IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dream Theater Vorige pagina | Volgende pagina
mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 11-11-2003 2:31 by mcoenen Profiel van mcoenenhttp://www.marcelcoenen.com

cummie: t is gewoon een mening, meer niet, dus: niet zeiken !!!



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-11-2003 5:38 by DaVinz Profiel van DaVinz

quote:
Op 10 november 2003 19:24 schreef Babylon het volgende:
Voor de officiele release waren er op het internet files "gelekt", maar die waren van een andere band.. Superior geloof ik.
Kortom, als je het probeert te downloaden heb je grote kans dat je helemaal geen Dream Theater te horen krijgt.




dat dacht ik al, maar dat dat de band superior was wist ik niet...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 11-11-2003 9:34 by Triple-Dan Profiel van Triple-Danhttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 11 november 2003 2:31 schreef mcoenen het volgende:
cummie: t is gewoon een mening, meer niet, dus: niet zeiken !!!



Ik zeik net zoveel en nutteloos als de rest hier.........


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 11-11-2003 11:58 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 10 november 2003 19:24 schreef Babylon het volgende:
Voor de officiele release waren er op het internet files "gelekt", maar die waren van een andere band.. Superior geloof ik.



Matige band dan, dat Superior. De echte DT cd klinkt gelukkig een stuk vertrouwder en heerst wederom de pannen van het dak!


no text supplied


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 11-11-2003 17:59 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

Na een paar luisterbeurten moet ik toegeven dat ik t best wel een stoere plaat vind eigenlijk!!!!!



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-11-2003 18:53 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb Train of thought nu al een aantal dagen in huis en ik vind het weer een heerlijke cd. Gewoon Dream theater, niks meer en zeker niks minder. De cd is inderdaad harder en bozer dan wat ik van DT gewend ben maar als je de teksten leest is dat niet meer dan logisch. De teksten gaan volgens mij over relegieuse conflicten en lijken daardoor geinspireerd te zijn door 11 september en Irak.

Ligt het trouwens aan mij of zingt Dave Mustain een stukje mee op het nummer This dying soul (nummer 2)? Als dat niet zo is dan doet James hem goed na.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 12-11-2003 21:19 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

Een heerlijke schijf weer!

Ik vind het allemaal wel iets toegankelijker klinken en mischien is het iets teveel doorgeborduurd op Six Degrees... maar niettemin toch weer klasse.

XnegX, Nee Dave doet niet mee, die stem hebben ze in de studio verdraaid in eerste instantie kozen ze voor een 'Mustane meets satan' vervorming maar daar hoor ik verder weinig van.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-11-2003 12:00 by DaVinz Profiel van DaVinz

Dave en Dream Theater lijkt me een goeie combinatie


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-11-2003 16:52 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

De nieuwe plaat van Dream Theater is te gek. Alleen voelde ie wat kaal aan bij een eerste beluistering. Nu, het is ook al van '97 geleden dat er nog eens een 'normaal' album verscheen van hen na die conceptplaat (geniaal), hun toch wel complexe vorige plaat (het titelnummer is briljant) en een hoop livedingen.
Sober is toch wel het woord dat ik met 'Train of Thoughts' zou verbinden.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 13-11-2003 16:53 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Ik moet ook mijn mening bijstellen, na wat meer (nog steeds oppervlakkige) luisterbeurten, groeit het album enorm



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-11-2003 19:44 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 12 november 2003 21:19 schreef No Nonsense het volgende:
Een heerlijke schijf weer!

Ik vind het allemaal wel iets toegankelijker klinken en mischien is het iets teveel doorgeborduurd op Six Degrees... maar niettemin toch weer klasse.

XnegX, Nee Dave doet niet mee, die stem hebben ze in de studio verdraaid in eerste instantie kozen ze voor een 'Mustane meets satan' vervorming maar daar hoor ik verder weinig van.


Het maffe van deze cd is dat het inderdaad toegankelijk klinkt. En dat terwijl je mindstens 3 grondige luisterbeurten nodig bent voordat het kwartje echt valt.

Ik kan me trouwens zo even niet herinneren hoe Satan klinkt maar Dave doen ze toch redelijk na


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-11-2003 1:11 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

vorig jaar eens gezien of het jaar daarvoor, die 2.5 uur durende show in de ahoy. geweldig was dat zeg! mischien dat ik deze keer wel weer ga, januari geloof ik he?



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-11-2003 12:51 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

je moet eens voor de gein op t JP forum gaan kijken, hoe ongelofelijk vaak de CD door sommige wordt afgezeken....



Daops
Usericon van Daops
Posted 14-11-2003 13:04 by Daops Profiel van Daops

Heb hem net een paar keer geluisterd. Vind hem waanzinnig! Het is inderdaad niet meer de oude DT, maar heb hier geen probleem mee. Ze hebben al nou eenmaal al een keer Images and Words gemaakt


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-11-2003 22:00 by ratje Profiel van ratjehttp://www.conradhultermans.com

*ik ben dat bonusmateriaal aan t bekijken*

heersend!!!!!!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-11-2003 22:05 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 november 2003 13:04 schreef Daops het volgende:
Heb hem net een paar keer geluisterd. Vind hem waanzinnig! Het is inderdaad niet meer de oude DT, maar heb hier geen probleem mee. Ze hebben al nou eenmaal al een keer Images and Words gemaakt


Ja, precies! Als een band zichzelf steeds blijft herhalen, is het niet goed. En als een band zichzelf ontwikkelt, is het weer niet goed...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-11-2003 12:59 by Staalman Profiel van Staalman

*kuch* Train Of Thought = is mijn plaat van het jaar *kuch*

*kuch* hij is echt geniaal en erg metal *kuch*



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 16-11-2003 13:30 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 16 november 2003 12:59 schreef Staalman het volgende:
*kuch* Train Of Thought = is mijn plaat van het jaar *kuch*

*kuch* hij is echt geniaal en erg metal *kuch*




oeh, klinkt goed! krijg hem morgen of over morgen binnen!!


I Find That I Am Not There...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-11-2003 14:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 14 november 2003 22:05 schreef altx het volgende:
Ja, precies! Als een band zichzelf steeds blijft herhalen, is het niet goed. En als een band zichzelf ontwikkelt, is het weer niet goed...


ja je kan je goed ontwikkelen en minder goed. Als je puur compositioneel bekijkt zijn ze behoorlijk achteruit gegaan. Zie alleen al het verschil in complexiteit van de nummers, drastisch slechter geworden. Er zijn niet echt meer solo's die noemenswaardig zijn, geen epische nummers zoals Metropolis pt1 en Learning To Live.

Nee als ik puur hiernaar kijk is het zeker beduident minder geworden en derhalve vind ik het daarom dus een zwakke plaat. Maarja, "opinions are like assholes, everyone's got one"

mijn 0.02 eurie


"This one is older than shit, heavier than time!"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-11-2003 9:43 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

heb hem net binnen..... Train Of Thought?

de eerste tonen klinken gaaf, lekker weer dream theater!

wel waar dat het geen IAW is maar wat the heck.... Dit klinkt gewoon GOED!!!


I Find That I Am Not There...


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 10:29 by campske666 Profiel van campske666

Deze morgen "Images and words" geluisterd in de auto. Had Dream Theater lang onder het stof laten liggen, maar ik moet zeggen dat ik ze nog altijd geweldig mooi vind klinken.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-12-2003 14:17 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 2 december 2003 10:29 schreef campske666 het volgende:
Deze morgen "Images and words" geluisterd in de auto. Had Dream Theater lang onder het stof laten liggen, maar ik moet zeggen dat ik ze nog altijd geweldig mooi vind klinken.


Ik val om van verbazing, en dat van een kerel waarvan ik dacht dat die alleen maar naar berenvellen-power-metal luisterde....

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 02-12-2003 14:17]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 02-12-2003 14:44 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

18 Januari in de Ahoy, nog mensen die gaan?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-12-2003 14:46 by Staalman Profiel van Staalman

En of ik er ben... heb de kaarten al twee maanden in huis. Kan haast niet wachten, vandaar dat ik maar even naar Tilburg ben geweest voor het concert van Neal Morse, zodat ik alvast even Mike Portnoy kon zien goochelen met zijn stokken


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 14:51 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 2 december 2003 14:17 schreef Staalman het volgende:
Ik val om van verbazing, en dat van een kerel waarvan ik dacht dat die alleen maar naar berenvellen-power-metal luisterde....


Ik luister ook wel eens andere dingen hoor


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen