IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : dis-order, displeased z'n mailorder. Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-09-2003 10:07 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

hehehehe ja hoor. Heb er mijn halve cd collectie vandaan
En als je het Echt niet vertrouwt kan je er op vrijdag langsgaan. Is alleen wel helemaal in Zaandam.


Zenial


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 10:11 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 10:07 schreef Zenial het volgende:
hehehehe ja hoor. Heb er mijn halve cd collectie vandaan
En als je het Echt niet vertrouwt kan je er op vrijdag langsgaan. Is alleen wel helemaal in Zaandam.


Liever niet. Dat is waarschijnlijk heel ver, en daarbij ik ben al te tam om naar [vul locatie in die verder dan 20km van m'n huis ligt] te rijden voor [vul activiteit in]. Dus k ga zeker niet zo ver rijden voor enkele CD's. Dat is net het fijne aan postorders, je koopt CD's van achter je PC op t werk. En enkele weken later liggen ze thuis in de brievenbus.


element
Usericon van element
Posted 23-09-2003 10:18 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

hoelang duurt het voor het geld met rembours op je rekening staat ?
maandag gedaan woensdag was het daar
thnx alvast


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-09-2003 10:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 september 2003 10:11 schreef campske666 het volgende:
Liever niet. Dat is waarschijnlijk heel ver, en daarbij ik ben al te tam om naar [vul locatie in die verder dan 20km van m'n huis ligt] te rijden voor [vul activiteit in]. Dus k ga zeker niet zo ver rijden voor enkele CD's. Dat is net het fijne aan postorders, je koopt CD's van achter je PC op t werk. En enkele weken later liggen ze thuis in de brievenbus.

Ja en displeased verstuurt je spullen toch gratis, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. Als je op internet checkt wat er op voorraad is, en het geld automatisch van je rekening af laat schrijven heb je je spullen meestal binnen een weekje thuis.


Zenial


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 10:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 10:22 schreef Zenial het volgende:
Ja en displeased verstuurt je spullen toch gratis, dus daar hoef je het ook niet voor te laten. Als je op internet checkt wat er op voorraad is, en het geld automatisch van je rekening af laat schrijven heb je je spullen meestal binnen een weekje thuis.


Ideaal


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-09-2003 10:25 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Oh, zitten ze in Zaandam? das niet ver voor mij, binnenkort maar eens langsgaan!


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 10:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Zie net dat ze een falkenbach t-shirt hebben.
*voelt een bestelling aankomen*


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 23-09-2003 11:30 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Dat shirt heb ik ook..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-09-2003 12:38 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 september 2003 10:28 schreef campske666 het volgende:
Zie net dat ze een falkenbach t-shirt hebben.
*voelt een bestelling aankomen*

Ga je bij displeased bestellen? Pas maar op voor de metalmaffia dan!


Zenial


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 23-09-2003 12:43 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

niets dan lof voor displeased!


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-09-2003 12:47 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 12:38 schreef Zenial het volgende:
Ga je bij displeased bestellen? Pas maar op voor de metalmaffia dan!


laat mij raden, displeased is niet true omdat ze Graveworm t-shirts verkopen ?


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-09-2003 19:54 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Waarom kan je bij die displeased web-site niet kiezen in welke maat je T-shirt of Long-sleeve moet zijn ? Kunnen zij raden dat ik een klein ventje ben ?


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 24-09-2003 19:59 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 19:54 schreef campske666 het volgende:
Waarom kan je bij die displeased web-site niet kiezen in welke maat je T-shirt of Long-sleeve moet zijn ? Kunnen zij raden dat ik een klein ventje ben ?


Ze verkopen alleen XL-maten.


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-09-2003 20:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 19:59 schreef filosofem het volgende:
Ze verkopen alleen XL-maten.


Arg, Godverdomme
k wilde zo graag dat falkenbach shirt.
Damn me ! Damn me and my dwarf-body !


Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 24-09-2003 20:07 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

ik kon laatst de shirts helemaal niet meer vinden op de site of ligt dat nou aan mij?


"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-09-2003 20:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 september 2003 20:07 schreef Airwolf het volgende:
ik kon laatst de shirts helemaal niet meer vinden op de site of ligt dat nou aan mij?


k heb ze toch direct gevonden, en ik kende de site niet eens


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 24-09-2003 21:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Tja, je moet natuurlijk wel op "Clothing" klikken..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-09-2003 23:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 september 2003 19:59 schreef filosofem het volgende:
Ze verkopen alleen XL-maten.

Mja dat is inderdaad wel een nadeel van displeased. Voor L-maten moet je naar nuclear blast ofzo
Gelukkig zijn de girlies die ze verkopen wel kleiner dan xl ghehehe


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2003 23:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 september 2003 23:24 schreef Zenial het volgende:
...
Gelukkig zijn de girlies die ze verkopen wel kleiner dan xl ghehehe


Dus die draag je dan liever ofzo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 24-09-2003 23:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 24 september 2003 23:26 schreef Mutilator het volgende:
Dus die draag je dan liever ofzo?

Nee ik gruwelde alleen even bij de gedachte van vrouwen die bij displeased XL girlies gingen kopen...


Zenial


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-09-2003 23:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 24 september 2003 23:28 schreef Zenial het volgende:
Nee ik gruwelde alleen even bij de gedachte van vrouwen die bij displeased XL girlies gingen kopen...


Ha, een liefhebber van kippeborst


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 25-09-2003 12:19 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2003 10:28 schreef campske666 het volgende:
Zie net dat ze een falkenbach t-shirt hebben.
*voelt een bestelling aankomen*


Cool shirt, jammer dat de print een beetje vervaagt van goud naar bruin-achtig (bij mij tenminste)...maar dat mag de pret niet drukken!


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-09-2003 12:24 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 september 2003 12:19 schreef Sigrun het volgende:
Cool shirt, jammer dat de print een beetje vervaagt van goud naar bruin-achtig (bij mij tenminste)...maar dat mag de pret niet drukken!


Nee, maar dat ze'm alleen in XL hebben drukt de pret royaal.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-09-2003 0:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Net het blad weer binnen. Moet toch nodig Dodsfard van Manegarm aanschaffen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-09-2003 1:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 0:38 schreef wladimir het volgende:
Net het blad weer binnen. Moet toch nodig Dodsfard van Manegarm aanschaffen.
Heb 'm besteld. Ben ook zeer benieuwd!
Dat geldt trouwens ook voor de nieuwe Einherjer!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen