9:28]


Wiegen Meister !


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2002 10:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 9:28 schreef Shadow_Smile het volgende: Een verklaring zou kunnen zijn dat sportverenigingen en fitness clubs over het algemeen een gezonde levenstijl promoten waaronder ook het gebruik van condooms.


Uh, roken is ongezond, maar van geen condoom gebruiken ga je toch echt niet eerder dacht ik zo.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-06-2002 10:49 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Kerkgangers zijn zo naïef om te wachten tot ze de 'ware' hebben gevonden.. Een condoom beschouwen ze waarschijnlijk als een indirecte abortus


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2002 10:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik wacht ook op de ware hoor...

















































Om te trouwen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2002 11:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

die christenen toch
kijk maar naar britney spears..
altijd hetzelfde gezeur sex na het huwelijk
maar stiekem toch niet




Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 12:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

voor het zingen de kerk uit he!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-06-2002 12:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 12:38 schreef Cadaveria het volgende:
voor het zingen de kerk uit he!


Was dat maar waar!
Er is maar 1 zaadje nodig he, niet het hele kwakje.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 15-06-2002 12:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dat weet ik, dat weet jij, maar door wie denk je dat het spreek woord is uitgevonden.. gelovigen. waarom denk je dat die lui altijd zulke grote gezinnen hebben


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-06-2002 17:31 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 12:38 schreef Cadaveria het volgende:
voor het zingen de kerk uit he!


Ik zing liever (als het dan toch moet) met de hele kerk mee


Wiegen Meister !


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 15-06-2002 17:37 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

kerk? waar gaat dit over?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 15-06-2002 18:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 12:57 schreef Cadaveria het volgende:
dat weet ik, dat weet jij, maar door wie denk je dat het spreek woord is uitgevonden.. gelovigen. waarom denk je dat die lui altijd zulke grote gezinnen hebben

Slimme opmerking

En voor lord belial..

het gaat over het artikel de eerste post..
lees


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-06-2002 20:55 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Erg,hé...heb ooit iets gehad met een gast die superkatholiek was opgevoed en nadat we het gedaan hadden,zei-ie dat hij zich heel erg schaamde en dat hij liever papa was geworden van onze kinderen dan dat-ie met condoom én pil seks had gehad met mij-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-06-2002 21:03 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 15 juni 2002 20:55 schreef madeline usher het volgende:
Erg,hé...heb ooit iets gehad met een gast die superkatholiek was opgevoed en nadat we het gedaan hadden,zei-ie dat hij zich heel erg schaamde en dat hij liever papa was geworden van onze kinderen dan dat-ie met condoom én pil seks had gehad met mij-


haha dat is toch wel ongeveer het toppunt!



Nix
Usericon van Nix
Posted 15-06-2002 21:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

hiero in de buurt, moest een jong stel ( 15 & 16 jaar) toestemming aan de koningin vragen om te kunnen trouwen. Zij was zwanger van hem, duz ze moesten trouwens.

Duz, dan ben je 15 krijg je al een kind


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 15-06-2002 21:42 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Dusss .. jong & sportief = meer safe sex = minder ongewenste zwangerschap?


Ik vind het dus te belachelijk klinken. (dat idee van 'god weet wat goed voor me is, dus ik doe niet aan safe-sex' ook trouwens)


MuayThaigerrr!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 15-06-2002 21:46 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Goed zot,ja


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-06-2002 13:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2002 21:32 schreef Nix het volgende:
hiero in de buurt, moest een jong stel ( 15 & 16 jaar) toestemming aan de koningin vragen om te kunnen trouwen. Zij was zwanger van hem, duz ze moesten trouwens.

Duz, dan ben je 15 krijg je al een kind
In rusland was een meisje van 9 jaar al moeder geworden .
Een meid uit mijn klas die heeft nu ongeveer een half jaar verkering en ze gaat het weekend naar hem toe. Ik vroeg me dus af hoe ze dat dus deden, geen sex voor het huwelijk. Ze vertelde dus dat ze appart sliepen (lees: ieders een eigen slaapkamer) omdat ze de verleiding niet konden weerstaan . Ben je getrouwd ga je met hem naar bed, blijkt ie een heel klein ventieletje te hebben .


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SQT
Usericon van SQT
Posted 16-06-2002 16:41 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Wat drijft iemand nou om zoiets te onderzoeken? Idiote wereld, dat ze dan iets aan de ontbossing doen, of aan de ongelijkheid, of aan consumensheid, maar neen, onderzoeken of sportieve jongeren meer safe sex hebben is veel belangrijker om te weten


Nix
Usericon van Nix
Posted 16-06-2002 16:53 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

[quote]Op 16 juni 2002 13:29 schreef Cadaveria het volgende:
In rusland was een meisje van 9 jaar al moeder geworden .
quote]

Dan kun je samen met je kind naar de kroeg


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-06-2002 23:00 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

9 jaar?! is dat eigelijk wel mogelijk?


My madness, my sadness


Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen