IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Helmut Lotti goes Metal 06-10-2023 Bosuil Weert
Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-10-2023 10:13 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht



quote:
Na zijn succesvolle passage op het Belgische populaire metal festival ‘Graspop Metal Meeting’, komt Hellmut Lotti wegens grote vraag eindelijk naar Nederland: op vrijdag 6 oktober 2023 in De Bosuil in Weert!

Met intussen reeds vijf uitverkochte shows op de agenda in België, komt Helmut Lotti wegens grote vraag nu eindelijk ook naar ons land met ‘Hellmut Lotti Goes Metal’! Het wordt een uniek concert waarbij hij al zijn favoriete metal- en hardrocknummers zal brengen met classics van onder meer Kiss, Whitesnake en Iron Maiden.

Helmut Lotti heeft zich in zijn reeds dertig jaar durende carrière al aan verschillende muziekgenres gewaagd: van Nederlandstalige variété en rock, klassieke muziek, Afrikaanse, Latijns-Amerikaanse en Russische muziek tot Elvissongs, popklassiekers, swing, soul en American standards. Zowat alles wat de Vlaamse succesvolle zanger aanraakt, verandert in goud of platina. Intussen heeft hij momenteel al om en bij 14 miljoen verkochte albums op zijn naam, en speelde hij al in concertzalen over heel de wereld.

Een genre dat hij nog niet verkend had? Metal. Althans tot september 2022, want toen nam Helmut voor Belgische rockzender ‘Radio Willy’ de gekende hit ‘Run To The Hills’ van Iron Maiden onder handen. De cover werd al snel dé viral video van het najaar en werd zelfs opgepikt tot ver in het buitenland. Dit succes ontging ook de organisatoren van ‘Graspop Metal Meeting’ niet, het populaire meerdaags metal festival in België, waar hij eerder deze maand zelfs de meest kritische metalfans omverblies met een ijzersterke performance en waarbij ze zelfs de tent moesten afsluiten vanwege de grote toestroom.

Wat op 18 juni begon als een eenmalig optreden tijdens het populaire festival, is op amper twee weken tijd uitgegroeid tot een heuse najaarstournee in België met concerten in Gent, Antwerpen, Brussel, Oostende, Hasselt, Hoogstraten en Leuven. Intussen zijn er reeds vijf shows uitverkocht (30 augustus in het OLT Rivierenhof Antwerpen, 22 oktober in het Depot Leuven, 26 & 27 oktober in Capitole Gent, 25 november in het Kursaal Oostende) waarmee de zanger nog maar eens bewijst één van de meeste veelzijdige en succesvolle Belgische artiesten van de afgelopen decennia te zijn.

De revelatie van Graspop 2023 heeft nu echter ook goed nieuws voor zijn fans en nieuwsgierigen in Nederland: na herhaaldelijk de vraag te hebben gekregen, beantwoordt hij eindelijk de lokroep uit ons land en kondigt hij ook hier een concert aan! Op vrijdag 6 oktober zal Helmut Lotti het podium in De Bosuil in Weert betreden en er zijn innerlijke metalhead loslaten. Terwijl hij op Graspop een compact optreden van 50 minuten bracht, zal Hellmut tijdens dit concert een volledige set brengen van 75 minuten met een uitgebreid hardrockrepertoire dat al zijn favorieten uit het genre bevat, waaronder classics van Whitesnake, Kiss, AC/DC, Black Sabbath én natuurlijk Iron Maiden!


Komende vrijdag in de Bosuil in Weert. Kaartjes zijn wel 43 piek aan de kassa. Show begint om 21:00.

https://www.debosuil.nl/programma/hellmut-lotti-goes-metal/


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2023 10:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik denk dat ik die dag toch de voorkeur geef aan Wheel op ProgPower.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-10-2023 10:31 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Daar gaat sTommie natuurlijk wel heen.

Lekker vanuit een donker hoekje achter in de zaal chickies kijken.

En omdat alles in zijn hoofd een eigen leven gaat leiden denkt ie dan dat ie een date heeft.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-10-2023 10:39 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2023 10:21 schreef XXL het volgende:
Ik denk dat ik die dag toch de voorkeur geef aan Wheel op ProgPower.
Ik moest Wheel even opzoeken. Jij Helmut Lotti niet. 'Nuff said.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-10-2023 10:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2023 10:39 schreef Tanteloos het volgende:
Ik moest Wheel even opzoeken. Jij Helmut Lotti niet. 'Nuff said.


Wat is je punt?
Mijn kennis van verschillende soorten muziek is beter dan de jouwe?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-10-2023 10:44 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Als je een flirtende knipoog van Helmut wilt moet je niet in een donker hoekje achter in de zaal gaan staan.

Dan moet je met je helemaal vooraan met je piemeltje tegen het dranghek gedrukt gaan staan knulletje.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 01-10-2023 10:46 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2023 10:44 schreef XXL het volgende:
Wat is je punt?
Mijn kennis van verschillende soorten muziek is beter dan de jouwe?
Hemlut Lotti is gewoon de betere keuze (daarom ken je 'm al van naam). Maar ik snap de frustratie omdat je al een kaartje hebt voor dat proggeneuzel.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 01-10-2023 10:56 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2023 10:44 schreef XXL het volgende:
Mijn kennis van verschillende soorten muziek is beter dan de jouwe?


Dat is ook niet zo heel moeilijk.

Hij luistert enkel naar die depressieve shit om zijn eigen depressieve leven in stand te houden.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 04-10-2023 23:36 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

Gemiste kans om er "Hellmutt" (met twee T's) van te maken.


MediaPlayer


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 05-10-2023 8:33 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Mijn Duits is te ondermaats om de grap te snappen?


MediaPlayer
Usericon van MediaPlayer
Posted 25-10-2023 0:10 by MediaPlayer Wijzig reactieProfiel van MediaPlayerQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2023 8:33 schreef Tanteloos het volgende:
Mijn Duits is te ondermaats om de grap te snappen?


https://www.merriam-webster.com/dictionary/mutt


MediaPlayer


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen