IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Depeche Mode Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2009 16:41 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 16:26 schreef Argus het volgende:
Tja, dat is vast heel grappig.
Voor jou dan.

Nee.
Maar die ene keer dat ik naar Pinkpop ben geweest was het best gezellig. Als je van tevoren al de instelling hebt dat je je gaat ergeren aan "het Pinkpoppubliek", als er al zoiets bestaat, wordt dat gegarandeerd een self fulfilling prophecy.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2009 17:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 16:41 schreef bastianus het volgende:
Nee.
Maar die ene keer dat ik naar Pinkpop ben geweest was het best gezellig. Als je van tevoren al de instelling hebt dat je je gaat ergeren aan "het Pinkpoppubliek", als er al zoiets bestaat, wordt dat gegarandeerd een self fulfilling prophecy.

+1 op volledig verhaal.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2009 17:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ontopic: Zo maar weer eens die singles-collectie 86-98 draaien. Blijft mooi, nummers als Personal Jesus, Enjoy the silence en vooral Barrel of a gun.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-04-2009 17:54 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 16:41 schreef bastianus het volgende:
Nee.
Maar die ene keer dat ik naar Pinkpop ben geweest was het best gezellig. Als je van tevoren al de instelling hebt dat je je gaat ergeren aan "het Pinkpoppubliek", als er al zoiets bestaat, wordt dat gegarandeerd een self fulfilling prophecy.


Het gaat ook niet direct over mij maar over derden.
Maar als jij je er mee wilt bemoeien omdat je denkt het beter te weten. Ga je gang knul.

@Zelthor: Muil houden


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 23-04-2009 17:58 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Mijn favoriete DM album blijft Songs of Faith and Devotion, een prachtig donker album.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-04-2009 18:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 17:54 schreef Argus het volgende:
Het gaat ook niet direct over mij maar over derden.
Maar als jij je er mee wilt bemoeien omdat je denkt het beter te weten. Ga je gang knul.



Ik bemoei me nergens mee. Ik wil alleen als derde wat tegenwicht geven aan de overwegend negatieve houding t.o.v. Pinkpop en het publiek daar. En je aanraden om blanco en open-minded (hetgeen natuurlijk doorgaans wel wat vraagt van een conservatief denker) het festival en publiek een kans te geven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-04-2009 19:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 17:54 schreef Argus het volgende:
@Zelthor: Muil houden



+wat bastianus zei.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-04-2009 19:47 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2009 17:54 schreef Argus het volgende:
knul.




:')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-04-2009 9:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gaaf hoor, Argus weer terug op ZM. Heiden en Mental nog en we zijn weer kompleet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-04-2009 11:17 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Schatten, ik ben nooit weg geweest.
En ik conservatief?

Jullie zijn zeker weer lekker aan de pilletjes geweest neem ik aan?

@Zelthor: wat was er precies niet duidelijk?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2009 11:18 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 11:17 schreef Argus het volgende:
@Zelthor: wat was er precies niet duidelijk?

:')


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-04-2009 11:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 11:17 schreef Argus het volgende:
Schatten, ik ben nooit weg geweest.
En ik conservatief?

Jullie zijn zeker weer lekker aan de pilletjes geweest neem ik aan?

@Zelthor: wat was er precies niet duidelijk?

Ik heb geen pilletjes nodig, ik ben geschift genoeg van mezelf. "Conservatief" bedoelde ik in de zin van aan het oude willen vasthouden, niet openstaan voor nieuwe ervaringen. Zoals b.v. een festival waar niet het doorsnee metalpubliek of in ieder geval het slag volk waar je aan gewend bent komt. (En natuurlijk tikte ik het ook om te kijken of je zou happen op enige milde opruierij mijnerzijds.)

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 24-04-2009 11:32]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2009 11:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hij hapt als een malle, zoveel is wel duidelijk. Vermaekcelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-04-2009 11:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Even ter zake, goede plaat die laatste, ik ga denk ik de discografie omgekeerd terugluisteren want ik ken niet veel van hun latere werk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-04-2009 15:12 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 11:31 schreef bastianus het volgende:
Ik heb geen pilletjes nodig, ik ben geschift genoeg van mezelf. "Conservatief" bedoelde ik in de zin van aan het oude willen vasthouden, niet openstaan voor nieuwe ervaringen. Zoals b.v. een festival waar niet het doorsnee metalpubliek of in ieder geval het slag volk waar je aan gewend bent komt. (En natuurlijk tikte ik het ook om te kijken of je zou happen op enige milde opruierij mijnerzijds.)



Hmm dat is waarom ik ieder jaar afreis naar een ander internationaal festival. Nee je hebt duidelijk alles van me door Ik vraag me ook af waar jij denkt dat ik gewend aan ben

Je hebt overigens wel in je voordeel dat je nog een redelijk coherente volzin weet te maken.
Zweltor geeft maar weer eens aan hoe triest het is met het Nederlandse WO stelsel tegenwoordig...

Anyway. Heeft iemand zicht op hoe men tegenwoordig de nummers uit de verschillend tijdperken speelt? Zijn we helemaal instrumenteel, helemaal keyboard, mix, pakken ze wat ze hadden toen ze een bepaalde plaat maakten?
Ik kan alles van DM goed waarderen (al is het oudere spul toch altijd vanwege nostalgie leuker) maar over het algemeen vind ik het ronduit ruk als een band met een nieuwe methode een oud nummer speelt.

*denkt met pijn in het hart aan de eerste keer as I die van een band die opeens vond dat oude nummers ook wel in de nieuwe zangstijl konden *


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-04-2009 15:14 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

op rock am ring een paar jaar terug speelde ze de nummers gewoon als op de plaat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-04-2009 15:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:12 schreef Argus het volgende:
Heeft iemand zicht op hoe men tegenwoordig de nummers uit de verschillend tijdperken speelt?


Je kon er op wachten.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-04-2009 15:39 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:14 schreef ghoulliette het volgende:
op rock am ring een paar jaar terug speelde ze de nummers gewoon als op de plaat.


Dat zou dan weer een pluspunt zijn.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-04-2009 16:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:12 schreef Argus het volgende:
Hmm dat is waarom ik ieder jaar afreis naar een ander internationaal festival. Nee je hebt duidelijk alles van me door Ik vraag me ook af waar jij denkt dat ik gewend aan ben

Ok duidelijk. Vanwaar dan toch je aversie tegen iets abstracts als "het Pinkpoppubliek"? Heeft het wellicht een elitaire achtergrond, jij als doorgewinterde festivalganger houdt niet zo van "het klootjesvolk" dat maar één keer per jaar een festival doet? De mening van bekenden is doorslaggevend voor jouw mening over een festival?
quote:


Ik kan alles van DM goed waarderen (al is het oudere spul toch altijd vanwege nostalgie leuker) maar over het algemeen vind ik het ronduit ruk als een band met een nieuwe methode een oud nummer speelt.

*denkt met pijn in het hart aan de eerste keer as I die van een band die opeens vond dat oude nummers ook wel in de nieuwe zangstijl konden *

Da's dan wel weer vrij conservatief. Net als de webnaam "Argus" trouwens (nieuwe zaken met argusogen bekijken) en je veronderstelling dat het lot is geweven door wezens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-04-2009 16:16 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:12 schreef Argus het volgende:

Zweltor geeft maar weer eens aan hoe triest het is met het Nederlandse WO stelsel tegenwoordig...






Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 24-04-2009 16:17 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Argus is gewoon nog zoekende, laat hem nou maar.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2009 17:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:12 schreef Argus het volgende:
Zweltor geeft maar weer eens aan hoe triest het is met het Nederlandse WO stelsel tegenwoordig...

:')

+ wat Gemene Lepel zei.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-04-2009 17:34]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-04-2009 11:03 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 16:04 schreef bastianus het volgende:
Ok duidelijk. Vanwaar dan toch je aversie tegen iets abstracts als "het Pinkpoppubliek"? Heeft het wellicht een elitaire achtergrond, jij als doorgewinterde festivalganger houdt niet zo van "het klootjesvolk" dat maar één keer per jaar een festival doet? De mening van bekenden is doorslaggevend voor jouw mening over een festival?

Da's dan wel weer vrij conservatief. Net als de webnaam "Argus" trouwens (nieuwe zaken met argusogen bekijken) en je veronderstelling dat het lot is geweven door wezens.


Die mening heb ik niet. Ik zie mezelf ook absoluut niet als festivalganger pur sang.

Helaas voor je komt mijn nick daar niet vandaan

Try again.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 25-04-2009 11:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 15:12 schreef Argus het volgende:
Hmm dat is waarom ik ieder jaar afreis naar een ander internationaal festival. Nee je hebt duidelijk alles van me door Ik vraag me ook af waar jij denkt dat ik gewend aan ben

Je hebt overigens wel in je voordeel dat je nog een redelijk coherente volzin weet te maken.
Zweltor geeft maar weer eens aan hoe triest het is met het Nederlandse WO stelsel tegenwoordig...

Anyway. Heeft iemand zicht op hoe men tegenwoordig de nummers uit de verschillend tijdperken speelt? Zijn we helemaal instrumenteel, helemaal keyboard, mix, pakken ze wat ze hadden toen ze een bepaalde plaat maakten?
Ik kan alles van DM goed waarderen (al is het oudere spul toch altijd vanwege nostalgie leuker) maar over het algemeen vind ik het ronduit ruk als een band met een nieuwe methode een oud nummer speelt.

*denkt met pijn in het hart aan de eerste keer as I die van een band die opeens vond dat oude nummers ook wel in de nieuwe zangstijl konden *


Gewoon ff op you tube kiek'n daar taat veel resente live spul van DM op en dat doet mij naar pinkpop verlangen.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2009 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2009 11:58 schreef nark het volgende:
Gewoon ff op you tube kiek'n daar taat veel resente live spul van DM op en dat doet mij naar pinkpop verlangen.




signature


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen