IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dream Theater Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-12-2010 20:50 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Haha, en dan nu dit.

quote:
Yes, the rumours are true...sadly my time with Avenged Sevenfold has come to an end...

The band has decided to carry on into 2011 without me...I had a great time with them throughout 2010, but it was their choice to end the relationship at the end of 2010 as was always the initial plan....

I had an awesome time on stage with the guys every night and have so many cool memories from the experience with them...I am proud to always be part of the A7X family and history.

I also adore the A7X fans and totally appreciate the way they welcomed me aboard and were so loving and supportive during my time with the band...thank you!

As far as my future, I am excited by the endless musical possibilities that lie ahead of me...my love for music runs very deep and my taste is very broad and ecclectic which will give me the chance to explore many different things and collaborate with many great friends and artists I admire and respect...

Happy Holidaze to you all and c-ya in the New Year,
MP


Volgens mij was hij dit niet helemaal van plan, hehe.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-12-2010 21:01 by Staalman Profiel van Staalman

Volgens mij weet hij niet meer wat hij wil nu... Hoop niet dat hij nu gelijk terug gaat naar DT. Ben toch wel benieuwd wat een nieuwe drummer voor de muziek kan betekenen.

Ach, Transatlantic vaker op tour en in de studio en Neal die weer de studio ingaat en Mike nu mee kan nemen op tour.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-12-2010 22:31 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 16 december 2010 21:01 schreef Staalman het volgende:

Volgens mij weet hij niet meer wat hij wil nu... Hoop niet dat hij nu gelijk terug gaat naar DT. Ben toch wel benieuwd wat een nieuwe drummer voor de muziek kan betekenen.

Ach, Transatlantic vaker op tour en in de studio en Neal die weer de studio ingaat en Mike nu mee kan nemen op tour.

Als ik Mike z'n oorspronkelijke vertrek-statement en de transcriptie van het interview die eerder in dit topic gepost werd goed begrijp, is hij niet met Dream Theater gestopt omdat hij bij Avenged Sevenfold zit/zat, maar omdat wat het DT-hoofdstuk betreft bij hem de batterijen leeg waren en hij bij zijn andere bezigheden veel frisser en enthousiaster met muziek maken bezig kon zijn. Nu meteen naar DT terug zal dus wel niet gebeuren. We zullen wel zien.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-12-2010 22:41 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Ik heb dit drama maar voor de helft gehoord, maar volgens mij was het vertrek van portnoy redelijk definitief. Portnoy wilde een break van DT, maar DT gunde hem die niet (zei portnoy dacht ik) dus ging hij weg van DT. Toen later ging hij huilen dat hij het wel erg snel vond gaan dat DT al meteen drum try-outs hadden.

Teveel gebullshit naar mijn mening.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Aikara
Usericon van Aikara
Posted 20-12-2010 14:01 by Aikara Profiel van Aikara

Schijnbaar heeft hij inmiddels dus al wel bij DT aangeklopt om toch maar weer terug te komen. Als ik het goed heb staat dit in een interview in de nieuwste Aardschok.
Als de geruchten waar zijn dan heeft DT de deur redelijk dicht gegooid en gezegd dat een terugkeer (nu) geen optie is.

Jammer dat dit zo moet lopen...

[Dit bericht is gewijzigd door Aikara op 20-12-2010 14:02]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 20-12-2010 17:44 by Blueprint Profiel van Blueprint

Op zich wel begrijpelijk dat ze hem niet zomaar weer in de armen sluiten.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-12-2010 18:39 by Staalman Profiel van Staalman

MIKE PORTNOY: I Tried To Rejoin DREAM THEATER But Was Rebuffed - Dec. 20, 2010

Ex-DREAM THEATER drummer Mike Portnoy has revealed that he made a recent attempt to rejoin his former bandmates but was rebuffed by the group he formed and led for 25 years. Writing on his official forum, Portnoy states, "Just for the record, this is indeed true..

"Fairly recently, I reached out to the guys to try and make amends and offered to reconcile for the sake of having peace back in our lives… (plus I know how much it meant to a lot of the fans…)

"I figured it was still possible to try and save us, because they hadn't made any announcements yet or begun any public activity with another drummer… but sadly, they declined my offer (well, actually their lawyer did… they didn't even tell me themselves….)

"Sorry, gang, I honestly gave it my all…

"So now the fans on my Twitter and Facebook can please stop asking me to go back to DREAM THEATER… I tried, and the door is now shut… The ball is now in their court, not mine…

"I'm not crying or looking for mercy by posting this… I am merely trying to set the record straight as that is always the most important thing about my relationship with you guys… No BS, no spins, nothing to hide… and for better or for worse, I tell it like it is… I've also recently seen some people accuse my online activity of 'looking for attention or media coverage,' or 'looking for sympathy,' but it's honestly none of the above… I merely value having an open and active communication with my fans… Always have, always will… It is the cornerstone of everything I've done since day #1 with DREAM THEATER…

"This was posted here FOR YOU GUYS to know about... here on MY message board on MY website... If it ends up on Blabbermouth or wherever else, that is THEIR choice to spread, I did not request it or send out a 'press release'...

"Anyways, onward and upward...

"I've got a lot of great music and ideas waiting to come out of me and alot of exciting collaborations in the works....so goodbye 2010



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-12-2010 18:46 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 december 2010 17:44 schreef Blueprint het volgende:
Op zich wel begrijpelijk dat ze hem niet zomaar weer in de armen sluiten.


+1


Ik vind het een tikkeltje naïef van hem eerlijk gezegd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-12-2010 19:04 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Wat een kneus.


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-12-2010 21:21 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Dus toen hij zei dat zijn vertrek bij Dream Theater niet kwam omdat hij vast zou gaan drummen bij A7X loog hij, dat dacht hij namelijk dus wel. Hij zei ook, ik ga er nog vanuit dat ik eind 2010 misschien weg ben daar. En nu gaat hij dus weg, zoals hij dan zogenaamd had "verwacht", en wil hij ineens weer terug bij DT, juischt...

Ik heb grootste bewondering voor wat deze vent allemaal in zijn leven heeft klaargespeeld, maar dit vind ik toch even een wat donkere bladzijde, jammer!


Aikara
Usericon van Aikara
Posted 21-12-2010 7:41 by Aikara Profiel van Aikara

quote:
Op 20 december 2010 17:44 schreef Blueprint het volgende:
Op zich wel begrijpelijk dat ze hem niet zomaar weer in de armen sluiten.


Begrijp me goed, ik snap ook heel goed dat ze hem niet op deze manier terug laten komen. Als ze dat gedaan hadden was het vroeg of laat toch weer mis gelopen.
Vind het alleen jammer dat ze zich als een stel kleine kinderen opstellen. Waarbij ik vooral MP z'n 'werkwijze' in twijfel trek. Heb het altijd een toffe peer gevonden maar vind hem de laatste paar maanden een beetje kansloos (voor zover ik daar over kan oordelen).
Laat ze nu maar een paar jaar apart van elkaar platen maken om vervolgens weer samen te gaan werken...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-12-2010 8:44 by Staalman Profiel van Staalman

Idd, hij zit momenteel vol tegenstrijdigheden en komt een beetje desperaat over. Ik hoop oprecht dat hij zichzelf kan herpakken en niet weer door dit soort gedoe weer naar de fles grijpt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-12-2010 9:17 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Samengevat: machtsstrijd tussen MP en de Rest. De Rest heeft gewonnen, einde verhaal.

Daarnaast zet ik eigenlijk nooit meer een plaat van DT op voorbij Six Degress.



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-12-2010 9:21 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 21 december 2010 9:17 schreef chriz het volgende:
Samengevat: machtsstrijd tussen MP en de Rest. De Rest heeft gewonnen, einde verhaal.

Daarnaast zet ik eigenlijk nooit meer een plaat van DT op voorbij Six Degress.


Da's jammer, want Octavarium is voor mij hun beste na Scenes From A Memory..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 21-12-2010 9:26 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Op Black Clouds and Silver Linings staan anders ook nog een paar nummers die ik heel erg goed trek.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-12-2010 10:23 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Elk album heeft wel z'n charme na Six Degrees vind ik, lekker, balls through the walls bij Train of Thought, het sfeervolle Octavarium, het wat metalligere Systematic Chaos en Black Clouds, elk album heeft gewoon wat, in mijn mening.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-12-2010 10:38 by Staalman Profiel van Staalman

Ik zeg ook niet dat de rest "slecht" is.. alleen dat Octavarium na SFAM de betere is. Persoonlijk kan ik elke plaat hebben, tja fan-boy he. Maar wel is het zo dat ik Systematic Chaos een heel veilige plaat vond.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 21-12-2010 15:05 by Blueprint Profiel van Blueprint

Het kan nog tot een win-win situatie leiden. De rest moet nu bewijzen dat ze zonder Portnoy kunnen: een zwak DT album maken kunnen ze zich echt niet permitteren in deze situatie. Portnoy zelf kan nieuwe ervaringen opdoen en misschien wel heel geïnspireerde platen gaan maken, die niet teveel op DT lijken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2010 15:33 by spectre Profiel van spectre

Ik ga hem bellen denk ik, blast ie ook?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-12-2010 15:54 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Omgekeerd zou het zou wel humor zijn als ze hem vervangen voor een drumcomputer.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-12-2010 16:00 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 december 2010 15:54 schreef Mutilator het volgende:
Omgekeerd zou het zou wel humor zijn als ze hem vervangen voor een drumcomputer.


Da's pas echt Control-Human-Delete.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 21-12-2010 16:57 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

quote:
Op 21 december 2010 15:33 schreef spectre het volgende:
Ik ga hem bellen denk ik, blast ie ook?


Ja.

http://www.youtube.com/watch?v=K3TQgKRB-XE

Check 0:57, tr00 ass shit!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-12-2010 17:01 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 21 december 2010 16:57 schreef ColdheartMinor het volgende:

Ja.

http://www.youtube.com/watch?v=K3TQgKRB-XE

Check 0:57, tr00 ass shit!

Echte Carcass-blasts.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-12-2010 17:19 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-12-2010 14:08 by Daops Profiel van Daops

Erg jammer dit gedoe allemaal. Zoals ik het allemaal lees, heeft hij nooit weggewild bij DT, maar wenste alleen een break (haha, drumgrapje ), wat de rest niet wilde.

Logisch dat ze hem niet meteen 2 maanden later weer in de armen sluiten. Zoals hierboven gezegd, laat ze eerst maar eens een album zonder elkaar maken. De reunie is slechts een kwestie van tijd lijkt me.

Benieuwd wat er uit beide kampen voor muzikaals gaat komen. Portnoy blijft toch een van m'n grote muzikale helden, zeker niet alleen om z'n drumspel. Las op z'n twitter dat ie momenteel met Neal Morse 'Testimony 2' aan het opnemen is, in ieder geval al iets positiefs.

Ook benieuwd wie de nieuwe DT drummer is, mijn gok: Mike Mangini.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 23-12-2010 14:08]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen