IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Depeche Mode Volgende pagina
skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-11-2002 17:30 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Wat een heerlijk goede band blijft dat toch.
En Dave Gahan blijft very sexy natuurlijk

Wie deelt nog meer deze mening?


PS: ik baal d'r van dat ik hun concert vorig jaar gemist heb in Belgie


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 17-11-2002 17:36 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik ken er niet zoveel van maar mijn broer is er helemaal gek van.
Misschien is dat wel de reden dat ik er niet naar luister.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-11-2002 19:39 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nu en dan durf ik ze wel eens draaien,vooral
'Enjoy the silence' en 'Walking in my shoes'vind ik heerlijke nummers.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-11-2002 19:43 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 08-08-2005 20:58]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-11-2002 22:27 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind ze ook erg fijn eens in de zoveel tijd!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-11-2002 22:36 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

pfff, nou ja, zeg. dat " i just can't get enough" liedje vink toch niet veel aan, hoor. beetje synthgepiel. en dat latere heroine verslaafd zijn van die zanger tsja.

maar goed, ieder z'n meug


Oud Vuil.


Megalodon
Usericon van Megalodon
Posted 17-11-2002 22:53 by Megalodon Wijzig reactieProfiel van MegalodonQuote dit berichthttp://www.mangled.nl

quote:
Op 17 november 2002 22:36 schreef webblaster wim het volgende:
pfff, nou ja, zeg. dat " i just can't get enough" liedje vink toch niet veel aan, hoor. beetje synthgepiel. en dat latere heroine verslaafd zijn van die zanger tsja.

maar goed, ieder z'n meug

Dat was hun eerste liedje wat ze uitbrachten en daar hebben ze later veel spijt van gehad want het meeste werk van daarna is geweldig!!!


......Evilterrestrial..................................


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-11-2002 0:17 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Depeche Mode doen heerschen!

*I'm you're personal....Jesus*


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-11-2002 1:06 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Depeche Mode is goed, heel goed, hou vooral van Enjoy the Silence, Personal Jesus, I just can't get enough, Try Walking in my Shoes, Everything counts in large amounts, Blasphemous Rumours.

Goeie band


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-11-2002 9:49 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

De dubbel verzamelaar is erg lekker weg luisteren.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-11-2002 13:38 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Een fijne band idd., ook al is IJCGE een enorm sucknummer.

Wat ik vooral erg sterk vind aan DM is hoe ze een prettige soort melancholiek weten over te brengen. Daar kan menig quasi-depri gothic bandje van tegenwoordig een punt aan zuigen.


Touché, pussycat!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 18-11-2002 18:43 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

http://www.angelfire.com/my/Depeche/davepics.html

sorry, kon het niet laten

edit: kan nergens foto's uploaden, dan maar zo , en by the way...dit is niet mijn site

[Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 18-11-2002 19:09]


Angel
There is no truce with the furies
Usericon van Angel
Posted 18-11-2002 19:22 by Angel Wijzig reactieProfiel van AngelQuote dit bericht

DM is geweldig! Enjoy the silence en Only when I lose myself vind ik erg mooi. De sfeer vooral. Past erg goed in de herfst


To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 19-11-2002 22:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

vandaag Enjoy the Silence op radio3 gehoord, mooi nummer, maar 't deed me wel voor de zoveelste keer aan the cure denken.


Oud Vuil.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-11-2002 10:22 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Yeah, the Cure!


Touché, pussycat!


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 20-11-2002 11:48 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 22:46 schreef webblaster wim het volgende:
vandaag Enjoy the Silence op radio3 gehoord, mooi nummer, maar 't deed me wel voor de zoveelste keer aan the cure denken.


Hm ik hoor de vergelijking toch niet echt...


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 20-11-2002 11:50 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 22:46 schreef webblaster wim het volgende:
vandaag Enjoy the Silence op radio3 gehoord, mooi nummer, maar 't deed me wel voor de zoveelste keer aan the cure denken.


Hm ik hoor de vergelijking toch niet echt...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-11-2002 11:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2002 22:46 schreef webblaster wim het volgende:
vandaag Enjoy the Silence op radio3 gehoord, mooi nummer

Het is gewoon hun beste nummer


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 20-11-2002 17:15 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

vind het niks


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2004 10:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Mijn fascinatie met muziek is ergens rond mijn 9e levensjaar begonnen met acts zoals Depeche Mode, The Cure, Led Zeppelin (via mijn pa), Rolling Stones (idem) en Black Sabbath (idem). Blijkbaar vond ik toen net als nu een zeer breed spectrum aan muziek interessant. Depeche Mode is altijd een van 'mijn' bandjes geweest.

Ik vind dat ze ongeevenaard zijn in het neerzetten van serieuze, muzikaal interessante en bovenal gevarieerde popsongs. Zelf vind ik dat de heren drie duidelijke periodes hebben:

Eerste 2 platen: "Speak & Spell" "A Broken Frame". Die zijn heel blij en electropoppy.

Platen 3-6: "Construction Time Again", "Some Great Reward", "Black Celebration", "Music For The Masses". Deze zijn heel donker van toon en hebben doorgaans een zer teneergeslagen sfeertje die op BC en MFTM op zijn hoogtepunt is en waar menig metal act een puntje aan kan zuigen.

Platen 7-tot nu: "Violator", "Songs Of Faith And Devotion", "Ultra". (Exciter ken ik niet). Deze zijn vrij serieus van toon maar de echt donkere sferen worden overgeslagen.

Ik blijf het een heerschband vinden. CTA, BC en MFTM zijn veruit mijn favorieten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-10-2004 23:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 november 2002 11:48 schreef skitzoid kitten het volgende:
Hm ik hoor de vergelijking toch niet echt...


Dat gitaarloopje. Diediewdiew Diediewdiew etc.

Die in de nieuwe versie, ja er is een remix-achtig iets uit op single, 2004 versie van henzelf, is vervangen door een synth.

Waarom?

Zinloze versie!


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-10-2004 23:10 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Schrok je wakker.


Bazzio Attacks!!!


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 28-10-2004 23:26 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2004 23:07 schreef webblaster wim het volgende:
Dat gitaarloopje. Diediewdiew Diediewdiew etc.

Die in de nieuwe versie, ja er is een remix-achtig iets uit op single, 2004 versie van henzelf, is vervangen door een synth.

Waarom?

Zinloze versie!

en een andere remix, gedaan door een knakker van Linkin Park, is net een steviger gitaar-versie. Staat vast op die zelfde single.

Depeche Mode, kampioen van de remixes ...


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-10-2004 23:29 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 oktober 2004 23:26 schreef X-Act het volgende:
en een andere remix, gedaan door een knakker van Linkin Park, is net een steviger gitaar-versie. Staat vast op die zelfde single.

Depeche Mode, kampioen van de remixes ...


Ik denk, dat ik die vesie bedoel. Er zitten idd stevige slaggitaren onder het refrein.

Alleen dat speciefieke rideltje wat ik bedoel, was een gitaar en is nu een synth.

Tenminste, dat maak ik er van, maar ik heb het nieuwe nummer alleen maar een paar keer op de radio gehoord.



Oud Vuil.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-10-2004 10:21 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik heb alleen Black Celebration en op z'n tijd kan ik die best waarderen.
Echt veel behoefte in nog meer van Depeche Mode heb ik eigenlijk niet.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 29-10-2004 11:10 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Ken ze niet zo goed, maar nummers als "Personal Jesus", "Enjoy the Silence", en "I Feel You" vind ik erg mooi


"Obras son amores y no buenas razones"


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen