IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : MSN contact personenlijst probleem Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-12-2003 4:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Heet MSN een time out functie of zo? Ik wordt gewoon automatisch afgemeld na een tijdje


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-12-2003 11:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Geen idee, ik heb er ook last van, pas nadat ik de nieuwe versie ging draaien trouwens, wel vreemd dat je dan weer automatisch ingelogged wordt


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 12:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 4:25 schreef Mutilator het volgende:
Heet MSN een time out functie of zo? Ik wordt gewoon automatisch afgemeld na een tijdje


Volgens mij verliest-ie gewoon om onverklaarbare redenen de verbinding met de MSN-server...

Ik gebruik zelf ook geen MSN meer (wat een brak programma was 't zeg...). Nee, ik gebruik al een aantal weken Trillian en ben daar zeer over te spreken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 25-12-2003 15:20 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

ik heb eveneens trillian maat hoe verander je daar je oude msn naam mee?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 15:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 15:20 schreef VodeVilicious het volgende:
ik heb eveneens trillian maat hoe verander je daar je oude msn naam mee?


Je screen-name bedoel je?

Het was ff zoeken, maar als je Trillian opent, staan rechtsonderin de 5 ikoontjes die achtereenvolgens AIM, ICQ, IRC, MSN en Yahoo voorstellen. Als je nu rechts-klikt op MSN, de blauwe dus, en in het menu vervolgens "Set Display Name" kiest, dan kun je je screen-name veranderen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 25-12-2003 15:40 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

bedankt!

*weg met die rotnaam*


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 25-12-2003 15:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 15:40 schreef VodeVilicious het volgende:
bedankt!

*weg met die rotnaam*




Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-12-2003 16:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 12:16 schreef altx het volgende:
Volgens mij verliest-ie gewoon om onverklaarbare redenen de verbinding met de MSN-server...

Ik gebruik zelf ook geen MSN meer (wat een brak programma was 't zeg...). Nee, ik gebruik al een aantal weken Trillian en ben daar zeer over te spreken.
Bij mij was het altijd Trillian dat liep te kloten...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 25-12-2003 17:38 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2003 4:25 schreef Mutilator het volgende:
Heet MSN een time out functie of zo? Ik wordt gewoon automatisch afgemeld na een tijdje

Dat gebeurt met iedereen die 24/7 ingelogd is denk ik.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-12-2003 17:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

die van mij zet me wel eens automatisch op online als ik op away sta...dat is nog veel irritanter...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-12-2003 17:50]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 25-12-2003 20:36 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Ik kan meestal ongeveer 5 seconden online blijven, leuk hé


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2004 12:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Probleem met MSN Groups, kan me niet aanmelden en kan geen foto's meer toevoegen. Al een paar weken niet, weet iemand hoe dat komt?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2004 12:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

nee, onze werkt prima.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2004 13:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hmpf.
ik kan er wel opkomen en alles bekijken.. snap er niets van


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-08-2006 23:44 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Krijgen er op dit moment meer mensen de melding: Kan Msn Messenger niet aanmelden omdat de server niet beschikbaar is?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 24-08-2006 23:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 24 augustus 2006 23:44 schreef 6sic6 het volgende:
Krijgen er op dit moment meer mensen de melding: Kan Msn Messenger niet aanmelden omdat de server niet beschikbaar is?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/283 ?
Had net nog geen probelemen.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 24-08-2006 23:53 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2006 23:45 schreef zillah-morte het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/283 ?
Had net nog geen probelemen.

Hmm ik kom er nog steeds niet op, zelfs niet op e-messenger
Edit: Ben nu wel online

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-08-2006 0:05]


Cowgirl From Hell
Sell your Soul for Rock 'n Roll
Usericon van Cowgirl From Hell
Posted 25-08-2006 10:19 by Cowgirl From Hell Wijzig reactieProfiel van Cowgirl From HellQuote dit bericht

Ja wat dat betreft zuigt msn ook maar. Ik heb een aantal maandjes geleden skype ontdekt en dat werkt echt prima


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 30-09-2006 19:59 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Ik kan nu niet inloggen op msn omdat je mn contactenlijst niet beschikbaar is of op aleen lezen staat, wat vreemd is omdat die tegenwoordig niet eens meer op je pc staat maar op hotmail. Iemand ervaring met dit probleem? en het oplossen ervan?


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-09-2006 20:27 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ja, over een paar minuutjes weer proberen, zelf ook wel eens last van gehad


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen