IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Audiogalaxy is dood Vorige pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2004 20:05 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 april 2004 20:04 schreef altx het volgende:
Jij hebt zeker geen router?


Idd.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-04-2004 20:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 20:05 schreef Leviathanica het volgende:
Idd.


Niet dat dat wat uit zou mogen maken... maar met Soulseek blijkbaar wel...
(Ja, ik weet hoe je een router moet configureren met het forwarden van poorten en zo. Da's het probleem niet...)

Wat ik by the way ook heel erg leuk vind (maar niet heus ) is dat je de maximum upload speed kan instellen. Helaas negeert-ie dat gewoon. Gaat-ie met een snelheid uploaden die mijn kabelverbinding helemaal niet aan kan, waardoor alles lekker in het honderd loopt...

Nee, vergeleken met de laatste versie van eMule is de laatste versie van Soulseek echt een stuk prutswerk.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 26-04-2004 20:12 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Ik gebruik eigenlijk alleen SLSK. best een ok programma, en ik kan er vrij veel vinden


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 26-04-2004 21:31 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 20:04 schreef altx het volgende:
Jij hebt zeker geen router?


ik heb ook een router en ook geen problemen met slsk hoor



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-04-2004 22:58 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2004 20:12 schreef Brujeria het volgende:
Ik gebruik eigenlijk alleen SLSK. best een ok programma, en ik kan er vrij veel vinden
gothic-homo-meuk wel ja...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2004 22:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb je dat allemaal al gedowload dan


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-04-2004 22:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

ja, wat dacht jij dan?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2005 20:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

'You're banned from this hub by EggZoomin because: fake Release the attack badgers!!'

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 22-03-2005 20:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Een badger is een das.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 22-03-2005 20:38 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ik ben godverdomme uit de beste hub gekicked waar ik vanaf het begin bij zat. Zonder opgaaf van reden, ja deze dus.....begrijp er niets van.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-04-2005 21:31 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

GAH!!!

Ben lekker muziek aan het downloaden, op eMule heb je van die mooie gerar'de cds zodat je in 1 keer alle nummers hebt, zijn er eikels die passwords op de rar files zetten. Iemand enig idee waar ik die passwords dan weer kan vinden?


Zenial


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-04-2005 22:03 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 december 2003 23:06 schreef MBMarduk het volgende:
Tja, Ollie was er laatst mee bezig. Shake 'em ff wakker.



Hij is er nog steeds mee bezig, hehehehe.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-04-2005 13:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2005 21:31 schreef Zenial het volgende:
GAH!!!

Ben lekker muziek aan het downloaden, op eMule heb je van die mooie gerar'de cds zodat je in 1 keer alle nummers hebt, zijn er eikels die passwords op de rar files zetten. Iemand enig idee waar ik die passwords dan weer kan vinden?


Soms vind je ze terug bij de comments en soms staat er een site in de filenaam vermeld en kan je het daar terugvinden.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lord Ibex
Usericon van Lord Ibex
Posted 25-04-2005 20:53 by Lord Ibex Wijzig reactieProfiel van Lord IbexQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2005 20:20 schreef Spirit In Black het volgende:
'You're banned from this hub by EggZoomin because: fake Release the attack badgers!!'

Kan iemand mij vertellen wat dit betekent?



de grindcore hub neem ik aan?

ik denk dat meneer EggZoomin dacht dat je iets fakede. je filelist of een bestand ofzo.
(ik zeg niet dat ie de waarheid spreekt)

Release the attack badgers!! is gewoon een uitroep dat je gekickd/geband wordt

is het onderhand opgelost?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-05-2005 17:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 april 2005 13:46 schreef Mark Z het volgende:
Soms vind je ze terug bij de comments en soms staat er een site in de filenaam vermeld en kan je het daar terugvinden.

Het irritante is dat vooral www.donkeymetal.com bestaat uit een zooi elitaire eikels, die het nodig vinden op truie black en andere metal passwords te doen en dan moet je lid worden van hun clubje om de passwords te krijgen.


Zenial


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2005 17:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Verdikke, wat een grandioze vondst! Moeten we hier ook doen! Raken we eindelijk dat onwetende gepeupel kwijt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-05-2005 17:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2005 17:08 schreef Zenial het volgende:
Het irritante is dat vooral www.donkeymetal.com bestaat uit een zooi elitaire eikels, die het nodig vinden op truie black en andere metal passwords te doen en dan moet je lid worden van hun clubje om de passwords te krijgen.


Voor een computernerd als jij moet het toch geen enkel probleem zijn zo'n password te cracken


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 12-05-2005 18:15 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 12 mei 2005 17:21 schreef Snaack het volgende:
Voor een computernerd als jij moet het toch geen enkel probleem zijn zo'n password te cracken

Grmbl ja dacht ik ook, maar de enige rar password crackers die ik heb gevonden zijn brute force progjes die zo'n 10 passwords per seconde proberen. Geen zin 1000 jaar te wachten


Zenial


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 12-05-2005 22:42 by Dart Frank Wijzig reactieProfiel van Dart FrankQuote dit bericht

Yep... het is zo dood als Jack Spijkerman bij de Vara.


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 12-05-2005 22:54 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 12 mei 2005 22:42 schreef Dart Frank het volgende:
Yep... het is zo dood als Jack Spijkerman bij de Vara.


Jeetje, jij weet de topics wel erg inhoudelijk aan te vullen met je reacties.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dart Frank
Usericon van Dart Frank
Posted 12-05-2005 22:55 by Dart Frank Wijzig reactieProfiel van Dart FrankQuote dit bericht

Inhoud is niet mijn sterkste kant, maar ik doe mijn best, dank je..


"HELLO! We're looking for nuclear wessles."


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen