IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het Grote Pit Topic! Vorige pagina
the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 16-04-2003 17:42 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=607718

hierop zal het ook waarschijnlijk alleen maar HC pits zijn vrees ik



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-04-2003 17:44 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 15 april 2003 17:09 schreef XnegativeX het volgende:
Cultuurbarbaar!
Kwestie van smaak he? Ik vind hardcore persoonlijk heerschen. Maar ik ben dus gisteren ook bij een optreden van Give up the ghost (voorheen American nightmare) geweest in de Goudvishal. Dat is ook een hardcore band. Maar daar was het zo druk dat je eigenlijk niet kunt pitten. Alleen een beetje kunt duwen. Dat gevoel krijg ik bij metal pits dus ook. Je kunt niet helemaal loos gaan wat je normaal gezien bij hXc show's wel kunt. Daarvan getuigd het filmpje wel.


Als er geen ruimte is? DAN MAAK JE RUIMTE ... Mwoehahahahahaaaaa! No compromise!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-09-2008 19:43 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2008 19:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



zie mij anaal doen in mijn Anaal Nathrakh


signature


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-09-2008 20:46 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht





Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BVT
Usericon van BVT
Posted 19-09-2008 22:53 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Paar jaar terug op Flatrock. King V, volgens mij op ZM Rutan:




6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 03-03-2009 20:57 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo kan het natuurlijk ook


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 03-03-2009 21:21 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

De grootste pit die ik ooit heb mogen aanschouwen was op de aardschokdag van 12/04/'92 bij Sepultura. We stonden aan de rand en m'n broertje zat nog te twijfelen of hij erin zou duiken. En op het zelfde moment wordt hij er zo, floep, ingezogen! En weg was ie! Dus ik blijf op diezelfde plek wachten, maar zelfs dat viel al niet mee. Als je aan de rand van de pit stond, kon je gewoon bijna geen adem halen. Er zat bijna geen zuurstof meer in de lucht, leek het wel. Wat een mensenmassa was dat! En na een x aantal minuten.... PLOEP! Daar was m'n broertje gelukkig weer! Hij werd er, op dezelfde plek als waar hij erin ging, weer uitgeperst. (Wel een bril en t-shirt armer. )


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-03-2009 21:22 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik zou er niet onder willen staan.

Eerst even de band afkijken, in ieder geval.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Amaryllis
Usericon van Amaryllis
Posted 04-03-2009 21:02 by Amaryllis Wijzig reactieProfiel van AmaryllisQuote dit bericht

Ik sta liever aan de rand van de pit te kijken, als je als meisje er in gaat staan stopt het vrijwel meteen. En anders staat er toch wel weer langharig tuig voor me om me te 'beschermen'

Toch wel leuk, die pits


Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus


Silence
Usericon van Silence
Posted 04-03-2009 21:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 21:02 schreef Amaryllis het volgende:
Ik sta liever aan de rand van de pit te kijken, als je als meisje er in gaat staan stopt het vrijwel meteen. En anders staat er toch wel weer langharig tuig voor me om me te 'beschermen'

Toch wel leuk, die pits


En bij mij zijn het altijd de dikke kale beren die me beschermen.

Maar, ik red mezelf wel met m'n karate "tricks"


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 04-03-2009 21:53 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Pits zijn leuk! Meestal iig.
Als ik het goed naar mn zin heb duik ik er ook regelmatig even in (sta vaak aan de rand) en de eerste keer dat ik dat deed waar mn vriend bij was schrok hij zich dood en viste me er tot 3 keer aan toe uit omdat hij dacht dat ik er in geduwd was

Bij Ministry op GMM afgelopen zomer ook 2 keer een pit begonnen omdat het me te rustig was waar we stonden. Vonden de omstanders niet zo heel geslaagd geloof ik, die waren net blij dat ze niet in de chaos vooraan stonden


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Amaryllis
Usericon van Amaryllis
Posted 04-03-2009 22:09 by Amaryllis Wijzig reactieProfiel van AmaryllisQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 21:30 schreef Silence het volgende:
En bij mij zijn het altijd de dikke kale beren die me beschermen.

Maar, ik red mezelf wel met m'n karate "tricks"


De laatste keer dat ik zoiets probeerde was er een heel stuk vel van mijn wijsvinger af, au

...toch gaat me dat er niet van weerhouden vallende mensen terug te duwen


Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 04-03-2009 22:28 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2009 21:21 schreef Psycho Pippi het volgende:
De grootste pit die ik ooit heb mogen aanschouwen was op de aardschokdag van 12/04/'92 bij Sepultura. We stonden aan de rand en m'n broertje zat nog te twijfelen of hij erin zou duiken. En op het zelfde moment wordt hij er zo, floep, ingezogen! En weg was ie! Dus ik blijf op diezelfde plek wachten, maar zelfs dat viel al niet mee. Als je aan de rand van de pit stond, kon je gewoon bijna geen adem halen. Er zat bijna geen zuurstof meer in de lucht, leek het wel. Wat een mensenmassa was dat! En na een x aantal minuten.... PLOEP! Daar was m'n broertje gelukkig weer! Hij werd er, op dezelfde plek als waar hij erin ging, weer uitgeperst. (Wel een bril en t-shirt armer. )


Ja! In die pit was ik ook...


Bareuh...


Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 04-03-2009 23:24 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

pitten is wel leuk


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 04-03-2009 23:38 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

De pit tijdens Slayer '04 in Ahoy' was erg lekker. Veel ruimte maar ook enorm veel mensen in de pit... Gewoon goed.

Het aan het randje staan en mensen er in duwen is overigens zwaar irritant. Een volle duw terug is dan ook niet meer dan verdiend.

Ohja... en trappen... dat doen we tijdens de kung fu les. Of ik vreet je op!!!



Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 04-03-2009 23:57 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 23:38 schreef Kash1 het volgende:
Ohja... en trappen... dat doen we tijdens de kung fu les. Of ik vreet je op!!!

euh


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 05-03-2009 15:30 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 23:38 schreef Kash1 het volgende:
De pit tijdens Slayer '04 in Ahoy' was erg lekker. Veel ruimte maar ook enorm veel mensen in de pit... Gewoon goed.

Het aan het randje staan en mensen er in duwen is overigens zwaar irritant. Een volle duw terug is dan ook niet meer dan verdiend.

Ohja... en trappen... dat doen we tijdens de kung fu les. Of ik vreet je op!!!
Die in de hmh was ook behoorlijk indrukwekkend vorig jaar bij slayer.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-03-2009 16:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 21:53 schreef Mottighaerd het volgende:
Pits zijn leuk! Meestal iig.
Als ik het goed naar mn zin heb duik ik er ook regelmatig even in (sta vaak aan de rand) en de eerste keer dat ik dat deed waar mn vriend bij was schrok hij zich dood en viste me er tot 3 keer aan toe uit omdat hij dacht dat ik er in geduwd was

Bij Ministry op GMM afgelopen zomer ook 2 keer een pit begonnen omdat het me te rustig was waar we stonden. Vonden de omstanders niet zo heel geslaagd geloof ik, die waren net blij dat ze niet in de chaos vooraan stonden


Die chaos vooraan was anders wel super gezellig ghehe.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-03-2009 16:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Blijft 1 van de geniaalste concerten van de afgelopen jaren.

(hehe, en de stagedivende De Klerk is ook geniaal)


Boeiender


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-03-2009 17:08 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2009 23:38 schreef Kash1 het volgende:

Ohja... en trappen... dat doen we tijdens de kung fu les.


Ja!

quote:
Of ik vreet je op!!!


Dat sowieso...


Bareuh...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-03-2009 17:14 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2009 16:52 schreef MR. N het volgende:


Blijft 1 van de geniaalste concerten van de afgelopen jaren.

(hehe, en de stagedivende De Klerk is ook geniaal)
Zin in zondag hehe.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-03-2009 20:40 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2009 16:52 schreef MR. N het volgende:


Blijft 1 van de geniaalste concerten van de afgelopen jaren.

(hehe, en de stagedivende De Klerk is ook geniaal)


Jaaa wilde net een biertje halen toen ze dat nummer begonnen te spelen, direct weer terug naar voren toe. Woaaah supergaaf optreden was dat zeg, hele zaal uit z'n dak.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen