IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Depeche Mode Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-04-2009 20:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2009 11:03 schreef Argus het volgende:
Die mening heb ik niet. Ik zie mezelf ook absoluut niet als festivalganger pur sang.

Helaas voor je komt mijn nick daar niet vandaan

Try again.

Dan weet ik het ook niet meer hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-04-2009 20:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Sounds of the Universe is gekocht, maar waar ik ontzettend van baal is dat mijn favoriete track (Come Back.. ) er in een totaal andere versie opstaat. Zanglijnen komen nog redelijk overeen maar de instrumentatie is totaal anders. Mooi balen dus, hoewel de andere versie ook goed is vind ik de versie zoals ik hem kende van mijn download stukken vetter.

Ik kan er niks over vinden op de Wiki van SotU


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-04-2009 22:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nog een reden om niet te downloaden!

Ik vind em best lekker, maar hij had iets meer pit mogen hebben. Meer richting zijn voorganger. Maar de sublieme sound maakt een hoop goed.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2009 9:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind het eerder een reden om wel te downloaden. Nu heb ik 2 versies


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 29-04-2009 16:28 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Goede plaat die nieuwe, maar toch vind ik zijn voorganger, Playing the Angel, beter.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 29-05-2009 15:34 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Pinkpop gaat dus niet door. Tour wordt 8 juni hervat.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-05-2009 23:00 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

hoor het ook net.. gaaf ga je daarvoor naar pinkpop, komen ze niet...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

En lassen ze daarom het hele festival af?


*zucht*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2009 23:21 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2009 23:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
En lassen ze daarom het hele festival af?


*zucht*

Zijn de podiumstellages nog niet aan elkaar bevestigd dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

*dubbelzucht*


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-05-2009 23:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2009 23:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
En lassen ze daarom het hele festival af?


*zucht*


Geen idee. Wat lees jij dan?



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 mei 2009 15:34 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Pinkpop gaat dus niet door.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2009 23:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De poster voor jouw vorige post tikte "Pinkpop gaat niet door".
*zucht*


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-05-2009 23:36 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2009 23:35 schreef De Tegenpartij het volgende:



Ah ok.
Laat het hietmee duidelijk zijn dat ik niet de berichten boven mij lees


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2009 23:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Tikt de Tegenpartij nog hetzelfde ook.
*dubbelzucht*


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:36 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Duidelijk, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 mei 2009 23:36 schreef bastianus het volgende:
Tikt de Tegenpartij nog hetzelfde ook.
*dubbelzucht*


Maar in feite ben ik natuurlijk wel tegen het feit dat pinkpop niet doorgaat, laat dat duidelijk zijn.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2009 23:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Hmm, ik wacht wel tot Bruce een keer terugkomt zonder festival. Om nou naar die jankmuziek van b.v. een Placebo vrijwillig te gaan luisteren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Die zijn nou toch de headliner? Lekker vroeg naar huis!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-05-2009 23:44 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De rest van de bands vind ik ook voor om thuis te blijven. Niet bepaald een gewaagde programmering. En om nu een duur kaartje te kopen om thuis te blijven. Aan de andere kant, dan hoef ik natuurlijk niet al die nare muziek te horen. Maar goed, dat kan zonder kaartje ook.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-05-2009 23:46 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Pfff nee placebo hoeft voor mij ook niet.
Ik begreep van mevr. Argus dat de namen Prodigy en Oasis de ronde doen als vervanger....
In geval 1 is Argus nog redelijk blij. ik geval 2 gaan we wel lekker vreten ergens.

Ik zou de Boss ook graag zonder festival zien maar met de mojo way of selling tickets zie ik de kansen dat dat gaat lukken gewoon TE klein in. Zelfs al komen ze in een grote zaal.
(en als dat de arena is boycot ik ook al weer)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 mei 2009 23:46 schreef Argus het volgende:
Pfff nee placebo hoeft voor mij ook niet.
Ik begreep van mevr. Argus dat de namen Prodigy en Oasis de ronde doen als vervanger....



Ja, dat zei die ouwe knakker bij chiel op 3fm, maar dat was nogal voorbarig.

Ach, ik ga ook liever naar een "normaal" concert van een band, die festival's, liever niet.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-05-2009 23:48]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-05-2009 23:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ach ja. Ik pik in limbabwe ook mijn hamertje op.
Ik kan altijd nog gewoon random mensjes in elkaar hakken. Daar heb ik ook wel weer een paar tientjes voor over


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2009 23:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een paar???


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-05-2009 11:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zozo, dus Krezip ipv Depeche Mode.... LOL


Boeiender


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen