IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Absurd Vorige pagina | Volgende pagina
Astennu
Usericon van Astennu
Posted 24-03-2004 12:25 by Astennu Wijzig reactieProfiel van AstennuQuote dit bericht

Absurd, die ken ik niet. Welke cd zouden jullie me aanraden? Ik houd ook van blackmetal!



Falkh
Usericon van Falkh
Posted 24-03-2004 12:26 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:10 schreef Kriegshammer het volgende:
Anders mail het gelijk even naar de antifa toe.
Doot dit soort dingen was er in duitsland een politie inval toen absurd wilde spelen.


Dat heb ik ook ergens gelezen ja! Ach Antifa, dat zijn wel de meest nutteloze mensen van de maatschappij! Die maken het iedereen moeilijk!

Kansloze voddebalen!


Immortal Pride


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 12:29 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:13 schreef kwelgeest het volgende:
Zeg dat recht in hun face. Kijken hoe wannabe ze zijn.
Doe voortaam alsjeblieft wat aan je voorkennis voordat je iets post.


Weet jij wat "?" betekent ?
Dat betekent dat ik een vraag stel, geen statement maak. Stop eens met zo snel te happen vent.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 12:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:25 schreef Astennu het volgende:
Absurd, die ken ik niet. Welke cd zouden jullie me aanraden? Ik houd ook van blackmetal!
kwalitatief en muziekaal technisch gezien Totenlieder maar ik vind zelf Facta Loquntuur ook geniaal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 12:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:29 schreef campske666 het volgende:
Weet jij wat "?" betekent ?
Dat betekent dat ik een vraag stel, geen statement maak. Stop eens met zo snel te happen vent.

Overduidelijk een vraag met een subjectieve ondertoon.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 12:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:31 schreef kwelgeest het volgende:
Overduidelijk een vraag met een subjectieve ondertoon.


Natuurlijk, ik ben een persoon, en personen zijn altijd subjectief.


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 24-03-2004 12:33 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:12 schreef campske666 het volgende:
Maw, het zijn weer een bende talentloze wannabee-neo-nazi kabaalmakers ?


Ze steken muzikaal gezien echt met kop en schouders boven de gemiddelde nsbm band uit, ze zijn er niet eens mee te vergelijken. Nummers steken goed in elkaar en zo. Maar mij kunnen ze gewoon niet boeien.

Luister er maar eens naar.


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 12:34 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:33 schreef Dolen het volgende:
Ze steken muzikaal gezien echt met kop en schouders boven de gemiddelde nsbm band uit, ze zijn er niet eens mee te vergelijken. Nummers steken goed in elkaar en zo. Maar mij kunnen ze gewoon niet boeien.

Luister er maar eens naar.


Kijk eens aan, een constructief antwoord

Mp3 linkje ?


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 24-03-2004 12:38 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

Google, Soulseek, DC of zo, anders Google.


[Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 24-03-2004 12:39]


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-03-2004 12:39 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ooit een keer een docu gezien over deze kneuzenband. Kwam niet meer bij van het lachen toen ze serieus ingingen op de vraag of ze 'echt' waren... 'Kijk ons eens stoer zijn'

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 24-03-2004 12:40]


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-03-2004 12:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:38 schreef Dolen het volgende:
Google, Soulseek, DC of zo, anders Google.



Dan zal't voor een andere keer zijn, dat gaat hier op't werk niet.


Dolen
Usericon van Dolen
Posted 24-03-2004 12:40 by Dolen Wijzig reactieProfiel van DolenQuote dit bericht

"Ooit een keer een docu gezien over deze kneuzenband. Kwam niet meer bij van het lachen toen ze serieus ingingen op de vraag of ze 'echt' waren... 'Kijk ons eens stoer zijn'"

Heb je hem weer...

[Dit bericht is gewijzigd door Dolen op 24-03-2004 12:44]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-03-2004 12:42 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:39 schreef WMP het volgende:
Ooit een keer een docu gezien over deze kneuzenband. Kwam niet meer bij van het lachen toen ze serieus ingingen op de vraag of ze 'echt' waren... 'Kijk ons eens stoer zijn'
Ik wil nogmaals iedereen verwijzen naar de nieuwste cd en dan opnieuw een mening vormen.
Ik neem aan dat iedereen nogal verandert is sinds z'n 16e zo ook de jongens van Absurd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


natassja
Usericon van natassja
Posted 24-03-2004 20:23 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

zo maar goed dat ik dit topic weer ff omhoog geschopt heb


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-03-2004 23:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2004 12:10 schreef Kriegshammer het volgende:
Anders mail het gelijk even naar de antifa toe.
Doot dit soort dingen was er in duitsland een politie inval toen absurd wilde spelen.

Mijn excuses...maar loop het zelf dan niet te quoten.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-03-2004 23:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Niet zeuren, dat krijg je toch als je zo'n band hebt. Je moet gewoon zorgen dat er genoeg security is om de anti-fascisten neer te rossen. Maar over het algemeen zijn de data voor dit soort concerten puur op "need to know" basis naar mijn ervaring.

Mike heeft het al weggehaald, Kriegshammer, pas dan ook even je post aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 24-03-2004 23:48]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2004 0:02 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Die nieuwe draait regelmatig rondjes in mijn CD-speler. Ben niet bekend met het oude werk, maar Totenlieder is zeker niet mis! Simpel, dat wel, maar zeker pakkend.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-03-2004 0:37 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Klinkt die een beetje BM of is het nogsteeds hardcore met krijsvocals?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2004 0:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Nee, het is geen hardcore iig!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-03-2004 0:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 0:37 schreef MBMarduk het volgende:
Klinkt die een beetje BM of is het nogsteeds hardcore met krijsvocals?
Het oude werk zou ik nou niet zo willen omschrijven. Oke de Punk invloeden liggen er dik op maar hardcore
Totenlieder is een krachtige pagan plaat die technisch gezien geweldig in elkaar zit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-03-2004 0:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nou nou nou, technisch gezien geweldig in elkaar... Is ook niet zo moeilijk met dat soort gitaarpartijen.


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 30-03-2004 0:54 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

zolang het klinkt als totentanz op werwolfthron vind ik het best



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 30-03-2004 0:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2004 0:53 schreef aerodis het volgende:
nou nou nou, technisch gezien geweldig in elkaar... Is ook niet zo moeilijk met dat soort gitaarpartijen.
haha nou zeg ik dat natuurlijk ook met facta loquntuur in mijn achterhoofd


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dopethrone
Usericon van Dopethrone
Posted 01-04-2004 17:28 by Dopethrone Wijzig reactieProfiel van DopethroneQuote dit bericht

todenlieder van absurd is wel goed rest is beetje kut


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 01-04-2004 18:45 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

alleen die goed? nou nee de rest is ook gaaf maarja Germanien uber alles blijft nog het beste nummer


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen