IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Domme uitlatingen en paranoia in de Lage Landen Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-06-2002 20:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de politiek wordt nu gedomineerd ddor kortetremijndenkersdie alleen maar aan het bedrijfsleven en hun eigen portemonnee denken. enige gedrevenheid (iets wat fortuyn dus wel had) is bij de meest afwezig. ze maken zich alleen maar druk over hoe ze op tv overkomen en herverkiezingen (invloeden uit de US) ik hoop maar dat er een generatie politici opstaat die visie hebben en er echt voor gaan.
wat overigens ook een zeer grote rem op de poliotiek is geweest is dat vervloekte politieke correcte gedoe. daarmee heeft de politiek zijn geloofwaardigeheid erg verspeeld.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-07-2002 23:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wie heeft er vanavond NOVA gezien, over het gedoe rond de LPF? FANTASTISCH was het. Onsterfelijk goede TV Het gaat me daar een partij fout in Den Haag, heerlijk...

Ferry Hoogendijk, vice-fractievoorzitter van de LPF: 'als Langendam en Dost nu gewoon de bestuursverantwoordelijkheid overdragen verdienen ze een standbeeld'
verslaggever: 'ja, maar standbeelden zeggen niets!'
Hoogendijk: 'ja precies, dat is ook waar het om gaat'



En Langendam die wel/niet/wel/niet aftreedt... Dost die in janken uitbarst bij z'n telefoon, bellend met de broer van Fortuyn.. 'Mart, toen ze jouw broer doodschote was-ie binnen vijf minute dood, bij mij is het anders... ik heb elleke dag pijn... ik was als enigste over' (wie leert die man Nederlands????)
En die adviseur van Langendam & Dost, hoe heet-ie, dat is me toch een relschopper en intrigant, brrr... zaaaalige TV. En tot mijn vreugde schiet de oppositie van begin af aan het regeerakkoord overhoop... Ik ga maar vaker Nova kijken denk ik .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-07-2002 23:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

helaas gemist.maar ik vind het zeer, zeer triest dat we geregeerd gaan worden door een stel opportunistische clowns.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen