IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Nieuwe cd Amon Amarth Volgende pagina
Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 18-11-2002 21:48 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

Deze was officieel vandaag uitgekomen, wie heeft m al? Ik ga m denk ik wel halen, Amon amarth is geweldig. En btw ga me niet vertellen dat er hier ookal een topic over is


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2002 22:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geweldige band Heb de nieuwe(2-cd) besteld maar nog geen tijd gehad om 'em op te halen.Ken 1 nummer van een promo-cd en dat was weer ouderwets Alleen onterecht dat mensen dit vikingmetal noemen.Muzikaal gezien is dit pure deathmetal met melodieuze gitaarlijnen.Alleen de teksten handelen (bijna allemaal)over vikingen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-11-2002 22:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Daarom is het ook viking metal, vanwege die teksten.
En dan nog wat maakt het gvd uit.
Gaat om de muziek


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-11-2002 22:03 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Geweldige cd!
Heb um al een tijdje.

Wie de andere cd´s kent van hun zal dit ook zeker kunnen waarderen!


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 18-11-2002 22:08 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

ik hoorde ze voor het eerst live tijdens een metalmatinee samen met Vomitory, maar ik was gelijk verkocht. Nog nooit zulke goede deathmetal gehoord! Hun beste nummers vind ik:

-dragons flight across the waves
-Victorious march
-Friends of the suncross


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-11-2002 22:08 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 22:03 schreef wladimir het volgende:
Daarom is het ook viking metal, vanwege die teksten.
En dan nog wat maakt het gvd uit.
Gaat om de muziek

Gaat ook om de muziek en die is geweldig Maar ik vind bij vikingmetal ook dat het om de hele sfeer erbij gaat maar daar hebben we een ander topic voor dus...


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 18-11-2002 22:13 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Amon amarth heerscht!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-11-2002 22:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Staat ie ook op een zekere ftp?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 18-11-2002 22:22 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ga em binnenkort kopen denk.



Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 18-11-2002 22:25 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 21:48 schreef Child of bodom_PU het volgende:
Deze was officieel vandaag uitgekomen, wie heeft m al? Ik ga m denk ik wel halen, Amon amarth is geweldig. En btw ga me niet vertellen dat er hier ookal een topic over is


Amon Amarth...altijd vermakelijk

[offtopic]jij had "de brief van de maand" [/offtopic]


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 18-11-2002 22:28 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

hihi inderdaad!


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 18-11-2002 23:46 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 22:28 schreef Child of bodom_PU het volgende:
hihi inderdaad!


n3rds!!!

haha..grapje hoor Joost Welkom hier!


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 18-11-2002 23:49 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2002 22:28 schreef Child of bodom_PU het volgende:
hihi inderdaad!


owjah dude...check:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=236


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 19-11-2002 13:16 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Hey Joost!

Anyway, ik ben ook dol Amon Amarth, heb de CD nog nergens gezien, though...

*checked displeased*

...ja, hij is uit

*Besteld*

Yay! :D


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 19-11-2002 15:30 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Er is toch ook een Viking Edition van?
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/647.html


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 19-11-2002 16:28 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

hey goed at je he zegd, ik ga mn strax denk ik halen (ff geld bedelen bij ouders )


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 19-11-2002 16:52 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

btw WAAR kun je die special edition kopen/bestellen? Bij de large hebben ze m net, en vraag me af of die gewoon in de betere muziekwinkel komt te liggen?


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-11-2002 17:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Displeased?


Zenial


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 19-11-2002 20:38 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

waar GVD


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-11-2002 20:41 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 17:52 schreef Zenial het volgende:
Displeased?

www.displeasedrecords.nl



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-11-2002 20:43 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 20:38 schreef Child of bodom_PU het volgende:
waar GVD

Luister niet naar die leugenaars, je kunt de CD alleen krijgen als je de Dertien Beproevingen van Amon Amarth doorstaat, geen idee wat die zijn al heb ik gehoord dat no. 7 bestaat uit het wegwerken van 3000 liters bier in een etmaal en een ander uit het tegelijk een g-plek orgasme bezorgen aan 1000 Valkyriën.


Lees hierover verder op de website van de band en op de website van hun label, daar leer je vast meer over hoe je dit kleinood kunt krijgen. Ik vertel je alvast van te voren, het zal NIET makkelijk zijn!!! Het gaat immers om een 'special edition'.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2002 21:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

MMh, ik ga eind van de maand nog es naar mn favo platenzaak, veel kans dat die m wel heeft


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 19-11-2002 21:12 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik ga hem ook halen deze week.


Child of bodom_PU
Usericon van Child of bodom_PU
Posted 19-11-2002 21:12 by Child of bodom_PU Wijzig reactieProfiel van Child of bodom_PUQuote dit bericht

ehm *schaamschaam*

ik wist niet dat displeased een online shop was


Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way!


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 19-11-2002 21:19 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

als je zo graag amon amarth wil luisteren kun je het ook downloaden... Jammer trouwens dat het niet op de zm server staat waarom eigenlijk niet? kan daar wat aan gedaan worden?


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-11-2002 21:27 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 19 november 2002 21:19 schreef Imotep het volgende:
als je zo graag amon amarth wil luisteren kun je het ook downloaden... Jammer trouwens dat het niet op de zm server staat waarom eigenlijk niet? kan daar wat aan gedaan worden?


Koop zelf wat cd's en zet ze erop?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen