IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : nut van reunies??? Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2006 1:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 september 2006 1:22 schreef Immortella het volgende:
En Suffocation!
En voor jou volgend jaar Immortal



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:27 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:23 schreef Judge M. het volgende:
En voor jou volgend jaar Immortal


Whoei!!!!



Ghehe. Als ik ga (dat hangt van een aantal factoren af), dan zou 't m'n 5e keer Immortal worden. Wel tof natuurlijk om 'de 5' vol te maken.


..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:27 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:27 schreef Immortella het volgende:
Whoei!!!!



Ghehe. Als ik ga (dat hangt van een aantal factoren af), dan zou 't m'n 5e keer Immortal worden. Wel tof natuurlijk om 'de 5' vol te maken.

de 6 is trueer hoor


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:31 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:27 schreef ZelThoR het volgende:
de 6 is trueer hoor


Oja, shit zeg. Fuck, en ik maar denken dat ik na volgend jaar augustus verschrikkelijk true zou zijn.

Maarrrrr, wie weet gaat 't optreden ze weer goed bevallen!


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2006 1:32 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 september 2006 1:31 schreef Immortella het volgende:
Maarrrrr, wie weet gaat 't optreden ze weer goed bevallen!
De vergoeding die tegenover dat optreden staat zal ze zeker bevallen

En hop! Daar hebben we meteen de essentie van dit topic te pakken



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:32 schreef Judge M. het volgende:
En hop! Daar hebben we meteen de essentie van dit topic te pakken

Ik denk eigenlijk dat dat best meevalt. Waarom zouden wij met Covered in Ashes anders in hemelsnaam weer bij elkaar komen?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:35 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:32 schreef Judge M. het volgende:
De vergoeding die tegenover dat optreden staat zal ze zeker bevallen


Neejoh!! Ze doen het puur voor de lol en de fans. Stelletje filantropen zijn 't!

quote:
En hop! Daar hebben we meteen de essentie van dit topic te pakken


Leuke brug.

't Zal mij trouwens jeuken waarom een band weer bij elkaar komt. Aangezien ik uit 't bouwjaar '83 stam en dus erg veel gave bands niet heb kunnen aanschouwen, ben ik alleen maar blij met reunies .
(Zolang de band in kwestie nog enige kwaliteit neer kan zetten uiteraard).


..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:35 schreef Immortella het volgende:
't Zal mij trouwens jeuken waarom een band weer bij elkaar komt. Aangezien ik uit 't bouwjaar '83 stam en dus erg veel gave bands niet heb kunnen aanschouwen, ben ik alleen maar blij met reunies .
(Zolang de band in kwestie nog enige kwaliteit neer kan zetten uiteraard).

'83? Ik had je ouder geschat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-09-2006 1:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:35 schreef ZelThoR het volgende:
'83? Ik had je ouder geschat

ZEG DAT NOU NIET!1!!twenty!1


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:38 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



*Pakt touw en zoekt boom*


Edit: Maar echt ja, '83 it is.

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 11-09-2006 1:38]


..."Hate can only create more hate"...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-09-2006 1:39 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2006 1:38 schreef Immortella het volgende:


*Pakt touw en zoekt boom*


Edit: Maar echt ja, '83 it is.
Ik bedoelde het in positieve zin


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-09-2006 1:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht



Nou, gelukkig maar.

Maar om weer even OT te gaan, de Candlemass Reunion op Wacken van een paar jaar geleden, was voor mij zo'n voorbeeld van een kans om een band nog eens te zien.

Het heerste trouwens


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2006 1:44 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 11 september 2006 1:35 schreef Immortella het volgende:
Aangezien ik uit 't bouwjaar '83 stam en dus erg veel gave bands niet heb kunnen aanschouwen, ben ik alleen maar blij met reunies .
En zelfs ik van bouwjaar 1977 (zowel bouwtekening als oplevering ) ben daar wel blij mee maar zoals ik al eerder zei is het enkel Death Angel nog gelukt een fatsoenlijke reunieplaat te maken.

Vooruit, nog een band die leuk is teruggekomen in de originele line-up inlusief album: ons aller Dead Head.

Edit: dat ik verdorie Candlemass vergeet (thanks Immo) Hmmz, tijd om te gaan als ik daar al niet meer op kom

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-09-2006 1:45]



McKillem
Feuerschwanz
Usericon van McKillem
Posted 11-09-2006 2:13 by McKillem Wijzig reactieProfiel van McKillemQuote dit berichthttp://www.kevindebie.nl

quote:
Op 26 juni 2002 22:36 schreef attila_de_hun het volgende:
tegenwoordig komen veel bands weer bij elkaar of zijn weer bij elkaar gekomen. kijk, ik krijghet dus erg warm van binnen als ik hoor dat celtic frost en exodus weer aan materiaal aan het werken zijn dat in de oude stijl ligt maar ik ben niet representatief voor alle metalheads. ik denk zelf dat als een band het vroeger niet heeft "gemaakt" nu zeker niet gaat maken. als ze dus een reunie maken puur voor zichzelf en nog enkele vette cd's willen maken om hu muzikale ei kwijt te kunnen (met verder niet al te hoge verkoopverwachtingen) vind ik het een zeer goed idee. als ze denken dat ze erg veel zullen gaan verdienen vrees ik het ergste.


Om dit te be-oordelen kijk ik altijd naar waarom de band uit elkaar is gegaan.
Als het bijvoorbeeld door een ruzie is lijkt het me wel een puik plan het nog eens te proberen.
Hadden ze het gewoon niet gemaakt, kunnen te het beter laten.

Relativerings issue dus.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen