IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Depeche Mode Vorige pagina | Volgende pagina
ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 29-10-2004 23:10 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

Enjoy the silence kan ik niet vaak genoeg horen


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-10-2004 12:25 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Da's idd heel erg mooi...

Maar ook aanraders vind ik'Walking in my footsteps' en 'See you'

Om wel te zwijgen over wat Mr. Manson met
' Personal Jesus'heeft uitgestoken...enkel de vid rulet,het origineel is veel beter!


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 30-10-2004 20:14 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Welk nummer is dat waar je hem hoort zingen iets van "ooooh girl" en voor de rest hoor je alleen maar een cello en wat strijkers in het nummer.

Ik heb dat recent ergens gehoord en vond ik geweldig echter geen idee hoe dat nummer heet, iemand ?



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 30-10-2004 20:18 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 29 oktober 2004 23:10 schreef ILOVEMETAL het volgende:
Enjoy the silence kan ik niet vaak genoeg horen


Ook die nieuwe heavy versie is schitterend!!



el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 30-10-2004 21:33 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

Goh, dit is echt een openbaring, depeche mode op een metal site.
Vind ze al jaren ontzettend goed. Ze zijn gedurende al die tijd alleen maar gegroeid. Even een tip voor filmliefhebbers: ga naar de film Gegen die Wand, buiten het feit dat het een geniale film is met acteerprestaties waar alle bekende hollywoodacteurs een puntje aan kunnen zuigen,wordt er bij een scene gebruik gemaakt van het nummer I Feel You, KIPPEVEL!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-10-2004 21:49 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ze zijn zeker goed!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Convoid
Usericon van Convoid
Posted 31-10-2004 9:25 by Convoid Wijzig reactieProfiel van ConvoidQuote dit bericht

MCoenen : Je bedoelt onwaarschijnlijk One Caress, die staat op Songs of Faith and Devoition.
"Oh girl, Lead me into your darkness
When this world is trying it’s hardest
To leave me unimpressed Just one caress
From you and I’m blessed"

http://znakomstva.capellan.ru/mp3/Depeche%20Mode%20-%20One_caress.mp3


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 02-11-2004 8:57 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

YEP dit is m

Thanks !



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 18:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

morgen maar ff langs de ticketservice (VVV) die website is klote, kan geen kaarten bestellen, maar dat het uitverkocht is staat er ookniet.

(eind maart, Ahoy, 39 euro)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-08-2005 18:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 22:36 schreef webblaster wim het volgende:
pfff, nou ja, zeg. dat " i just can't get enough" liedje vink toch niet veel aan, hoor. beetje synthgepiel. en dat latere heroine verslaafd zijn van die zanger tsja.

maar goed, ieder z'n meug

Dit nummer staat dan ook niet op hun best off


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-08-2005 18:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 oktober 2004 20:18 schreef ratje het volgende:
Ook die nieuwe heavy versie is schitterend!!


idd

nooit echt op deze band gelet maar sinds ik er wat meer van heb gehoord is het idd een leuk bandje.


Je moeder.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 12:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Uitverkocht!!!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-08-2005 14:40 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

DM in Nederland?


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 14:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja uitverkocht dus....


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 09-08-2005 15:00 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

en ik ga erheen met mijn freundin, twee arena plaatsen !


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 09-08-2005 15:11 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 14:56 schreef ghoulliette het volgende:
ja uitverkocht dus....


Das mooi kut dan... Depeche Mode... Geniale band, hele mooie platen. Typisch zo'n band met wiens hitjes ik in de jaren '80 ben opgegroeid. Ben vooral fan van het recentere werk (alles vanaf Violator). Klinkt erg donker.


We don't take it, we just fake it...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 16:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 15:00 schreef TekNoir het volgende:
en ik ga erheen met mijn freundin, twee arena plaatsen !

weet jij wanneer de voorverkoop begonnen was?


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 09-08-2005 20:15 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Ahh fuck, ik wist helemaal niet dat ze kwamen

*baal*


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 09-08-2005 20:32 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2005 16:14 schreef ghoulliette het volgende:
weet jij wanneer de voorverkoop begonnen was?



17 juni, en ik geloof in twee dagen uitverkocht. en dat is echt raar want de laatste tour dat ze naar NL kwamen, wilde er niemand heen en raakte men de kaartjes aan de straatstenen niet kwijt.

80's hype, re-releases, new wave en synthpop zijn helemaal terug.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-08-2005 20:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hm... was dus wel al een tijdje, dat scheelt dan weer.

In Antwerpen ook een concert zag ik, en in Duitsland een heleboel!

Nouja, snel rijlessen nemen en hopen dat er tegen die tijd nog kaarten zijn

Weet iemand of er een kans bestaat dat ze een extra show in NL doen nu het zo snel uitverkocht was?


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-08-2005 22:27 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Maarem, was de zanger niet vertrokken?


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-08-2005 12:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan is hij iig weer terug


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-08-2005 21:36 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht



Touché, pussycat!


TekNoir
Usericon van TekNoir
Posted 11-08-2005 11:50 by TekNoir Wijzig reactieProfiel van TekNoirQuote dit bericht

1. de zanger is nooit weggeweest.
2. als het concert in Nl is uitverkocht, dan is die in BEL en de vele concerten in DLD zeker uitverkocht, want daar zitten de meeste fans.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-08-2005 11:59 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2005 11:50 schreef TekNoir het volgende:
1. de zanger is nooit weggeweest.

Goh, ik heb een poosje terug op één van de muziekzenders een nieuwsitem gezien waarin hij zijn vertrek aankondigde.


Touché, pussycat!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen