IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Now Playing Vorige pagina | Volgende pagina
OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 16-07-2023 22:44 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 16-07-2023 23:04 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 16-07-2023 23:42 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 17-07-2023 0:22 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-07-2023 17:26 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht



Blijft vet.



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 17-07-2023 20:34 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-07-2023 8:44 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht



bub


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 21-07-2023 7:24 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 21-07-2023 8:36]


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-07-2023 19:44 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 21-07-2023 19:52 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht



bub


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 22-07-2023 7:08 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht





[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 22-07-2023 8:29]


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 22-07-2023 23:45 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht



"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 23-07-2023 6:18 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Straks om 13:00 gaan hier de stoelen weer aan de kant. "Katrien op bezeuk" begint dan. Benieuwd wat deze week de "rock en rollator" plaat is. En altijd siked voor de mogelijkheid tot het winnen van 1/5e staatslot.

https://www.weertfm.nl/

Wees erbij. De presentatrice is al op leeftijd, dus dit gaat niet eeuwig door.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-07-2023 6:58 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-07-2023 20:33 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-07-2023 20:42 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/



When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 27-07-2023 11:34 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht





ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 27-07-2023 18:05 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht



That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 28-07-2023 6:16 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 29-07-2023 9:58 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 30-07-2023 23:14 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht


Zo worden ze niet meer gemaakt


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 31-07-2023 0:03 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Gisteren nog eens iets van Blut Aus Nord opgezet. Bij het bekijken van hun discografie op Deezer viel mijn oog op 'Triunity', een split met het eveneens Franse P.H.O.B.O.S..

De kant van BaN was weer zeer lekker, zoals ik ondertussen al gewoon ben van dit trio (of is het toch een éénmansproject ). Slepende spookachtige black/doom met hier en daar wat dissonantie.

Toen het vierde nummer begon merkte ik direct dat er zuivere industrial werd gespeeld. Ik dacht dat ik nog altijd naar Blut Aus Nord aan het luisteren was en maakte bij mezelf de opmerking van "shit, zelfs zuivere industrial weet Vindsval perfect te creëren". Toen ik later thuis kwam merkte ik op dat vanaf het vierde nummer de nummers van het doorgaans industrial doom spelende P.H.O.B.O.S. begonnen (bij Deezer staat er bij een split niet bij elk nummer welke artiest het is, vandaar de verwarring).

Deze pure industrial ging er bij mij in als zoete koek!

Een verdomd straffe split

P.S.: Wat ik mij nu afvroeg, zijn er hier soms mensen die mij industrial kunnen aanraden in de stijl van wat P.H.O.B.O.S hier tentoon spreidt? Op hun eerste 4 full-lengths spelen ze namelijk industrial doom. Hun vijfde album, 'Bleaker Beater' is ook terug pure industrial, maar die plaat komt wat te noisy over op mij. Dat is meestal mijn probleem met zuivere industrial, dat het al snel overgaat in noise toestanden.
De twee EP's die ik van hen checkte klonken ook totaal anders dan hetgeen op deze split staat.

Als er dus mensen zijn die mij vergelijkbare dingen kunnen aanraden in dit genre hoor ik het graag!



[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 31-07-2023 0:44]


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 03-08-2023 9:32 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-08-2023 21:03 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

De hell awaits plaat instrumentaal en rete rete strakkk!






[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-08-2023 21:03]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 05-08-2023 17:06 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht



Waarom ontdek ik nu pas hoe goed deze band was?


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen