IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dream Theater Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 22-07-2005 16:50 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 juli 2005 10:40 schreef Mister MetallicA het volgende:
Haha dat is zkrs door zon noob ingevuilt wand op de dvd 5 years for a live time zeggen ze zelf dat Falling into Infinityt het beste album is en ik denk dat zei het beter weten dan wie dn ook!


zoals ik al hb gezegd, is dat HUN mening. wat ben jij voor een figuur als jij iemand anders z'n mening klakkeloos overneemt, ook al is t de muzikant zelf? beetje een meelopertje he


omdat ik vind dat Opeth gaaf is hoeft dat toch nog niet te betekenen dat iedereen dat gaaf vindt?


Wat dat noob betreft, ik heb dan niet alle albums van dream theater, en ik ken ook niet de hele biografieen, maar ik kan dhr Portnoy's achternaam tenminste wel goed spellen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 17:02 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

als je nou een beetje beter mijn posts had gelezen, dat had je gelezen dat ik had gepost dat falling into infinity een geod album is omdat er punt een steengeode nummers op staan en het echt een album is in de Dream Theater styl


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-07-2005 17:12 by jbassist Profiel van jbassist

vette beef hier man!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2005 17:20 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

Octavarium klinkt lekker maar IMO toch de 'slechtste' plaat die ze hebben gemaakt (in het studio-album répertoire).

Octavarium klinkt bij vlagen heftig (Panic Attack/the root of all evil) maar het derde deel uit de Glassprison serie is óók de slechtste van alledrie. The Answer Lies Within is me té slijmerig, These Walls klinkt slechts bij het symphonische einde goed en Never Enough lijkt me teveel op een Muse Tribute. Sacrificed Sons is uitstekend, het titelnummer ook alleen prefereer ik toch ACoS.

Hun achtste album klinkt nógmeer dan ToT als een tribute album, en dit maal gaat het ten koste van de muziek en de orginaliteit. Een van mijn vorige reply (uitstekende plaat! ) neem ik terug, en voer het woord 'redelijk' maar in. Ik zou echt niet weten welke DT plaat slechter is dan Octavarium. Jammer, dus zet ik nog maar eens Shadow Gallery op


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 17:28 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

Het is een mening


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2005 17:29 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

quote:
Op 22 juli 2005 17:28 schreef Mister MetallicA het volgende:
Het is een mening





IMO: kopen en bekeer je


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 17:32 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

Hehe, Lijkt me sterk


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-07-2005 17:32 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 juli 2005 17:02 schreef Mister MetallicA het volgende:
als je nou een beetje beter mijn posts had gelezen, dat had je gelezen dat ik had gepost dat falling into infinity een geod album is omdat er punt een steengeode nummers op staan en het echt een album is in de Dream Theater styl


dat schreef je eerst ja. daarna liep je telkens te roepen dat FII een goed album is omdat DT dat zegt.
En dan nog, jij vind die nummers steengoed. een ander vind ze misschien weer verschrikkelijk. Een eigen mening is jouw goed recht, maar ook t mijne, en dat van iedereen. het wordt hier niet geappricieerd als je anderen jouw mening probeert op te dringen.

en als jij MIJN posts nou een beetje beter had gelezen, had je ook kunnen weten dat ik dat nou al de hele tijd probeer te zeggen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 17:34 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

quote:
Op 22 juli 2005 17:32 schreef watery black het volgende:
dat schreef je eerst ja. daarna liep je telkens te roepen dat FII een goed album is omdat DT dat zegt.
En dan nog, jij vind die nummers steengoed. een ander vind ze misschien weer verschrikkelijk. Een eigen mening is jouw goed recht, maar ook t mijne, en dat van iedereen. het wordt hier niet geappricieerd als je anderen jouw mening probeert op te dringen.

en als jij MIJN posts nou een beetje beter had gelezen, had je ook kunnen weten dat ik dat nou al de hele tijd probeer te zeggen.


Mijn excuses, je hebt volkomen gelijk(over het meningen gedeelte) maar toch qua Dream Theater syl is FII het beste album


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 22-07-2005 17:35 by Tormented soul Profiel van Tormented soul

quote:
Op 22 juli 2005 17:32 schreef Mister MetallicA het volgende:
Hehe, Lijkt me sterk


... zou je het nieteens willen downloaden? Of ben je te bekrompen?


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 17:39 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

Hij is al bezig


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 22-07-2005 17:41 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 22 juli 2005 17:34 schreef Mister MetallicA het volgende:
Mijn excuses, je hebt volkomen gelijk(over het meningen gedeelte) maar toch qua Dream Theater syl is FII het beste album


das mijn mening had je ff moeten typen!!



watery black
Usericon van watery black
Posted 22-07-2005 17:43 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 juli 2005 17:34 schreef Mister MetallicA het volgende:
Mijn excuses, je hebt volkomen gelijk(over het meningen gedeelte) maar toch qua Dream Theater syl is FII het beste album



vind jij


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-07-2005 17:43 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 22 juli 2005 17:41 schreef ratje het volgende:
das mijn mening had je ff moeten typen!!



"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 22-07-2005 21:52 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

quote:
Op 22 juli 2005 17:41 schreef ratje het volgende:
das mijn mening had je ff moeten typen!!


Das mijn mening


metal_fan13
Psychotic waltz - Opeth - Death - Adagio
Usericon van metal_fan13
Posted 24-07-2005 15:31 by metal_fan13 Profiel van metal_fan13http://www.zwaremetalen.com

quote:
Op 22 juli 2005 17:02 schreef Mister MetallicA het volgende:
als je nou een beetje beter mijn posts had gelezen, dat had je gelezen dat ik had gepost dat falling into infinity een geod album is omdat er punt een steengeode nummers op staan en het echt een album is in de Dream Theater styl


- onderbouw je argumenten
- dream theater heeft geen vaste stijl omdat elk album een weer heel ander geluid en stijl heeft


MIEREN IN DE GRASMAAIER MET ZANDJES


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 24-07-2005 19:44 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

als je goed luisterd hoor je in elk nummer weer een bepaalde lijn


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-07-2005 20:06 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

Elke song heeft een bepaalde lijn!!

Een kop en een staart, (intro, couplet, refrein, brugje, solo etc.)


Dus wees eens concreet over de DT songs!!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-07-2005 9:13 by altx Profiel van altx

quote:
Op 22 juli 2005 21:52 schreef Mister MetallicA het volgende:
Das mijn mening


En dát is een feit!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 25-07-2005 9:29 by Nimbus Profiel van Nimbus



Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-07-2005 9:50 by Vintersorg Profiel van Vintersorg

Wat vinden mensen eigenlijk van het falling into infinity album....? geintje

Mijn favo is Train of Thought, toch de wat hardere kant van DT. Heerlijke riffs, niet ouderwets en sterke zanglijnen, maar he! das vind ik dus he


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-07-2005 9:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 25 juli 2005 9:50 schreef Vintersorg het volgende:
Wat vinden mensen eigenlijk van het falling into infinity album....? geintje

Mijn favo is Train of Thought, toch de wat hardere kant van DT. Heerlijke riffs, niet ouderwets en sterke zanglijnen, maar he! das vind ik dus he


Mijn favoriete album blijft Metropolis pt 2: Scenes From A Memory. Die biedt de meeste afwisseling qua heavy en soft, qua zang en instrumentaal. En qua speelduur krijg je ook behoorlijk waar voor je geld (zonder dat er ook maar 1 opvuller te bespeuren is).

Alle andere albums bevatten stuk-voor-stuk wel een aantal goede nummers, maar ook een aantal mindere - naar mijn bescheiden mening.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 25-07-2005 13:19 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

Scenes from a Memorty is ook een erg goed en strak album, maar ik vind dat op Falling into Infinity ook alleen maar goede albums staan


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-07-2005 13:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

http://www.bartkaell.be/index2.php?entry=0&sound=mooi

=de nieuwste van dream theater



BTW, het enige echt goeie album vond ik dat met Surrounder er op, heb enkel kopie weleenswaar


signature


Mister MetallicA
Usericon van Mister MetallicA
Posted 25-07-2005 22:06 by Mister MetallicA Profiel van Mister MetallicA

Ik denk dat hun nivo toch iets hoger ligt


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen