IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Dark Tranquillity Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2008 13:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

D.T. has parted ways with longtime bass player Michael Nicklasson. All booked shows will go on as scheduled with a session bassist. We thank Michael for his time in the band and wish him the best of luck in future endeavours. Here is a statement from him.

After almost 10 years and tons of tours and festivals, I chose to leave D.T. for personal reasons. It's been so cool all this time to meet all the people and the tons of fans around the world, and all the friends that I got during this amazing journey - crew, fans and all the people I (we) worked with. I can't name everyone, as the list would take up all the space on the web site, but I'm going to miss all of you that worked and supported us (me) during these years, but this is the right thing to do, I really need a break.

There are no hard feelings in the band, it's a thing that we all felt was the best for D.T.. Now I'm going to kick back for a while, and then I'll see what's in the future for me. I wish the best for the rest off the boys in my old crew, and to all: I'm coming back in one way or another......thanx to all off you! Cheers!

/mickey




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-08-2008 18:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

jammer

vandaag nog die speciale release van fiction met boekje binnengehaald


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-05-2009 12:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

weinig fans blijkbaar hier


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-05-2009 12:08 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Heerlijk muziekje, op z'n tijd.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-05-2009 12:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en welke is de favo?


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 25-05-2009 12:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Niet echt een favo; ik mag graag luisteren naar The Gallery, Damage Done, Character en Fiction.

Edenspring geeft me nog elke keer de kriebels, briljant nummer vind ik dat.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-05-2009 12:36]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-05-2009 12:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hehe,

mijne is Damage Done

oudere werk is dubbel, niet overal even sterk fan van


signature


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 25-05-2009 12:50 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Ik ken alleen de laatste twee. Fiction vind ik een van de beste melo-death albums die ik ooit hoorde denk ik


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-05-2009 12:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heerlijk band, heb al hun releases. Door de afwisseling in hun stijl weten alle platen mij ten zeerste te bekoren. Live zijn ze alleen altijd te liefjes en mis ik de agressie. Op plaat echter een heerlijke (zwaar ondergewaardeerde) band.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 25-05-2009 16:51 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

Ben al jaren groot fan, eigenlijk sinds ik via Character kennis maakte met deze band. Constante kwaliteit, eigenlijk alle albums vanaf Projector uit 1999 vind ik erg goed, met name Damage Done en Character.

Ik snap eigenlijk niet waarom deze band alhier zo weinig aandacht krijgt, ze zijn de God/thfathers van de Gothenburg stijl of in ieder geval de enige die er nog toe doen.

Ook vaak diepzinnige teksten, niet per se gebruikelijk in dit genre, om het maar voorzichtig te formuleren.



Snark
Usericon van Snark
Posted 25-05-2009 17:13 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2009 16:51 schreef Skyfire het volgende:
Ben al jaren groot fan, eigenlijk sinds ik via Character kennis maakte met deze band. Constante kwaliteit, eigenlijk alle albums vanaf Projector uit 1999 vind ik erg goed, met name Damage Done en Character.

Ik snap eigenlijk niet waarom deze band alhier zo weinig aandacht krijgt, ze zijn de God/thfathers van de Gothenburg stijl of in ieder geval de enige die er nog toe doen.

Ook vaak diepzinnige teksten, niet per se gebruikelijk in dit genre, om het maar voorzichtig te formuleren.


wat is er mis met skydancer en the gallery?


Skyfire
Jij zegt muziek, ik zeg herrie.
Usericon van Skyfire
Posted 25-05-2009 17:23 by Skyfire Wijzig reactieProfiel van SkyfireQuote dit berichthttp://speervanger.web-log.nl/

quote:
Op 25 mei 2009 17:13 schreef Snark het volgende:
wat is er mis met skydancer en the gallery?


Lijkt me logisch dat iedereen zijn eigen favoriete albums heeft. Heb alles van DT, maar Skydancer is niet aan mij besteed. The Gallery vind ik bij vlagen erg goed, maar zeker niet alles.

Ik hou dus blijkbaar meer van het latere werk.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-05-2009 17:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

The Gallery is een meesterwerk. Supermelodieus gitaarwerk en hyper aggressieve vocalen in een prachtig heldere productie.

Ik moest vroeger altijd 2x 15 km fietsen naar de middelbare school en mijn cassettebandje met op de ene kant The Gallery en op de andere kant Dark Funerals The Secrets of the Black Arts was daarbij zeker elke week wel een keer te vinden in mijn walkman. [/nostalgie]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-05-2009 17:46 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

The Gallery is ook mijn favoriete album van Dark Tranquillity.


faceless
Usericon van faceless
Posted 25-05-2009 20:50 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

als het goed is krijg ik van de week de cd yesterworlds , the early demo's binnen, leuke aanvulling, aangezien ik juist wat meer de oudere albums beluister.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-05-2009 20:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2009 20:50 schreef faceless het volgende:
als het goed is krijg ik van de week de cd yesterworlds , the early demo's binnen, leuke aanvulling, aangezien ik juist wat meer de oudere albums beluister.


morgen op de frontpage


signature


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-05-2009 0:13 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2009 12:07 schreef Hypnos het volgende:
weinig fans blijkbaar hier


Ik reken mezelf wel tot de DT-liefhebbers. Heb bijna al hun albums, waarvan ik "Projector" nog steeds de beste vind. Wat mij betreft wordt het dan ook wel weer eens tijd voor een wat experimentelere plaat, de laatste albums waren vooral heel degelijk.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2009 0:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 mei 2009 20:50 schreef faceless het volgende:
als het goed is krijg ik van de week de cd yesterworlds , the early demo's binnen, leuke aanvulling, aangezien ik juist wat meer de oudere albums beluister.


Er was toch al een dubbel cd met dat materiaal uit (moet hier ergens liggen), of staat de Septic Broiler demo er dit keer wel op?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 26-05-2009 15:13 by RadiumAngel Wijzig reactieProfiel van RadiumAngelQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2009 0:13 schreef Blueprint het volgende:
Ik reken mezelf wel tot de DT-liefhebbers. Heb bijna al hun albums, waarvan ik "Projector" nog steeds de beste vind. Wat mij betreft wordt het dan ook wel weer eens tijd voor een wat experimentelere plaat, de laatste albums waren vooral heel degelijk.


Ik vind dat ook het beste album. Ik vind de nieuwere albums zeker goed, maar wat meer afwijkende nummers zou ik graag zien. Ik vind het zonde dat de "normale" zang tegenwoordig nog maar weinig gebruikt wordt.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 26-05-2009 15:59 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2009 15:13 schreef RadiumAngel het volgende:Ik vind het zonde dat de "normale" zang tegenwoordig nog maar weinig gebruikt wordt.

+1

Desondanks een van mijn favoriete bands die toch altijd kwaliteit leveren.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2009 0:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



Tracks 1-4: taken from Trail of life decayed (1991 demo), tracks 5-6: taken from Moonclad reflection (1992 EP), tracks 7-9: Taken from a previously unreleased promo tape (1994), track 10: taken from the W.A.R. compilation (1994).

Afgezien van die promo tape stond alles -meen ik ff snel-
al op de In retrospect and denial 2cd.

Die 2 Moonclad reflection nummers zijn trouwens nog altijd briljant; heerlijk sfeertje ook..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 28-05-2009 4:42 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

Ik geloof dat de demo versie van "Punish my heaven" die oorspronkelijk op de WAR compilatieplaat stond ook niet op de Exposures - In Retrospect And Denial CD zat.

Maja, ik heb die WAR verzamelaar en de Exposures CD. Beetje zonde om voor die 3 promo nummers deze nieuwe demo verzamelaar te kopen.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-05-2009 20:59 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Geweldige band, op de een of andere wijze heb ik Haven ooit twee keer gedraait en de albums erna nooit geluisterd. The minds I, Projector en Skydancer draai ik nog regelmatig.


Life doesn't get much better than this!


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 28-05-2009 21:14 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

"Haven" is dan ook een saaie kutplaat. Al het werk wat erna volgde was wel weer goed.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 28-05-2009 21:24 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 28 mei 2009 21:14 schreef VM Saldiac het volgende:
"Haven" is dan ook een saaie kutplaat. Al het werk wat erna volgde was wel weer goed.


Ik heb er na Haven geen tijd meer in gestoken. Ik luisterde het veel toen ik net naar metal luisterde. Toen was Haven net uit, vond er weinig aan. Daarna eigenlijk een tijd niet geluisterd en sinds een jaartje of wat mag ik weer graag het oude werk opzetten. Maargoed, wat dat betreft heb ik hetzelfde met In Flames. Daar had ik het na reroute to remain ook wel mee gehad.


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen