IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Blijven rennen om stil te staan: Hoe tien kantjes met maar 4 letters klaagzang met kerst bezorgen [coronatopic deel 7) Vorige pagina | Volgende pagina
Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 16:02 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 15:53 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dat idee heb ik ook helemaal niet.

Iets meer bescheidenheid in je stellingen inzake "we worden misleid" zou je dan sieren.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 16:26 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 16:02 schreef Dypfrys het volgende:
Iets meer bescheidenheid in je stellingen inzake "we worden misleid" zou je dan sieren.

Neehoor. Leugens en halve waarheden all over the place, mijn bullshitdetector draait overuren. En tegelijkertijd besef ik me heel goed dat ik niet alles weet, dat kan prima samengaan.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 16:27 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 augustus 2022 16:02 schreef Fusion het volgende:
Het is zo mooi te zien hoe ontzettend veel onderkende expertise er op dit forum zit. Wauw. En t mooie is, dat t de laaggeschoolden zijn die zich ontpoppen als experts
Mooi!


Fijn dat je even bevestigt dat je of gelogen hebt over je vaccinatie of over je covid-besmetting.

Want gebaseerd op jouw reactie kan iemand dus niet gevaccineerd zijn en toch covid krijgen.

Ik weet beter.

Oh ja, een aantal jaren als junk naast de voordeur van een universiteit doorbrengen maakt je nog geen hoogopgeleide.

Net zo min als dat kennis iets zegt over verstand.
Dat laatste zul jij nooit gaan krijgen.






Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 16:32 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 augustus 2022 15:45 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Je bedoelt die paar chronisch cognitieve dissonantjes?


Ja, zo kun je ze ook omschrijven.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-08-2022 16:37 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 18 augustus 2022 16:27 schreef Natural Disaster het volgende:
Fijn dat je even bevestigt dat je of gelogen hebt over je vaccinatie of over je covid-besmetting.

Want gebaseerd op jouw reactie kan iemand dus niet gevaccineerd zijn en toch covid krijgen.

Helemaal niets gebaseerd op mijn reactie. Wat basel el je nou? Doe je dit expres, ofkun je gewoon echt niet basale logische gedachten hebben?

quote:
Op 18 augustus 2022 16:27 schreef Natural Disaster het volgende:
Ik weet beter.


quote:
Op 18 augustus 2022 16:27 schreef Natural Disaster het volgende:Oh ja, een aantal jaren als junk naast de voordeur van een universiteit doorbrengen maakt je nog geen hoogopgeleide.
Zie, als je geen argumenten hebt ga je maar weer schelden. EDIT vooruit

quote:
Op 18 augustus 2022 16:27 schreef Natural Disaster het volgende:
Net zo min als dat kennis iets zegt over verstand.
Dat laatste zul jij nooit gaan krijgen.

Dude, je kunt niet eens lezen en je trekt 'conclusies' die echt nergens gebaseerd op zijn behalve op jouw gebrekige cognitie. Verder heel veel gescheld en dit soort tegeltjes uitspraken. Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe dom je overkomt.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 18-08-2022 16:58]


When your people matter, menstrual health matters


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 16:42 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 16:26 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Neehoor. Leugens en halve waarheden all over the place, mijn bullshitdetector draait overuren. En tegelijkertijd besef ik me heel goed dat ik niet alles weet, dat kan prima samengaan.


Mooie samenvatting van dat filmpje lol.

Hey maar je weet niet alles, maar je weet wel dat we worden misleid. En je bent op weg om uit te vinden en te openbaren hoe het écht zit. Nobel. Jammer dat je geen kennis van zaken hebt, maar anders had ik je project zeker gesteund. Gelukkig zijn er nog een boel virologen en onderzoekers die ook elke dag bezig zijn met wetenschap om te ontdekken wat wel en niet werkt.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-08-2022 16:47 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

De formule is heel simpel: neem ieder kritsch geluid, neem iedere vergissing, neem ieder onderzoek dat later ingehaald wordt, negeer dat dit niets afdoet van de overige 99% van de wetenschap die wil in dezelfde richting wijst, mix dat met een sausje van discutabele bronnen die niet eens een statistiek kunnen interpreteren, of die t verschil niet weten tussen symptomen en overlijden van gevaccineerden registreren en correlatie laat staan causaliteit, serveer dat vervolgens nog met een verhaal over hoe de politiek doelbewust de mensen naait et voila.


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 16:50 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 16:42 schreef Dypfrys het volgende:
Gelukkig zijn er nog een boel virologen en onderzoekers die ook elke dag bezig zijn met wetenschap om te ontdekken wat wel en niet werkt.


Inderdaad.





[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 18-08-2022 16:52]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 16:54 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Het is denk ik vooral het beeld van een onomstotelijke waarheid versus een meer fluïde concept van waarheid. Toevallig net het wetenschappelijke concept, die laatste. Een waarheid van ontwikkelende kennis die via allerlei omwegen en trial and error steeds beter wordt. Het is vervolgens zaak voor de politiek om daar een verhaal van te maken om mensen mee te krijgen in beleid dat noodgedwongen ook op die manier ontstaat. Wat dat betreft is onze mate van ontwikkeling een zegen en een vloek. Zoveel onderwerpen, zoveel ontwikkelingen, het is onmogelijk om op meer dan 1 vlak te excelleren. Dus dan maar overal een oppervlakkige kennis van en er een coherent en onomstotelijk verhaal van maken.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-08-2022 16:58 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Drie corona prikken gehad, geen corona gehad.

Nog nooit een griepprik gehad, nog nooit griep gehad.

Hier ga ik nog eens hard op studeren.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 17:13 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 16:50 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Inderdaad.





En deze media zijn wel betrouwbaar, of hoe werkt dat in jouw hoofd?

En ook hier: heb jij nu een goed beeld? Na een artikel van het collectief van huisartsen en medici die kritisch zijn op Covid beleid? Echt niet te filmen. Het dringt echt niet door. Al mijn tekst hierboven voor fucking niks geschreven. Je luistert niet.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 17:28 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 17:13 schreef Dypfrys het volgende:
En deze media zijn wel betrouwbaar, of hoe werkt dat in jouw hoofd?

En ook hier: heb jij nu een goed beeld? Na een artikel van het collectief van huisartsen en medici die kritisch zijn op Covid beleid? Echt niet te filmen. Het dringt echt niet door. Al mijn tekst hierboven voor fucking niks geschreven. Je luistert niet.


Ik heb de peer reviewed onderzoeken waar naar verwezen wordt bekeken en vind dat het terecht dat deze artikelen en medici een kritische toon aanslaan. Ik vind jou niet erg flexibel in je denken. Die vaccins zijn top en alles wat daar niet mee matcht is onbetrouwbaar. Ik ben zelf altijd op mijn hoede voor confirmation bias, zou jij misschien ook eens wat aandacht aan kunnen schenken.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 17:33 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Groot wetenschapper ben je.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 17:34 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 17:37 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Mr. Peer reviewer aka Prof dr Viroloog. Jij snapt het allemaal wel. Hey doe nog eens zo'n knullig filmpje. Kan ik nog even lachen.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 17:38 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 augustus 2022 16:58 schreef F.Jacobse het volgende:
Drie corona prikken gehad, geen corona gehad.

Nog nooit een griepprik gehad, nog nooit griep gehad.

Hier ga ik nog eens hard op studeren.




Dat komt omdat jij al jaren in quarantaine leeft, Wim.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 17:39 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 17:37 schreef Dypfrys het volgende:
Mr. Peer reviewer aka Prof dr Viroloog. Jij snapt het allemaal wel. Hey doe nog eens zo'n knullig filmpje. Kan ik nog even lachen.

Het zit je niet dwars.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 18-08-2022 17:42 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 17:39 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Het zit je niet dwars.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 17:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 18 augustus 2022 16:37 schreef Fusion het volgende:
Helemaal niets gebaseerd op mijn reactie. Wat basel el je nou? Doe je dit expres, ofkun je gewoon echt niet basale logische gedachten hebben?

Fijn dat je toegeeft dat je mijn "Ik weet beter." niet begrijpt ondanks je vermeende hoogopgeleidheid. Over basaal gesproken.

Je begint dus eigenlijk gewoon wat te bazelen als reactie op iemand die je niet mag, ND (ik) in dit geval, in een poging een punt te maken.

Verder weet je helemaal niet wat voor opleiding ik heb genoten, maar goed, alles 'onder' universiteit is natuurlijk lager opgeleid. Soi, je hebt een punt.
quote:
Zie, als je geen argumenten hebt ga je maar weer schelden. EDIT vooruit

Schelden? Misschien moet je eens een woordenboek raadplegen om de betekenis van schelden op te zoeken. Als ik je nou infantiele kutmongool had genoemd had je een punt gehad. Overigens is met jouw definitie van schelden jouw reactie op mijn "Ik weet beter" dus (ook) schelden. En dan selectief verontwaardigd zijn als je reactie krijgt.
quote:
Dude, je kunt niet eens lezen en je trekt 'conclusies' die echt nergens gebaseerd op zijn behalve op jouw gebrekige cognitie. Verder heel veel gescheld en dit soort tegeltjes uitspraken. Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe dom je overkomt.

Da's een knap staaltje zelfkennis wat je hier tentoon spreidt. Nu nog even wachten tot je ook nog iets zinnigs gaat doen met die zelfkennis.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 17:50 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Oh ja, en dit:

quote:
Op 18 augustus 2022 17:39 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Het zit je niet dwars.






Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 18:29 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2022 17:50 schreef Natural Disaster het volgende:
Verder weet je helemaal niet wat voor opleiding ik heb genoten, maar goed, alles 'onder' universiteit is natuurlijk lager opgeleid. Soi, je hebt een punt.


Hangt er vanaf welke definitie je hanteert. Volgens CBS of encyclo.nl zijn wij ook hoogopgeleiden.

https://www.encyclo.nl/begrip/hoogopgeleid

Maakt ook niet uit verder, ik hanteerde toen al de term hoogafgeleid. Informatie in je kop stampen en je vooral niet afvragen hoe lesmateriaal tot stand is gekomen. Ja ik was erg geliefd bij een aantal docenten


[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 18-08-2022 18:30]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-08-2022 18:35 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende:
Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 18-08-2022 18:41 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 18-08-2022 19:50 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Opleidingsniveau en intelligentie zijn wel twee verschillende dingen. Intelligentie zegt vooral iets over hoe snel je nieuwe materie kan leren, en begrijpt. Opleidingsniveau helpt dan weer om een goede start te maken in een bepaald kennisgebied met een goede basiskennis, om vervolgens middels ervaring je kennis te verdiepen. Nee, dat is niet hetzelfde als Youtubefilmpjes kijken over virologie terwijl je van beroep professioneel koekenbakker bent. Denk ik.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 18-08-2022 20:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 18 augustus 2022 17:38 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat komt omdat jij al jaren in quarantaine leeft, Wim.




Lol, was het maar waar.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen