IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Primordial Vorige pagina | Volgende pagina
Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 19-08-2007 0:22 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

nu maar hopen dat zo ook flink gaan touren... headlining tour zou wel terecht zijn



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-09-2007 9:29 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik ben nu "the coffin ships" aant leren op gitaar. Echt een kippevel nummer!



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 19-09-2007 21:47 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb nu spirit the earth aflame, heerlijke plaat ook. Verbaas me echt over de productie, die is stukken minder fuzzy dan the gathering wilderness. Beiden evengoed heerlijk!



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-10-2007 12:31 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht



De nieuwe plaat heeft onwaarschijnlijk goede kritieken gekregen in Duitsland. 19 november komt hij uit

Hij is naar mijn weten nog niet gelekt helaas, ik kan niet wachten...


Dear dirty delightful old drunken old days


Northward
Usericon van Northward
Posted 26-10-2007 16:12 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De samples klinken ook verdomde goed. Ben erg benieuwd.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-10-2007 21:42 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

wat een heerschplaat die nieuwe cd Ik draai hem sinds eergisteren helemaal dood


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-10-2007 21:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 21:42 schreef Hagal het volgende:
wat een heerschplaat die nieuwe cd Ik draai hem sinds eergisteren helemaal dood


Waar heeft u die vandaan als ik zo vrij mag zijn?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-10-2007 21:46 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 21:46 schreef Staalman het volgende:
Waar heeft u die vandaan als ik zo vrij mag zijn?


via iemand die hem moest reviewen


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-10-2007 21:47 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 21:46 schreef Hagal het volgende:
via iemand die hem moest reviewen


Oke vandaar, kan hem namelijk op nog geen ene torrentsite vinden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 27-10-2007 21:58 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Was nog niet bekend met deze band, even wat op myspace geluisterd en klinkt zeer goed. Moet ik maar in m'n handen zien te krijgen .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-10-2007 9:41 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 27 oktober 2007 21:46 schreef Hagal het volgende:
via iemand die hem moest reviewen


En dankzij dat soort mensen, plus degenen die promo´s op torrentsites zetten, moeten we steeds vaker genoegen nemen met voice-overs op promo´s.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-10-2007 9:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 12:31 schreef Schaffelaer het volgende:


Hij is naar mijn weten nog niet gelekt helaas, ik kan niet wachten...



Ook een vrij jammere uitspraak....


spelfout weggehaald...


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-10-2007 10:22 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 9:41 schreef varanus het volgende:
En dankzij dat soort mensen, plus degenen die promo´s op torrentsites zetten, moeten we steeds vaker genoegen nemen met voice-overs op promo´s.


hm op torrentsite's zetten is heel wat anders. Ik neem aan dat jij je vrouw/vrienden ook weleens wat laat horen als jij iets moet reviewen


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-10-2007 10:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 10:22 schreef Hagal het volgende:
hm op torrentsite's zetten is heel wat anders. Ik neem aan dat jij je vrouw/vrienden ook weleens wat laat horen als jij iets moet reviewen


Ja natuurlijk, maar ik meende uit jouw verhaal op te maken dat je zelf een (gebrand) exemplaar had gekregen....


spelfout weggehaald...


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-10-2007 10:50 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 10:47 schreef varanus het volgende:
Ja natuurlijk, maar ik meende uit jouw verhaal op te maken dat je zelf een (gebrand) exemplaar had gekregen....


oh nee, wel heb ik de mp3's overgehevelt naar mijn mp3speler maar belooft niks door te sturen e.d. Bij uitzondering trouwens, meestal wacht ik gewoon op de release en koop dan. maarja dat kopen ga ik nu sowieso wel doen

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 28-10-2007 10:54]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 28-10-2007 16:15 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2007 9:42 schreef varanus het volgende:
Ook een vrij jammere uitspraak....

Bof... ik was in dit geval toch echt van plan hem te kopen...


Dear dirty delightful old drunken old days


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-10-2007 18:31 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Wat een dijk van een plaat weer!

Persoonlijk hoogtepunt: Gallows Hymn.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-11-2007 20:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge, ik vind die nieuwe Primordial plaat écht goed. Heerlijke vocalen, venijnig gitaarwerk en toch weer die melancholiek die ervan afdruipt. Ik vond voorgaande platen behoorlijk langdradig, maar deze komt in mijn top 10


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-11-2007 20:46 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Godver, wat ben ik benieuwd.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-11-2007 20:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hier zit er nog één.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-11-2007 20:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nu nieuwe plaat aan het luisteren. Klinkt al weer erg goed. Heb daar wel erg veel zin in op AMM


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-11-2007 20:54 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 november 2007 20:53 schreef Cadaveria het volgende:
nu nieuwe plaat aan het luisteren.




http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-11-2007 20:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ben nu het myspace-nummer aan het luisteren, klinkt behoorlijk imposant. Zelf ken ik het oude werk nauwelijks, eigenlijk alleen The Gathering Wilderness welke ik erg gaaf vind.

Ben erg blij dat ze op de Arnhem Metal Meeting spelen, voor mij eigenlijk de enige echte interessante band. De rest van die 30 euro geef ik uit voor de gezelligheid


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 08-11-2007 20:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2007 20:54 schreef Ralph Plug het volgende:



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-11-2007 21:04 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 november 2007 20:59 schreef Cadaveria het volgende:



Zit net te vertellen hoe benieuwd ik naar die schijf ben.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen