IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 10/01/2003 Enthroned - Primordial - Rotting Christ Vorige pagina | Volgende pagina
AgonY
Usericon van AgonY
Posted 03-01-2003 20:08 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2003 13:43 schreef Shun Sacer het volgende:

Mundo:
- Unchained Wolf
- Ineluki
- Gunman
- Ice Queen




Hmmm... braaf zijn hé icequeen


Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 03-01-2003 20:30 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

wheeeeeeeeeeh
ik ben ziek en nu kan ik niet naar het concert. *snif*

Iets teveel gefeest de afgelopen 2 weken.


Asmodahn
Usericon van Asmodahn
Posted 03-01-2003 20:39 by Asmodahn Wijzig reactieProfiel van AsmodahnQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2003 16:21 schreef wladimir het volgende:
maar ik moet vroeg naar bed. .
En de laatste bus vertrekt vroeg.


Dan slaap je maar niet en ga je lekker lopen


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-01-2003 23:57 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 20:39 schreef Asmodahn het volgende:
Dan slaap je maar niet en ga je lekker lopen



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-01-2003 1:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Het was cool!!!


voor iedereen die ik heb gezien!


Zenial


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-01-2003 1:49 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Wraaaaaagh, Enthroned heerscht

Rotting Christ zuigt, want ze willen geen oude nummers spelen (op die 2 of 3 na dan) en Primordial was ook gaaf

Perditor kwam ik bij het laatste nummer binnen, dus...

Maar het was een goed avondje, veel bier enzo


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-01-2003 1:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heh ik vond Entroned nie zo boeiend eigenlijk. En die gasten komen toch uit nederland? Waarom kondigen ze de nummers dan in het engels aan?


Zenial


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 04-01-2003 1:55 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 1:51 schreef Zenial het volgende:
Heh ik vond Entroned nie zo boeiend eigenlijk. En die gasten komen toch uit nederland? Waarom kondigen ze de nummers dan in het engels aan?


Ze zijn belgisch... en ze kondigen in het engels aan omdat ze uit wallonië komen en dus frans spreken, wat jullie nederlanders niet zo goed verstaan.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-01-2003 1:56 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Het zijn volgens mij Walen, dus... (het zijn in ieder geval Belgen). Maar ik vond Rotting Christ echt zwaar tegenvallen


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 04-01-2003 1:58 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Woei, net terug en Enthroned vond ik echt geweldig.

Rotting Christ was OK-ish (Ze komen uit Griekenland...figures ).

Primordial was ook best cool, alleen was de zanger wel erg brak zo te zien.

Die eerste band (wie waren dat?) waren ook best goed, vooral omdat ze zo (voor mij althans) onverwacht kwamen en het heel aardig deden.

Al met al een goeie, bierige avond in de Baroeg!


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 04-01-2003 7:20 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 4 januari 2003 1:51 schreef Zenial het volgende:
Heh ik vond Entroned nie zo boeiend eigenlijk. En die gasten komen toch uit nederland? Waarom kondigen ze de nummers dan in het engels aan?


Zoals ik al dacht dus, ben gelukkig voor Enthroned begon al vertrokken! Ik had echt GEEN zin om op zo'n band te gaan wachten, lig ik liever in bed

Maar ik vond zowel Primordial als Rotting Christ erg goed!

En voor Hub, Snaggar, Rasputin en z'n maatje en voor Zenial (kut, vergat ik je wee cola te geven )


(al met al een duur avondje zie in de loop van de tijd het pas aangeschaft topic!)

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 04-01-2003 7:21]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-01-2003 10:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

dus enthroned kwam op het laatst?
Betor!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-01-2003 12:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Primordial was ondanks het feit dat ik het nauwelijks kende, best wel heel erg goed, beste band van de avond. Ze hadden d'r iig erg duidelijk zin in.
Rotting Christ vond ik ook wel leuk, speelden bijna dat hele laatste album, en Enhroned was gewoon heel erg kut.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 04-01-2003 12:31 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

Perditor = vet
Primordial = kut
Rotting christ = klote
Enthroned = niet gezien


Heaven, once so proud, look as it comes down


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 04-01-2003 12:37 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

ja, perditor gemist vanwege de iets te hete curry van gisteren...

maar dat werd ruimschoots goedgemaakt door primordial, dat de snaren goed wist te raken. de zanger had er ook wel zin in, alleen het publiek niet zo... het was wel jammer dat de innerlijke tweestrijd tot uiting kwam in een gezichtsuitdrukking die erg veel leek op mijn kop op het toilet na de eerdergenoemde curry...
maar hij draaide 2e helft optreden goed bij.
rotting christ generiek
en enthroned was GAAR


And my marlboro light


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-01-2003 12:45 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Die zanger van Primordial stond wel een beetje gaar te doen daar op het podium.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2003 13:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Was het allereerste optreden van Primordial in deze bezetting(drummer en bassist zijn vervangen voor deze tour) en ik vond ze goed spelen.Zeker als je weet dat ze niet veel hebben gerepeteerd.Toch knap dat ze het publiek toch nog redelijk mee hebben gekregen omdat iedereen in het begin als een dooie lul stond te gapen.In ieder geval ruig optreden
Rotting Christ niet gezien,moest sociale contacten onderhouden hehe.
Enthroned hadden volgens mij enkele vaste fans mee want er werd behoorlijk fanatiek meegedaan.Niet slecht.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-01-2003 13:22 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 13:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Was het allereerste optreden van Primordial in deze bezetting(drummer en bassist zijn vervangen voor deze tour) en ik vond ze goed spelen.Zeker als je weet dat ze niet veel hebben gerepeteerd.Toch knap dat ze het publiek toch nog redelijk mee hebben gekregen omdat iedereen in het begin als een dooie lul stond te gapen.In ieder geval ruig optreden
Rotting Christ niet gezien,moest sociale contacten onderhouden hehe.
Enthroned hadden volgens mij enkele vaste fans mee want er werd behoorlijk fanatiek meegedaan.Niet slecht.
Was jij die gast met het LOMP shirtje aan?


Koud
Usericon van Koud
Posted 04-01-2003 13:23 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Dat belooft wat voor vanavond

Jammer dat Perditor niet in het Patronaat speelt deze keer.


Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-01-2003 13:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

hmm, op hoop van zege


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2003 13:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 13:22 schreef Iskariot het volgende:
Was jij die gast met het LOMP shirtje aan?

Ja,dat was ik.Heb me dit keer goed gedragen en geen alcohol aangeraakt(moest rijden).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 04-01-2003 13:54 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 13:22 schreef Iskariot het volgende:
Was jij die gast met het LOMP shirtje aan?


Was jij die gozer met dat Iskariot t shirt?

Ik heb ook nog wat pics. Uploaden?

[Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 04-01-2003 13:58]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-01-2003 13:58 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 13:54 schreef ilyc het volgende:
Was jij die gozer met dat Iskariot t shirt?
Nee ,Ik had een bathory swieter (zoals ze het bij displeased uitspreken) aan.


pics zijn altijd gaaf

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 04-01-2003 13:59]


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 04-01-2003 14:02 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Pics (Perditor, Primordial, Rotting Christ, Enthroned; die volgorde)!












Zenial
Usericon van Zenial
Posted 04-01-2003 14:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 4 januari 2003 14:02 schreef ilyc het volgende:
Pics (Perditor, Primordial, Rotting Christ, Enthroned; die volgorde)!

Hey cool!
Da's snel, toch handig die digitale camera's...
Heb jij ze gemaakt? Dan heb ik je nog met je cameraatje rond zien lopen hehehe


Zenial


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen