IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Dark Tranquillity Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 31-12-2004 9:43 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Dark Tranquility is tot Haven best ok.
Vooral The mind's eye draai ik nog wel eens.


Life doesn't get much better than this!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 31-12-2004 13:28 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Over Haven gesproken, welk ander album is het meest daarmee vergelijkbaar..?


"Obras son amores y no buenas razones"


valfar
Usericon van valfar
Posted 31-12-2004 13:42 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 31 december 2004 13:28 schreef Malekith het volgende:
Over Haven gesproken, welk ander album is het meest daarmee vergelijkbaar..?


Damage Done denk ik.



Malekith
Usericon van Malekith
Posted 31-12-2004 14:10 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Thanks, asap ff checken!


"Obras son amores y no buenas razones"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 31-12-2004 15:49 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 31 december 2004 13:28 schreef Malekith het volgende:
Over Haven gesproken, welk ander album is het meest daarmee vergelijkbaar..?


En Character dus.


no text supplied


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 31-12-2004 17:02 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 31 december 2004 14:10 schreef Malekith het volgende:
Thanks, asap ff checken!


Doe het niet


Life doesn't get much better than this!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 01-01-2005 19:02 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2004 17:02 schreef H-K het volgende:
Doe het niet
Jawel

Heb zo'n flauw vermoeden dat ik de DT vanop Haven beter vind dan het oudere DT .


"Obras son amores y no buenas razones"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-01-2005 19:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2005 19:02 schreef Malekith het volgende:
Jawel

Heb zo'n flauw vermoeden dat ik de DT vanop Haven beter vind dan het oudere DT .


Heiligschennis!!!


Als je dan toch bezig ben, check Projector ook nog even... Die vindt namelijk ook niemand te pruimen...



(Het beste album met Mikael Stanne op zang vind ik trouwens Lunar Strain, maar die is dan weer niet van Dark Tranquillity...)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 01-01-2005 21:08 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 1 januari 2005 19:48 schreef altx het volgende:
Als je dan toch bezig ben, check Projector ook nog even... Die vindt namelijk ook niemand te pruimen...



Ik ken wel 2 mensen, waaronder ikzelf, die Projector geweldig vinden!


no text supplied


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 01-01-2005 21:11 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2005 21:08 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik ken wel 2 mensen, waaronder ikzelf, die Projector geweldig vinden!


2


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-01-2005 21:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Leuke plaat, absoluut. Niet geweldig


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-01-2005 23:31 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2005 21:08 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Ik ken wel 2 mensen, waaronder ikzelf, die Projector geweldig vinden!


Ik ook, maar dat was even niet het punt...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-01-2005 14:14 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2005 23:31 schreef altx het volgende:
Ik ook, maar dat was even niet het punt...
Jaja, had dan duidelijk geweest

Nee, ik vind Haven (en waarschijnlijk dus ook verwante albums) beter dan ouder werk omdat het allemaal wat gestroomlijnder is. Niet tr00, dat weet ik, maar het vorig werk (althans wat ik ervan gehoord heb) vind ik gewoon zo rommelig en incoherent. Sorry voor de fans


"Obras son amores y no buenas razones"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-01-2005 14:21 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 14:14 schreef Malekith het volgende:
Jaja, had dan duidelijk geweest

Nee, ik vind Haven (en waarschijnlijk dus ook verwante albums) beter dan ouder werk omdat het allemaal wat gestroomlijnder is. Niet tr00, dat weet ik, maar het vorig werk (althans wat ik ervan gehoord heb) vind ik gewoon zo rommelig en incoherent. Sorry voor de fans


Dat ben ik niet met je eens. Het is misschien wat minder toegankelijk, maar dat is iets heel anders.

Ik zal het anders formuleren. Toen ik Projector kocht, vond ik dat ook het beste Dark Tranquillity album. Dat was namelijk het allereerste album met grunts erop dat ik kocht, en je moet toch ergens beginnen.

Nu 5 jaar na dato ben ik daar een beetje op uitgekeken en geef ik de voorkeur aan albums waar je wat meer moeite voor moet doen om erin te komen. Mijn voorspelling is dan ook dat jij over een jaar of 5 de oude DT-albums wel zult gaan waarderen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 02-01-2005 16:33 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 2 januari 2005 14:14 schreef Malekith het volgende:
Jaja, had dan duidelijk geweest

Nee, ik vind Haven (en waarschijnlijk dus ook verwante albums) beter dan ouder werk omdat het allemaal wat gestroomlijnder is. Niet tr00, dat weet ik, maar het vorig werk (althans wat ik ervan gehoord heb) vind ik gewoon zo rommelig en incoherent. Sorry voor de fans


Dan kun je inderdaad het beste nu op zoek gaan naar "Projector" denk ik, die is ook redelijk toegankelijk.


no text supplied


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-01-2005 17:08 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 14:21 schreef altx het volgende:
Dat ben ik niet met je eens. Het is misschien wat minder toegankelijk, maar dat is iets heel anders.

Ik zal het anders formuleren. Toen ik Projector kocht, vond ik dat ook het beste Dark Tranquillity album. Dat was namelijk het allereerste album met grunts erop dat ik kocht, en je moet toch ergens beginnen.

Nu 5 jaar na dato ben ik daar een beetje op uitgekeken en geef ik de voorkeur aan albums waar je wat meer moeite voor moet doen om erin te komen. Mijn voorspelling is dan ook dat jij over een jaar of 5 de oude DT-albums wel zult gaan waarderen.
Nou, ik ben van de nieuwe generatie metalpubliek, neem aan dat dat er voor wat inzit.

Maar ik kan bv wel het oudere werk van PL of Katatonia appreciëren, en da's toch ook een hoop minder toegankelijk dan hun nieuwe werk. Is dus gewoon bandgebonden, denk ik


"Obras son amores y no buenas razones"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-01-2005 17:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

PL?


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 02-01-2005 17:24 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2005 17:24 schreef Tormented soul het volgende:
PL?
Paradise Lost. Niet Phantom Lord.


"Obras son amores y no buenas razones"


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 02-01-2005 17:26 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ah oke, was even vaag (of ik ben vaag)


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 15-01-2005 18:34 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Hebben er al meer mensen Character inmiddels in hun bezit? Vooral het eerste ("The New Build") en het laatste nummer (het wereldse "My negation") blijven me overtuigen...

Laten we hopen op een Europese tour, niet alleen met Kreator, maar ook als headliner.


no text supplied


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 15-01-2005 20:52 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik ben reuze benieuwd! 24 januari lig ik voor de platenzaak


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 25-01-2005 13:46 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

En ik heb 'm! De plaat klinkt erg... live (in de positieve zin van het woord ). Nu nog vaker luisteren.


Natasja_
Usericon van Natasja_
Posted 25-01-2005 15:13 by Natasja_ Wijzig reactieProfiel van Natasja_Quote dit bericht

Best Relaxed, Dark Tranquillity.. Binnenkort samen met Kreator, ik zal aanwezig zijn ..


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-01-2005 14:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nu een paar keer Character geluisterd. Dit is echt een wereldschijf! Het hardste album tot nu toe met links naar zowel albums als THe Gallery, Damage Done als Haven.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-01-2005 15:05 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

jaaaa, inderdaad een super schijf!!!!


I Find That I Am Not There...


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen